سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بیمه دی

مدیرعامل بیمه دی در جمع خبرنگاران خبر داد؛ از فروش رکوردشکن تا خدمات هوشمند/جهش بزرگ بیمه دی در سال ۱۴۰۴

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی «بورس، بانک و بیمه» و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به روند رو به رشد دیجیتال‌سازی در ...

رونمایی از باشگاه مشتریان بیمه دی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی/ گامی نو در هوشمندسازی خدمات بیمه‌ای

سیاست و بازاریابی - باشگاه مشتریان بیمه دی، با هدف ارتقای تجربه مشتری، توسعه خرده‌فروشی و تحقق تحول دیجیتال، امروز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ...

اقتصاد و تجارت گزارش می دهد/ بیمه دی بر قله صنعت بیمه و پیشتاز در تحول دیجیتال

سیاست و بازاریابی - با جهش فروش و کاهش خسارت به ثبت رسید بیمه دی بر قله صنعت بیمه و پیشتاز در تحول دیجیتال اقتصادوتجارت : شرکت بیمه دی با ثبت رشد خیره‌کننده‌ای در فروش و سودآوری، ...

تجارت آوا گزارش می دهد/ ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران با سرمایه‌گذاری‌های مناسب بیمه دی

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی با بیش از ۲۰ سال سابقه، یکی از شرکت‌های برجسته در صنعت بیمه ایران به شمار می‌رود. این شرکت جزء ۵ شرکت برتر این صنعت از نظر سهم بازار است. بیمه دی ...

صفحه اقتصاد گزارش می دهد/ مدیریت بیماری با بیمه درمان تکمیلی بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مدیریت بیماری با بیمه درمان تکمیلی بیمه دی از هنگامی که علم پزشکی حرکت شتابانی در مسیر پیشرفت داشت، بیماری ها را شناخت و بدنبال درمان بیمارها رفت، هزینه های ...

باشگاه بیمه گران گزارش می دهد/ حق بیمه تولیدی بیمه دی از ۳۳ همت گذشت

سیاست و بازاریابی - بیمه دی با تولید به ۳۱۷ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال حق بیمه در اردیبهشت ماه، مجموع حق بیمه تولیدی خود را در سال ۱۴۰۴ به بیش از ۳۳ همت افزایش داد. به گزارش باشگاه ...

گزارش ویدیویی تجمیعی از حضور شرکت بیمه دی در اولین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در مشهد مقدس

سیاست و بازاریابی - گزارش ویدیویی تجمیعی از حضور شرکت بیمه دی در اولین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در شهر مشهد مقدس- ۳۱ اریبهشت تا سوم خرداد ۱۴۰۴ تهیه شده توسط همکاران روابط عمومی ...

تجارت گردان گزارش می دهد/ درخشش بیمه دی در پرداخت به‌روز مطالبات درمانی ایثارگران و مشتریان

سیاست و بازاریابی - بیمه دی در حال حاضر با انواع خدمات پرداخت خسارت و به‌ویژه پرداخت به‌روز مطالبات درمانی ایثارگران و مشتریان خود، گامی بلند را به سوی گسترش بازارهای خود برداشته و ...

در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد اعطا نشان ملی اعتماد مشتریان؛ تندیس زرین همایش به بیمه دی رسید

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در نهمین اجلاس رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از ۱۰۰ برند پیشرو در مسیر ارتقاء اعتماد مشتریان برگزار شد، موفق به کسب مقام برتر شد. به گزارش ...

معرفی قابلیت‌های جدید وب‌اپلیکیشن دِی‌دار

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در جدیدترین به‌روزرسانی وب‌اپلیکیشن «دِی‌دار»، مجموعه‌ای از قابلیت‌های نوین را برای استفاده بیمه‌شدگان، شعب و نمایندگان معرفی و آماده بهره‌برداری ...

گزارش ویدئویی/ حضور بیمه دی در روز سوم نمایشگاه بانک بورس بیمه مشهد

سیاست و بازاریابی - در این ویدئو اتفاقات روز دوم(جمعه) نمایشگاه بانک، بورس و بیمه مشهد، از جمله میزبانی از مدیران، فعالان صنعت بیمه و مشتریان محترم به تصویر کشیده شده است . (گزارش ...

گزارش ویدئویی/ نشست مدیرعامل شرکت بیمه دی با کارکنان شعب و نمایندگان بیمه دی در خراسان رضوی

سیاست و بازاریابی - در این نشست ۵ ساعته دکتر عبداللهی و حضار ، برنامه ها و انتظارات شرکت از کارکنان و نمایندگان در خراسان رضوی اعلام و همکاران نیز به پیشنهادات و مشکلات اشاراتی ...

گزارش ویدیویی/ حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه مشهد

سیاست و بازاریابی - دکتر عبداللهی ، مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراه مدیران ارشد این شرکت ضمن حضور در این نمایشگاه ، از غرفه های شرکت های فعال در بازار سرمایه بازدید کرد .‌ گفتنی است ...

بازدید مدیران ارشد اقتصادی از غرفه بیمه دی در نمایشگاه اینوکس مشهد

سیاست و بازاریابی - مدیران عامل صنعت بیمه، سرمایه‌گذاران مالی و برخی از مقامات کشوری با حضور در غرفه بیمه دی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد، با مدیران ارشد این شرکت، دیدار و ...

همایش آموزشی تخصصی نمایندگی‌های فروش شمال غرب بیمه دی در تبریز برگزار شد

سیاست و بازاریابی - همایش آموزشی تخصصی نمایندگیهای بیمه دی در شمال غرب کشور با هدف ارتقاء سطح دانش فنی نمایندگان و افزایش تعامل میان ستاد و شبکه فروش، با حضور مدیران و کارشناسان ...

پایگاه خبری "خبرداری" گزارش می دهد/ عبداللهی بر نقش کلیدی نمایندگان در تحقق اهداف راهبردی شرکت بیمه تاکید کرد دیجیتال برای تقویت شبکه فروش بیمه دی نه رقیب یا باعث اخراج

سیاست و بازاریابی - با وجود آنکه فناوری و نوآوری همواره تاثیرات شگرفی بر زندگی انسان گذاشته و می گذارد، اما تهدیدهای بزرگی را رقم می زند که مسیر زندگی انسانها را تغییر می دهد و ...

پایگاه خبری "خبرداری" گزارش می دهد/ کسب رتبه اول توانگری و پرداخت به‌روز مطالبات درمانی نشان می دهد تحقق خواسته های خانواده شهدا و ایثارگران به همت بیمه دی

سیاست و بازاریابی - از هنگامی که پایان دادن به حکومت شاهنشاهی و رسیدن به حکومت جمهوری مطرح شد، هزینه های زیادی به جان و مال مردم تحمیل شد و تاوان های سنگینی پرداخت کردیم. از ترور ...

پایگاه خبری "خبرداری" گزارش می دهد/ در قالب سیاستگذاری های کلان صورت می گیرد حرکت بیمه دی بر ریل ولایتمداری و رضایتمندی

سیاست و بازاریابی - اگرچه استقلال، قطع وابستگی و رسیدن به خودکفایی، شعارهای زیبایی است که هر انسان آزاده ای بدنبال دستیابی به آنهاست، اما بسادگی امکان پذیر نیست و برای دستیابی به ...

ارائه تخفیف بیمه آتش‌سوزی به بازدیدکنندگان غرفه بیمه دی در نمایشگاه مشهد

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه مشهد مقدس، کارت‌های تخفیف خرید بیمه‌نامه آتش‌سوزی مسکونی با تخفیف ویژه ۸۰ درصد تا سقف سه میلیون ریال را ارائه می‌کند. ...

دیوان اقتصاد گزارش می دهد/ بیمه دی حامی سرمایه‌گذاری برای تولید با کمترین ریسک در سال ۱۴۰۴

سیاست و بازاریابی - فعالان عرصه تولید برای سرمایه گذاری و رشد تولید مطابق با شعار سال، نیازمند حمایت ها و پوشش های بیمه ای هستند که شرکت دی به عنوان یکی از بهترین بیمه گران ایران ، ...

باشگاه بیمه گران گزارش می دهد/ مدیرعامل بیمه دی: روابط عمومی بیمه باید پلی فیمابین بیمه‌گران و بیمه‌گذاران باشد

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی معتقد است ، تکنولوژی و پیشرفت‌های امروز به‌ویژه هوش مصنوعی تاثیر عمیقی بر روی کارکردهای روابط عمومی در سازمان گذاشته است. به گزارش باشگاه بیمه ...

گزارش تحلیلی فکر اقتصادی/ بیمه دی حامی سرمایه گذاری برای تولید با کمترین ریسک در سال ۱۴۰۴

سیاست و بازاریابی - فعالان عرصه تولید برای سرمایه گذاری و رشد تولید مطابق با شعار سال، نیازمند حمایت ها و پوشش های بیمه ای هستند که شرکت دی به عنوان یکی از بهترین بیمه گران ایران ، ...

گزارش تحلیلی طلانیوز/ درخشش بیمه دی در ارزیابی‌ها؛ هوشمندسازی، موتور محرک تحول در صنعت بیمه

سیاست و بازاریابی - بیمه دی در سال گذشته با کسب رتبه نخست توانگری مالی و عملکرد چشمگیر در حوزه خدمات درمانی و دیجیتال، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه کشور معرفی شد. ...

حضور شرکت بیمه دی در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه مشهد

سیاست و بازاریابی - بیمه دی با رویکرد استفاده از فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری و هوشمند سازی در اولین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه مشهد حضور می‌یابد، این رویداد، فرصتی ...

مدیرعامل بیمه دی: روابط عمومی حرفه‌ای، بازوی ارزش‌آفرین و مشاور امین مدیران است / جایگاه شرکت با وجود روابط عمومی پویا ارتقا می‌یابد

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت بیمه دی با تأکید بر نقش راهبردی روابط عمومی در ارتقاء برند سازمانی و افزایش سودآوری، خواستار تقویت این بخش از طریق اختیارات بیشتر، آموزش تخصصی و ...

عبداللهی در مراسم تجلیل از نمایندگان فروش برتر: بیمه دی در آستانه رکوردهای جدید/نمایندگان، نیروی محرکه تحول در بیمه

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی در مراسم تجلیل از نمایندگان برتر فروش، نقش کلیدی نمایندگان در تحقق اهداف راهبردی شرکت را مهم برشمرد. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، هادی ...

«اتاق فرار هوش سیاه»؛ تجربه‌ای متفاوت از آموزش در بیمه دی

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی با نگاهی نوآورانه به توسعه مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان، کارگاهی آموزشی با عنوان «اتاق فرار هوش سیاه» برگزار کرد؛ رویدادی متفاوت که آموزش را با هیجان، ...

اقدامات بیمه دی برای جبران خسارت حادثه بندر شهید رجائی

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در پی وقوع حادثه انفجار در بندر شهید رجائی، با تشکیل یک کمیته ویژه، بررسی دقیق ابعاد خسارت و ایفای تعهدات خود در قبال زیاندیدگان آسیب‌دیده تحت پوشش ...

پرداخت خسارت بیمه دی به خودروهای آسیب دیده در بندر شهید رجائی

سیاست و بازاریابی - مدیر بیمه های خودروی بیمه دی اعلام کرد، این شرکت برای حمایت از زیان‌دیدگان خود، خسارت‌های مربوط به خودروهای آسیب دیده را بدون اعمال فرانشیز و با حفظ تخفیفات ...

شتاب بیمه دی در مسیر هوشمندسازی و ارتقاء خدمات پس از فروش

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی در نشست شورای مدیران این شرکت با اشاره به برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۴ از آغاز پروژه هوشمندسازی، تمرکز بر توسعه خدمات پس از فروش و حرکت به‌سوی ...

مدیر یادگیری و توسعه استعداد: پنج فرایند مدیریت دانش در بیمه دی دنبال می شود

سیاست و بازاریابی - مدیر یادگیری و توسعه استعداد شرکت بیمه دی گفت: شرکت ، به منظور نگاهداشت دانش، افزایش بهره‌وری و بهبود فرآیندها، در دو سال اخیر تمرکز خود را بر پنج فرآیند مدیریت ...

برگزاری همایش آموزشی بیمه دی با هدف توسعه دانش فنی شبکه فروش شرق کشور

سیاست و بازاریابی - بیمه دی در راستای ارتقاء سطح دانش فنی شبکه فروش و همسویی بیشتر نمایندگان با اهداف استراتژیک این شرکت، همایش تخصصی را با تمرکز بر رشته‌های مسئولیت، حمل‌ونقل، ...

مدیرعامل بیمه دی: بیمه هوشمند با کارکنان خلاق و با دانش، محقق می شود

سیاست و بازاریابی - مدیر عامل شرکت بیمه دی هوشمند کردن بیمه دی را یکی از پارامترهای مهم در صنعت بیمه خواند و گفت: بیمه هوشمند با وجود کارکنان خلاق و با دانش، محقق می شود. به گزارش ...

معاون رییس جمهور: بیمه دی رتبه اول درمان کشور را کسب کرد

سیاست و بازاریابی - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رسیدگی به درمان جامعه ایثارگری اولویت ماست. بر اساس اعلام بیمه مرکزی ، بیمه دی که مربوط به بنیاد شهید است ، رتبه اول درمان ...

آمادگی شرکت بیمه دی برای پرداخت خسارت به بیمه گزاران بندر شهید رجایی/ بررسی و پرداخت خسارت در کمتر از ۴۸ ساعت

سیاست و بازاریابی - معاون فنی شرکت بیمه دی اعلام کرد: این شرکت آماده پرداخت خسارت به بیمه گزارانی است که در حادثه اخیر در بندر شهید رجایی بندرعباس دچار خسارت شدند. به گزارش روابط ...

مدیرعامل بیمه دی در پیامی حادثه بندر شهید رجایی را تسلیت گفت/ ما با تمام امکانات، متعهدانه در کنار حادثه‌دیدگان و خانواده‌های ایشان هستیم

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی، در پی وقوع حادثه ناگوار انفجار در بندر شهید رجایی و کشته و زخمی شدن هموطنان عزیز، در پیامی اعلام کرد: این حادثه تلخ، قلب همگان را به درد آورد ...

همکاری بیمه دی در ارائه نسخه دوم نقشه اکوسیستم دیجیتال صنعت بیمه

سیاست و بازاریابی - نسخه دوم از نقشه اکوسیستم دیجیتال صنعت بیمه با همکاری اداره نوآوری و توسعه اکوسیستم دیجیتال مدیریت تحول دیجیتال بیمه دی تدوین و بازنگری شد. به گزارش روابط عمومی ...

امضای قرارداد همکاری صداوسیما و بیمه دی/ تعهد به ارتقاء خدمات درمانی و حفظ رضایتمندی بیمه‌شدگان

سیاست و بازاریابی - در پی رضایتمندی از عملکرد بیمه دی در سال گذشته، قرارداد بیمه درمان تکمیلی کارکنان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با این شرکت برای سال ۱۴۰۴ تمدید شد. این ...

سرپرست «مدیریت حقوقی و امور قراردادها» بیمه دی منصوب شد

سیاست و بازاریابی - دکتر عبداللهی مدیرعامل بیمه دی طی حکمی "سرپرست مدیریت حقوقی و امور قراردادها" در این شرکت را منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، در این ...

انتصاب «سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی» بیمه دی

سیاست و بازاریابی - دکتر عبداللهی مدیرعامل بیمه دی در حکمی جابر علیپور را به عنوان "سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی" این شرکت منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، ...

مدیر پروژه بیمه هوشمند بیمه دی منصوب شد

سیاست و بازاریابی - دکتر عبداللهی مدیرعامل بیمه دی طی حکمی صادق کیان را به عنوان "مدیر پروژه بیمه هوشمند"، این شرکت منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، در ...

معرفی مدیران جدید بیمه دی

سیاست و بازاریابی - طی احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل بیمه دی "سرپرست مدیریت حقوقی و امور قراردادها"، "سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی" و "مدیر پروژه بیمه هشمند" این شرکت منصوب شدند. ...

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در بیمه دی : خدمت به جانبازان و ایثارگران نعمت و توفیق است

سیاست و بازاریابی - رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: خدمت به ایثارگران و خانواده های شهدا نعمت و توفیق بزرگ است، به ویژه جانبازان و همسران آنها که هر روز با درد و رنج عجین هستند و ...

بازدید رئیس‌کل بیمه مرکزی از شعبه بیمه دی در خوزستان/ تأکید بر نقش کلیدی در خدمت‌رسانی به جامعه ایثار و شهادت

سیاست و بازاریابی - در جریان سفر رئیس‌کل بیمه مرکزی به استان خوزستان، عملکرد شاخص بیمه دی در ارائه خدمات بیمه‌ای به خانواده‌های ایثارگران و شهدا مورد تحسین قرار گرفت. این بازدید با ...

درخشش بیمه دی در خدمات‌رسانی به ایثارگران؛ رتبه اول توانگری و پرداخت به‌روز مطالبات درمانی

سیاست و بازاریابی - در جریان سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان مرکزی، عملکرد مطلوب بیمه دی در حوزه درمان ایثارگران مورد تقدیر قرار گرفت. مقامات ...

اوحدی: *خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا در دوره جدید پویا تر شده است*

سیاست و بازاریابی - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت تلاش بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی تابعه بنیاد در خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، ...

هدف گذاری بیمه دی برای جهش بزرگ در سال ۱۴۰۴

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی گفت: شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۰۱ درصد برنامه‌خود را با فروش دو برابری پورتفو محقق کرده و در سال جدید نیز به دنبال جهش بزرگ با استمرار ...

ساير مطالب

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از بیمه دی کرمانشاه/ تأکید بر توسعه خدمات بیمه‌ای در منطقه

مدیرعامل بیمه دی با دعوت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی گفت: آماده ارائه‌ خدمات بیمه‌ای برای کاهش ریسک تولید هستیم

مدیرعامل بیمه دی در بازدید از شعبه تخصصی درمان مطرح کرد: خدمات درمانی بیمه دی در بالاترین کیفیت ممکن ارائه ‌می‌شود

در نشست مسئولان ارشد صنعت بیمه و اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس چه گذشت ؟

در دیدار نوروزی مدیرعامل بیمه دی مطرح شد: بیمه دی جدی تر و مصمم تر از سال قبل ،جایگاه خود را ارتقا خواهد داد

دیدار نوروزی مدیر عامل بیمه دی از مرکز ضایعه نخاعی امام علی مازندران

دیدار نوروزی مدیر عامل بیمه دی با خانواده شهید رضا گشت نورد

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه دی به مناسبت آغاز سال جدید

جهش بیمه دی در بازار سرمایه با مجوز افزایش 111 درصدی سرمایه شرکت

عیدانه بیمه دی برای بیمه‌گزاران

تداوم خدمت‌رسانی بیمه دی در نوروز 1404

معرفی مدیران جدید بیمه دی

تحول دیجیتال در بیمه دی باپلتفرم «دِی‌دار»

درخشش مدیران بیمه دی در سالگرد تاسیس سندیکای بیمه‌گران

پیام تبریک مدیرعامل بیمه دی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

دی‌دار، محصول برگزیده هشتمین جایزه ملی فناوری اطلاعات شد

مدیرعامل شرکت بیمه دی: به خوش نامی بیمه دی افتخار میکنیم

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران: خدمت کارکنان بیمه دی به جامعه ایثارگری توفیق بزرگی است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران: خدمت به جامعه ایثارگری باید همراه با اخلاص باشد

مدیر عامل بیمه دی برنامه‌های تحول‌آفرین این شرکت را تشریح کرد

برنامه‌های تحول‌آفرین بیمه دی در بیستمین سالگرد تاسیس اعلام شد

عملکرد مناسب و قابل دفاع شرکت سرمایه‌گذاری دستاورد دی

حضور فعال بیمه دی در نمایشگاه طیور

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه دی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج)

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه دی به مناسبت چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

معاون رییس جمهور: بیمه دی جزو خوش حساب ترین شرکت هاست

توسعه همکاری‌های مشترک بیمه دی و بانک دی

مدیرعامل بیمه دی: کار تیمی نشانه بلوغ سازمانی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: بیمه دی هم راستا با بنیاد در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری

تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی

بیمه دی میزبان مسابقات شطرنج صنعت/ تیم بانوان بیمه دی قهرمان شد

یک میلیون و 800 هزار نفر از خانواده معظم شهدا و جانبازان کشور تحت پوشش بیمه دی قرار دارند

برگزاری مسابقات شطرنج صنعت بیمه به میزبانی بیمه دی

برگزاری دوره آموزشی استعلام و صدور بیمه نامه‌های درمان تکمیلی

دوره آموزشی «آشنایی با مفهوم دیتاورهاوس و کاربردهای آن» برای مدیران بیمه دی برگزار شد

جهش فروش و رشد 645 درصدی شعبه بیمه دی در استان البرز

بیمه دی در کنار خسارت دیدگان حادثه ناشی از نشت گاز در همدان

برگزاری جشنواره قهرمانان آینده توسط بیمه دی

بیمه دی، پایدار در رشد سودآوری

آیین تکریم مدیرعامل سابق بیمه دی برگزار شد

پیام تسلیت سرپرست بیمه دی در پی حادثه ناگوار معدن طبس

از محصول «زندگی بهادار» بیمه دی، متصل به صندوق مسکن رونمایی شد

برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه

تثبیت توانگری بیمه دی در بالاترین سطح

صفی خانی سرپرست بیمه دی: شرکت بیمه دی مسیر رشد خود را ادامه خواهد داد

بیمه دی، پیشرو در محصولات نوآورانه

تلاش بیمه دی برای تحقق فروش بیش از 300 هزار میلیارد ریال/ پیش بینی بیش از 20 هزار میلیارد ریال سود تا پایان امسال

اطلاعیه سازمان بازرسی کل کشور

بیمه دی پیشگام در صدور بیمه‌نامه سد و نیروگاه‌های آبی کشور

سید مجید بختیاری: بیمه دی، یکی از بهترین شرکت های صنعت در حوزه دیجیتال است

رونمایی بیمه دی از طرح «وام ـ بیمه»

رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار خود از غرفه بیمه دی: تلاش بیمه دی در راستای سودآوری پایدار، ستودنی است

معاون توسعه و نوآوری بیمه مرکزی طی بازدید از غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی مطرح کرد: محصول جدید بیمه دی با نام «زندگی بهادار»، بیمه‌نامه‌ای خلاقانه و متصل به صندوق‌های مالی است

مدیرعامل بیمه البرز در بازدید از غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی: بیمه دی جزو پنج شرکت سودآور صنعت بیمه

بازدید دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران از غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی

حضور فعال بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه)

بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی ایران

در اقدامی کم سابقه در صنعت بیمه؛ شرکت بیمه دی مدت زمان پرداخت خسارت‌ به مراکز درمانی را به کمتر از 2 ماه کاهش داد

مدیرعامل بیمه دی: شرکت بیمه دی در مسیر بالندگی قرار دارد

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه دی به مناسبت روز خبرنگار

معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی: بیمه دی ارائه دهنده 20 درصد از خدمات درمانی صنعت بیمه در کشور است

برگزاری جلسات چهارشنبه‌های پاسخگویی در بیمه دی

قرارداد بیمه دی با هواپیمایی شرکت کیش ایران

مدیرعامل بیمه دی بر ضرورت ارتقای سطح خدمات پس از فروش تاکید کرد

بررسی الکترونیکی اسناد درمانی مشتریان بیمه دی