سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مقالات دکتر محبیان

حکمرانی فرهنگی و فرهنگ حکمرانی

سیاست و بازاریابی-بازنگری در رویکردهای موجود و تأکید بر اهمیت فرهنگ در حکمرانی، به عنوان یک ضرورت اساسی برای پیشرفت و پایداری جوامع به شمار می‌آید. این نکته در نوشتار دکتر امیر محبیان مورد تاکید قرار گرفته است.این نوشتار در دو بخش در روزنامه قدس منتشر شد که در یک شماره اکنون در سیاست و بازاریابی منتشر می شود:

راهبرد فرهنگی در قبال نسل آینده

سیاست و بازاریابی-نوشتار حاضر به قلم دکتر امیر محبیان به راهبرد فرهنگی در قبال نسل آینده می پردازد.

رسانه در جهان هوش مصنوعی

سیاست و بازاریابی-هوش مصنوعی در دنیای رسانه، انقلابی شگرف به همراه آورده است.

خلاقیت چیست؟

سیاست و بازار یابی-خلاقیت توانایی کشف ایده ها، ارتباطات و راه حل های جدید و بدیع را در بر می گیرد. خلاقیت با تقویت انعطاف‌پذیری، ایجاد شادی و ایجاد فرصت‌هایی برای خودشکوفایی بخشی از انگیزه ما به عنوان انسان است.

برندینگ شخصی؛ کنترل منطق حاکم بر اذهان /گفتگویی با دکتر امیر محبیان

سیاست و بازاریابی-برندینگ در ایران و حتی در جهان غرب مفهومی نویست و در این مفهوم موضوع و شاخه برندینگ شخصی یا به اصطلاح انگلیسی اش پرسونال برندینگ از جذاب ترین مباحث در این سبک است. مدیران و شخصیت های بسیاری هستند که می خواهند از این مبنای تازه کشف شده در جهان بهره برده و فنون آن را دانسته و خود را چه در تجارت و چه در سیاست و فرهنگ چهره کنند.

درک فرهنگ‌های جمع گرایانه

فرهنگ‌های جمع گرایانه بر نیازها و اهداف گروه به‌طور کلی فراتر از نیازها و خواسته‌های هر فرد تأکیددارند. در چنین فرهنگ‌هایی ، روابط با دیگر اعضای گروه و پیوستگی متقابل میان افراد نقش بنیادی در هویت هر شخص دارد. فرهنگ‌ها در آسیا ، آمریکای مرکزی ، آمریکای جنوبی و آفریقا گرایش جمعی‌تری(کلکتیویستی) دارند.

چگونه سلسله‌مراتب نیازهای معروف مزلو انگیزش انسانی را توضیح می‌دهد؟

چه چیزی به رفتار انسان انگیزه می‌بخشد؟ سلسله‌مراتب نیازهای مزلو یکی از نظریه‌های شناخته‌شده انگیزش است. بر پایه گفته آبراهام مزلو روانشناس اومانیست، اعمال ما برای دستیابی به نیازهای مشخص برانگیخته‌شده است.

انگیزش: عوامل روانشناختی که رفتار را هدایت می کنند

انگیزش همچون فرآیندی است که آغاز ، راهنمایی و حفظ رفتارهای هدفمند را تعریف می‌کند. انگیزه همان چیزی است که باعث می‌شود شما کارکنید ، چه این کنش نوشیدن یک لیوان آب برای کاهش تشنگی باشد یا خواندن کتاب برای به کسب دانش.

آشنایی با بازاریابی سیاسی

مقاله حاضر نوشته دکتر امیر محبیان برای آشنایی آغازگران فهم بازاریابی سیاسی است.

ساير مطالب

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

پیشنهاد های اقتصادی عسگراولادی به دولت

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی 17 آذر ماه

پشت پرده موافقت نامه پاریس چیست؟/ تعطیلی صنایع ایران به بهانه تغییر اقلیم!

همتی خبر داد؛ شروع تدریجی باز شدن کانال‌های مالی با کشورهایی که نفت ایران را می‌خرند

تحریم‌های لرزان نفتی

آمریکا قادر نیست صادرات نفت ایران را متوقف کند

زنگنه: بررسی دلایل خروج قطر از اوپک ضروری است

رشد13 درصدی صادرات غیرنفتی در 8 ماه امسال

تدابیر ویژه دولت برای توقف گرانی کالاهای پرمصرف

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها

تحریم ها کارکرد خود را از دست داده اند

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

کارگران زیر آوار گسل‌های تورمی له می‌شوند

نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی است

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم

باهنر:اختلاف با استکبار جزو ارزش‌هاي کشور ما است

دولت حق ندارد از امکانات دولتي استفاده انتخاباتي کند

لنكراني علت حفظ ارتباط با پدرش را افشا كرد

متکي : تورم مختص کشور خاصي نيست

هدفمندي يارانه ها دقيق اجرا نشد

اعتدال را به نفع تندروي کنار نمي گذارم

انتخابات و رديابي راهبرد دشمن

پاسخ محمد رضا باهنر به سوالات مخاطبان آريا

بادامچيان: تا آخرين روز رياست جمهوري احمدي‌نژاد موظفيم با او همکاري کنيم

ابوترابي فرد: بايد نگاه کارشناسانه بر تصميمات حاکم باشد

نبي حبيبي:راه جلوگيري از انشقاق ، ائتلاف بزرگ در بين اصولگرايان است

عضو شوراي نگهبان:بوي انحراف احساس کنيم رد صلاحيت خواهيم کرد

روي نامزدي من حساب نکنيد

چرا سعيد جليلي کانديدا نمي شود؟

روحاني و کواکبيان هريک بيش از 2 ميليون راي ندارند

حدادعادل: اگر در سن و سال هاشمي بودم، کانديدا نمي‌شدم/ در ائتلاف باز است

باهنر: اصولگرايان را نيز به ائتلاف دعوت مي‌کنيم