سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

وزارت نفت

خودروهای برقی برای تحقق اهداف اقلیمی، لازم اما ناکافی

سیاست و بازاریابی - دانشگاه کیوشو ژاپن در یک پروژه مطالعاتی اعلام کرد برای اینکه ژاپن به‌طور مؤثر به اهداف اقلیمی خود دست یابد، تنها توسعه خودروهای برقی و ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی از سال ۲۰۳۵ کافی نیست، بلکه باید سیاست‌های تشویقی و حمایتی را اجرا کند تا به تولید بیشتر انرژی‌های تجدیدپذیر، کربن‌زدایی فرآیند تولید خودرو و افزایش طول عمر خودروها در ژاپن منجر شود.

ایران به محصولی راهبردی در صنعت پتروشیمی دست یافت

سیاست و بازاریابی - رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از آغاز تولید محصول راهبردی «پنتااریتریتول» در پتروشیمی نخل آسماری پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی خبر داد.

قیمت نفت حدود یک دلار کاهش یافت

سیاست و بازاریابی - قیمت‌های جهانی نفت خام پس از پشت سر گذاشتن یک هفته افزایشی در پی تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، با افت روبه‌رو شد.

پای هوش مصنوعی به کشف هیدروژن طبیعی باز شد

سیاست و بازاریابی - دانشمندان با کمک هوش مصنوعی و تصاویر ماهواره‌ای، الگویی را برای کاوش دقیق‌تر زیرزمین به‌منظور تعیین سطح مخازن زیرسطحی هیدروژن آزاد طبیعی ایجاد کرده‌اند.

مصرف ۷۰ درصد کل گاز تولیدی کشور در بخش خانگی و تجاری/ استان‌های پرمصرف را بشناسید

سیاست و بازاریابی - مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: میانگین مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۸۰ میلیون مترمکعب رسید که این مقدار معادل ۷۰ درصد کل گاز تولیدشده است.

ایران جزو کشورهای برتر حوزه تحقیق و توسعه در جهان می‌شود

سیاست و بازاریابی - رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت گفت: با بهره‌گیری از قانون جهش تولید و با توجه به ظرفیت مهندسی در کشور می‌توانیم جزو معدود کشورهای برتر در بحث تحقیق و توسعه (R&D) و توسعه آن و سرمایه‌گذاری در آینده نزدیک باشیم.

وزارت نفت؛ ایستاده در کنار مردم/ تکمیل ۲۲۱۰ پروژه مسئولیت اجتماعی ازسوی وزارتخانه مردمی

سیاست و بازاریابی - وزارت نفت دولت سیزدهم در کنار ایفای نقش کلیدی خود در رونق اقتصادی و حفظ جایگاه بین‌المللی، موفق شده است در مسیر مسئولیت اجتماعی هم کنار مردم بایستد و ۲ هزار و ۲۱۰ پروژه عام‌المنفعه را تکمیل کند و در اختیار مناطق محروم قرار دهد.

سامانه هوشمند سازندگان و منابع مورد تأیید صنعت پتروشیمی راه‌اندازی می‌شود

سیاست و بازاریابی - مسئول امور توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و ساخت داخل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از راه‌اندازی سامانه هوشمند سازندگان و منابع مورد تأیید صنعت پتروشیمی برای به‌هم‌رسانی نیاز شرکت‌های پتروشیمی، توانمندی شرکت‌های داخلی و بازخورد اقلام ساخته‌شده خبر داد.

«بزنگاه تصمیم‌گیری» برای سوخت‌های فسیلی

سیاست و بازاریابی - دبیرکل اوپک در واکنش به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی مبنی بر رویارویی صنایع نفت و گاز جهان با «بزنگاه تصمیم‌گیری» درباره انتخاب بین تسریع در بحران تغییرات اقلیمی یا حرکت به سمت انرژی‌های پاک گفت: شیوه آژانس بین‌المللی انرژی برای انتقاد و دستور دادن به صنایع نفت و گاز غیردیپلماتیک است.

گلایه سازمان ملل از روند کند کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای/ تنها ۲ درصد تا ۲۰۳۰

سیاست و بازاریابی - بر اساس تازه‌ترین گزارش سازمان ملل متحد، کشورها در کاهش انتشار جهانی گازهای گلخانه‌ای، پیشرفت کافی و مناسب با اهداف موافقت‌نامه پاریس نداشته‌اند، به‌طوری‌ که انتظار می‌رود با اجرای کامل برنامه‌های ملی کشورها تا سال ۲۰۳۰ فقط ۲ درصد انتشار جهانی نسبت به سال ۲۰۱۹ کاهش یابد.

نشست هم‌اندیشی مرتبط با هوش مصنوعی برگزار شد

سیاست و بازاریابی - نشست هم‌اندیشی مرتبط با هوش مصنوعی با حضور مدیران و نمایندگان وزارت‌خانه‌های نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به میزبانی اداره کل نظام فنی و اجرایی و ارزشیابی طرح‌های وزارت نفت برگزار شد.

تغییر سازوکار صندوق رفاه صنعت نفت باعث بی‌انگیزگی متخصصان و بازنشستگان می شود

سیاست و بازاریابی - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ضمن انتقاد از اصلاح سازوکار صندوق رفاه صنعت نفت که بودجه دولتی ندارد و بر اساس کسورات بازنشستگی اداره می‌شود، گفت: این اقدام باعث بی‌انگیزگی متخصصان و بازنشستگانی می‌شود که منشأ خدمات بزرگ و صادرکنندگان خدمات مهندسی هستند.

جهش ۴۶ درصدی پیشرفت ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در کمتر از ۲ سال

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل پتروپالایش دهلران گفت: خوشبختانه تنها در بیست ماه از آغاز دولت سیزدهم شاهد جهش ۴۶ درصدی پیشرفت پروژه کارخانه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰ دهلران هستیم.

افزایش تولید و صادرات نفت ایران به گواه سناتورهای آمریکایی

سیاست و بازاریابی - وزیر نفت گفت: خوشبختانه با تلاش همکارانم در وزارت نفت آمار تولید و صادرات نفت خام، میعانات و فرآورده‌های نفتی هر روز رو به افزایش است و به گفته سناتورهای آمریکایی و رسانه‌های غربی در دو سال اخیر روند تولید و صادرات نفت ایران با وجود تحریم‌ها، صعودی بوده است.

تفاهم‌نامه همکاری توسعه زیست بوم فناوری زنجیره‌های ارزش صنعت نفت امضا شد

سیاست و بازاریابی - تفاهم‌نامه همکاری توسعه زیست‌بوم فناوری زنجیره‌های ارزش صنعت نفت بین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حضور رئیس‌جمهوری امضا شد.

نفتی که هرگز از بازارهای جهان حذف نشد

سیاست و بازاریابی - فراز و فرودهای ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، صدور نفت را حتی برای یک روز هم قطع نکرد؛ حقیقتی که همه دیدند و باور کردند؛ آرزویی که تا همیشه بر دل دشمن ماند.

محصولات پایین‌دستی پی‌وی‌سی تا ۷ برابر ارزشمندتر است

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل پتروشیمی اروند با اشاره به سهم قابل‌توجه این شرکت در تأمین پی‌وی‌سی کشور، گفت: یکی از چالش‌های ما تک بودن این صنعت در کشور است و با هر اختلالی در جریان تولید افزون‌بر توقف تولید اروند، سایر شرکت‌هایی که خوراک خود را از ما دریافت می‌کنند هم دچار مشکل خواهند شد.

نقش مؤثر پژوهشگاه صنعت نفت در اجرای خدمات فناورانه

سیاست و بازاریابی - رئیس پژوهشگاه صنعت نفت اعلام کرد که این پژوهشگاه نهادی علمی - تحقیقاتی و برای خدمات فناورانه است که اقداماهای بسیار گسترده‌ای را به صنعت نفت و دیگر صنایع مرتبط ارائه می‎کند و همواره خود را با نیازهای موجود در کشور تطبیق داده است.

تولید واقعی نفت خام ایران به روزانه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه رسیده است

سیاست و بازاریابی - وزیر نفت گفت: تولید واقعی نفت خام به روزانه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه رسیده است که تا پایان شهریورماه این مقدار به روزانه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه افزایش می‌یابد.

بررسی کاربردهای فناوری پلاسما در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بررسی شد

سیاست و بازاریابی - بیست‌وچهارمین ژورنال کلاب با عنوان «مفاهیم نظری، عملی و کاربردهای فناوری پلاسما در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و محیط زیست» با حضور متخصصانی از سازمان انرژی اتمی، شرکت ملی گاز ایران، وزارت نیرو، شرکت ملی پتروشیمی ایران، دانشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

فرصت بهینه‌سازی معادل روزانه ۳.۵ میلیون بشکه نفت در اقتصاد ایران

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای کاهش ۵۰ درصدی شدت مصرف انرژی در کشور گفت: اکنون امکان بهینه‌سازی معادل روزانه ۳.۵ میلیون بشکه نفت خام در اقتصاد ایران وجود دارد.

تعمیر چاه‌های آسیب‌دیده فاز ۱۳ پارس جنوبی شتاب می‌گیرد

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از برنامه‌ریزی برای بازیابی چاه‌های آسیب‌دیده فاز ۱۳ پارس جنوبی خبر داد و گفت: برداشت گاز از تعدادی از چاه‌های موقعیت دریایی ۱۳A تا پایان امسال آغاز می‌شود.

تقویت امنیت انرژی جهان با توافق‌های نفتی ایران و عربستان

سیاست و بازاریابی - ایران و عربستان در مجموع حدود ۳۷ درصد از ذخایر نفت جهان را در اختیار دارند و می‌توانند با سرمایه‌گذاری‌های مشترک و تجارت هماهنگ در بازار نفت، نقش به‌سزایی در ایجاد امنیت انرژی جهان بازی کنند.

هدف‌گذاری برای گازرسانی به ۲۴ شهر و بیش از ۱۷۰۰ روستای دیگر سیستان و بلوچستان

سیاست و بازاریابی - شرکت‌های گاز استان‌های یزد و خراسان جنوبی با توجه به عملکرد مطلوب خود از سوی شرکت ملی گاز ایران به‌عنوان معین گازرسانی به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان انتخاب شدند و فعالیت می‌کنند که در مجموع موظف به اتصال ۲۴ شهر و بیش از ۱۷۰۰ روستای این استان به شبکه گاز کشور هستند.

پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت پیگ هوشمند ایرانی

سیاست و بازاریابی - مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت پیگ هوشمند ایرانی با توان متخصصان داخلی بخش خصوصی خبر داد.

دستِ تنهای وزارت نفت در بهینه‌سازی مصرف سوخت/ رفع ناترازی در گِرو همت جمعی

سیاست و بازاریابی - وزارت نفت برای بهینه‌سازی مصرف سوخت به سیبلی تبدیل شده که نوک پیکان‌ها همواره به سمتش نشانه رفته است، در حالی که اجرایی‌ شدن این موضوع و رفع ناترازی انرژی همت جمعی می‌طلبد.

تعامل سازنده‌ای بین وزارت نفت و دانش‌بنیان‌ها برقرار است

سیاست و بازاریابی - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون تعامل خوبی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت نفت برقرار است و بخش بزرگی از قطعات نفتی، پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی با محوریت تولید بار اول، بومی‌سازی شده است.

جابه‌جایی سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی از نظر اجرایی و عملیاتی منحصر به فرد و بی‌نظیر است

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: جابه‌جایی سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی از نظر اجرایی و عملیاتی و پیچیدگی در طول تاریخ صنعت نفت ایران امر منحصر به فرد و بی‌نظیر است.

جبران بخشی از ناترازی گاز در زمستان با بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه با بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی، بخشی از ناترازی گاز جبران خواهد شد، گفت: ارزش کل سرمایه‌گذاری در مجموع و با بهره‌برداری کامل از این فاز، ۴.۸ میلیارد دلار خواهد بود و درآمد سالانه ۵ میلیارد دلاری را به‌دنبال خواهد داشت.

اوجی: قراردادهای سازنده‌ای با ونزوئلا در حوزه انرژی امضا شد

سیاست و بازاریابی - وزیر نفت با اعلام اینکه قراردادهای سازنده‌ای با ونزوئلا در حوزه انرژی امضا شد و تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه کالا و ادوات حوزه نفت گاز به این کشور آمریکای لاتین صادر شده است، از ورود جدی دولت سیزدهم به پالایشگاه‌های فراسرزمینی خبر داد.

نمایش قدرت صنعت نفت ایران همگام با رونق دیپلماسی انرژی

سیاست و بازاریابی - بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران، آوردگاه نمایش قدرت صنعت نفت کشور با حضور یک هزار و ۵۰۰ شرکت ایرانی بود که حالا می‌توانند بیش از ۸۰ درصد از نیاز این صنعت را با تکیه بر توان داخلی تأمین کنند؛ از سویی این نمایشگاه با افزایش چهار برابری حضور شرکت‌های ایرانی رونق دیپلماسی وزارت نفت در دولت سیزدهم را نشان داد.

قیمت نفت کاهشی شد

سیاست و بازاریابی - نگرانی‌ها درباره سقف بدهی ایالات متحده آمریکا در مقابل کمبود عرضه به‌دلیل افزایش فصلی تقاضای سوخت قیمت نفت در بازارهای جهانی را کاهش داد.

همکاری‌های نفتی ایران و اندونزی افزایش می‌یابد

سیاست و بازاریابی - معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت در حاشیه سفر رئیس‌جمهوری و هیئت همراه به اندونزی، با وزیر انرژی و منابع معدنی اندونزی دیدار و بر افزایش همکاری‌های نفتی دو طرف تأکید کرد.

۴ محور اصلی بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور

سیاست و بازاریابی - یک کارشناس حوزه انرژی با اشاره به اینکه برای بهینه‌سازی مصرف انرژی توجه به چهار محور اصلی ضروری است، گفت: بهینه‌سازی مصرف سوخت باید فرابخشی دیده شود و در این زمینه پیشنهاد ایجاد معاونت فناوری و بهینه‌سازی ریاست‌جمهوری برای مهار شدت مصرف انرژی از سوی دولت سیزدهم مطرح شده است.

کمبود سرمایه‌گذاری بازار نفت را بی‌ثبات می‌کند

سیاست و بازاریابی - دبیرکل اوپک در کنفرانس نفت و گاز خاورمیانه در دوبی گفت کمبود سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز می‌تواند بازار را در بلندمدت بی‌ثبات کرده و مانع رشد شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: بنزین گران نمی‌شود

سیاست و بازاریابی - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: بنزین گران نخواهد شد و افرادی که آن‌ را برای جلوگیری از قاچاق توصیه می‌کنند به‌دنبال راهکارهای دیگری باشند.

برگزاری مسابقات ورزشی ایثارگران صنعت گاز

سیاست و بازاریابی - رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران ماهیت کار در این شرکت ملی گاز ایران را ایثار و خدمت دانست و گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی ایثارگران، توسعه فرهنگ ایثار و خدمت است.

گازهای مشعل پارس جنوبی به‌زودی فروخته می‌شوند

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که گازهای مشعل این مجموعه به‌منظور کاهش آلایندگی‌های موجود و برای حفظ محیط زیست عسلویه در آینده نزدیک در قالب مزایده فروخته می‌شوند.

ساير مطالب

بودجه سال آینده چقدر به نفت وابسته است؟

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

پیشنهاد های اقتصادی عسگراولادی به دولت

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی 17 آذر ماه

پشت پرده موافقت نامه پاریس چیست؟/ تعطیلی صنایع ایران به بهانه تغییر اقلیم!

همتی خبر داد؛ شروع تدریجی باز شدن کانال‌های مالی با کشورهایی که نفت ایران را می‌خرند

تحریم‌های لرزان نفتی

آمریکا قادر نیست صادرات نفت ایران را متوقف کند

زنگنه: بررسی دلایل خروج قطر از اوپک ضروری است

رشد13 درصدی صادرات غیرنفتی در 8 ماه امسال

تدابیر ویژه دولت برای توقف گرانی کالاهای پرمصرف

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها

تحریم ها کارکرد خود را از دست داده اند

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

کارگران زیر آوار گسل‌های تورمی له می‌شوند

نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی است

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم

باهنر:اختلاف با استکبار جزو ارزش‌هاي کشور ما است

دولت حق ندارد از امکانات دولتي استفاده انتخاباتي کند

لنكراني علت حفظ ارتباط با پدرش را افشا كرد

متکي : تورم مختص کشور خاصي نيست

هدفمندي يارانه ها دقيق اجرا نشد

اعتدال را به نفع تندروي کنار نمي گذارم

انتخابات و رديابي راهبرد دشمن

پاسخ محمد رضا باهنر به سوالات مخاطبان آريا

بادامچيان: تا آخرين روز رياست جمهوري احمدي‌نژاد موظفيم با او همکاري کنيم

ابوترابي فرد: بايد نگاه کارشناسانه بر تصميمات حاکم باشد

نبي حبيبي:راه جلوگيري از انشقاق ، ائتلاف بزرگ در بين اصولگرايان است

عضو شوراي نگهبان:بوي انحراف احساس کنيم رد صلاحيت خواهيم کرد

روي نامزدي من حساب نکنيد

چرا سعيد جليلي کانديدا نمي شود؟

روحاني و کواکبيان هريک بيش از 2 ميليون راي ندارند

حدادعادل: اگر در سن و سال هاشمي بودم، کانديدا نمي‌شدم/ در ائتلاف باز است

باهنر: اصولگرايان را نيز به ائتلاف دعوت مي‌کنيم