سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بازاريابي

ریتارگتینگ چیست؟ تبلیغات ریتارگتینگ چطور کار می‌کند؟

سیاست و بازاریابی - ریتارگتینگ (Retargeting) یا آنچه که به اصطلاح تحت عنوان ریمارکتینگ (سرفصل موضوعی کلی‌تر) نیز شناخته می‌شود، روشی در تبلیغات آنلاین است که به کمک آن شما می‌توانید کاربرانی را که بعد از بازدید از وب سایت شما آن را ترک کرده‌اند مجدداً به وب سایت بازگردانید. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده‌است برای عمده وب سایت‌های موجود در دنیا صرفاً ۲ درصد از ترافیک اولیه که وارد یک سایت می‌شوند تبدیل (Convert) به اهداف اولیه می‌شوند.

پارماتیک؛ نقش برندینگ در کسب‌و‌کارهای اینترنتی

سیاست و بازاریابی - برند بودن یک کسب‌و‌کار اینترنتی می‌تواند بر فروش محصولات آن برند تأثیر به‌سزایی داشته باشد. متخصصان برند همواره می کوشند تا یک کسب‌و‌کار را به یک برند تبدیل کنند.

تله کلیک یا Clickbait چیست؟ حقیقتی شوکه‌کننده و جذاب درباره اینترنت و بازاریابی

سیاست و بازاریابی - تله کلیک همه‌ی آن لینک‌های اینترنتی و پست‌های شبکه‌ی اجتماعی هستند که با تیترهایی جذاب، شما را به کلیک کردن و خواندن محتوا جذب می‌کنند.

آمیخته بازاریابی یا بازاریابی ترکیبی چیست؟

سیاست و بازاریابی - کسب و کارها همیشه از تکنیک‌ها و ابزارهای بازاریابی متنوع برای تبلیغ و فروش خود استفاده می‌کنند اما اصطلاح “آمیخته ...

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی چیست؟

سیاست و بازاریابی - موبایل مارکتینگ یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ است که امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است. در واقع افراد با استفاده ...

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی چیست؟

سیاست و بازاریابی - آیا ممکن است کسی را بیابید که اهمیت و تاثیرگذاری تصویر اولیه یک برند را نادیده بگیرد؟ خود شما برای خرید یا تهیه یک محصول ...

فیلیپ کاتلر کیست؟ + ۲۷ درس بازاریابی از او

سیاست و بازاریابی - برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن در دنیای بازاریابی و استفاده درست از استراتژی های آن در بازاریابی دیجیتال هیچ چیز به ...

دیجیتال برندینگ یا برندسازی دیجیتال چیست؟

سیاست و بازاریابی - آیا کتاب غرور و تعصب اثر جین آستن را خوانده‌اید؟ حتما می‌گویید ادبیات چه ربطی به دیجیتال برندینگ دارد. اما شاید جالب ...

چند نمونه ارزش پیشنهادی برند برتر در جهان

سیاست و بازاریابی - آیا به عشق در یک نگاه اعتقاد دارید؟ شاید این سوال کمی به نظرتان بی ربط برسد. اما اگر افق دید خود را مقداری گسترده‌تر ...

استفاده از تست A/B در کمپین‌های بازاریابی

سیاست و بازاریابی - آیا هنوز موفق نشده‌اید بازار مورد نظر را برای عرضه محصولات خود به دست آورید؟ یا شاید برایتان جای سوال است که چطور در ...

داستان برند آرم؛ معمار دنیای هوشمند فردا

بازاریابی و سیاست-آرم یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های فعال در دنیای پردازنده است که با معماری انقلابی خود، صنعت طراحی پردازنده را خصوصا در حوزه موبایل، متحول کرد.

ماجرای جالب شکل گیری برند مرسدس بنز براساس یک لغت اسپانیایی

بازاریابی و سیاست-وقتی صحبت از خودروهای لوکس می شود، مرسدس بنز یکی از اولین برندهایی است که به ذهن خطور می کند. نام این شرکت آلمانی همواره با کیفیت و تجمل گره خورده و محصولات آن طرفداران بی شماری در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران دارند

مسیر مطالعه بازاریابی و فروش؛ چه کتاب‌هایی را بخوانیم؟

بازاریابی و سیاست-بازاریابی و فروش از جمله مشاغلی است که تجربه در آن حرف اول را می‌زند، اما لازم نیست که انسان همه چیز را خودش تجربه کند. در این نوشته مجموعه‌ای از کتاب‌های مفید را گردآورده‌ایم تا به شما در مسیر موفقیت در فروش کمک کنیم.

نگاهی به سیر تاریخی تبلیغات کوکاکولا

سیاست و بازاریابی - کوکاکولا یکی از قدیمی ترین برندهای تاریخ آمریکا است، که امروز در سراسر جهان شناخته شده است و محصولاتش به فروش می رسد. ...

شعارهای تبلیغاتی شرکتهای ایرانی

سیاست و بازاریابی - همان چیزی که این روزها پایه و اساس تبلیغات را تشکیل می‌دهد تا جایی که موج تبلیغات تمام صنایع و خدمات را با خود همراه ...

بانکها و ۱۰ شعار تبلیغاتی برتر سال ۲۰۰۸

سیاست و بازاریابی - معمولاً لیستهای برترین ها و بهترین ها، برای خوانندگان دارای جذابیت است. لیستهایی مثل لیست ثروتمندترین افراد که forbes هر ...

طراحی پرسشنامه در تحقیقات بازاریابی

سیاست و بازاریابی - در همۀ تحقیقات علمی و پایان نامه های دانشجویی، در مورد مولفه های مختلف تحقیق مانند ادبیات موضوع، مدل مفهومی، روش تحقیق و ...

برندسازی و استفاده از تئوری شرطی شدن پاولف

سیاست و بازاریابی - ایوان پاولف، زیست‌شناس معروف اهل روسیه است، شاید در نگاه اول، ارتباط بین زیست شناس و برندسازی برای شما واضح نباشد! وی ...

بازاریابی محصولات حلال

سیاست و بازاریابی - امروز، اسلام سریعترین مذهب در حال رشد بر روی زمین است، تخمین زده می شود جمعیت جهان تا سال ۲۰۲۰ به ۳ میلیارد نفر برسد. ...

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

سیاست و بازاریابی - این یادداشت مروری بر کتاب «همه‌ کسب و کار‌ها محلی است» اثر جان کلچ و کاترینا جاکز است. جان کلچ، رییس مهم‌ترین دانشکده‌ ...

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

سیاست و بازاریابی - آقای ویلیام برن باخ از بزرگان تبلیغات جهان محسوب می شود. ایشان متولد سال ۱۹۱۱ در آمریکا بوده و در سال ۱۹۸۲ چشم از جهان ...

آن چه باید از تبلیغات بدانید (۲)

سیاست و بازاریابی - در ادامه قسمت قبل مطلب « آن چه باید از تبلیغات بدانید » در این قسمت به بررسی انواع تبلیغات می پردازیم. در واقع تبلیغات ...

تبلیغات هدفمند؛ چرا و چگونه ؟

سیاست و بازاریابی - مدیران و مشاوران، همواره نگاه ویژه‌ای به تبلیغات دارند، به اعتقاد عموم مدیران، تبلیغ را باید مهمترین عامل در عنصر ...

بازاریابی در نقطه خرید را بشناسیم

سیاست و بازاریابی - تاثیرگذاری تبلیغات در نقطه ی خرید موجب شده است که این روش از تبلیغات به سرعت در حال رشد باشد. قبلاً در مطلب « بازاریابی ...

راهکارهای برندسازی با روابط عمومی

سیاست و بازاریابی - اینجا می خواهیم در مورد راهکارهای برندسازی با روابط عمومی بگوییم، نکته اساسی اینجاست که برندسازی تبدیل به یکی از عوامل ...

تثبیت برند و ابتکار کوکاکولا

سیاست و بازاریابی - یکی از رایج ترین تکنیکهای تبلیغ محصولات و نام شرکتها، تکنیکی است موسوم به Brand Placement یا Product Placement که در ...

آدیداس یک برند کارا

سیاست و بازاریابی - نوآوری بخش جدانشدنی نامهای تجاری و برندهای بزرگ امروز دنیا است؛ آدیداس هم از قانون مستثنی نیست. آدولف (معروف به ادی) ...

نقطه طلایی پاساژ را پیدا کنید

سیاست و بازاریابی - یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای کسی که می‌خواهد داخل پاساژ صاحب مغازه شود، این است که این مغازه کجای پاساژ باشد تا بتواند ...

۱۰ نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی

سیاست و بازاریابی - ۱ - سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید تنها ابزار بازاریاب و فروشنده تلفنی ، صدای اوست. بنابر این همان طور که یک ...

برند بیژن چگونه خلق شد؟

سیاست و بازاریابی - بیژن پاکزاد میلیاردر ایرانی مقیم آمریکا، چندی پیش درگذشت . در این مطلب به برخی از جنبه های این برند معروف و لوکس پرداخته ...

آیا واقعاً بازاریابی لازم است ؟

سیاست و بازاریابی - در هر کسب و کاری که مشغول به کار باشید، حتماً واژه ی بازاریابی و خیلی از اصطلاحات مرتبط با آن را بارها و بارها از افرادی ...

تفاوت بازاریابی و روابط عمومی

سیاست و بازاریابی - تفاوت بازاریابی و روابط عمومی در چیست؟ روابط‌عمومی و بازاریابی دو حوزه‌ای هستند که تا مدت‌ها پیش عملکرد آنها در داخل ...

برای آنها که به خرید اعتیاد دارند !

سیاست و بازاریابی - جیمی ‌عاشق خرید است. او بیشتر درآمد خود را صرف خرید‌های مختلف می‌کند. او اغلب هنگام خرید لذت و هیجان بسیار زیادی دارد و ...

چگونه یک وبلاگ گروهی پردرآمد بسازیم

سیاست و بازاریابی - در شرایطی که تعداد کل وبلاگ ها در اینترنت بیش از یکصد میلیون برآورد می شود، وبلاگ های شخصی که برای صاحبان خود پردرآمد ...

از خواسته های مشتری تا درک بازار

سیاست و بازاریابی - اجازه دهید ابتدا به بررسی دقیق اولین گام فرآیند بازاریابی بپردازیم، یعنی درک بازار و نیازها و خواسته های مشتری. ...

ساير مطالب

مدیرعامل بیمه دی در آئین گشایش همایش شهر پایدار؛ صنعت بیمه، کلید اعتماد در پروژه‌های سبز و پایدار است

نمایش توانمندی‌های دیجیتال بیمه دی در شهر پایدار کیش

مدیرعامل بیمه دی: وظیفه ما امیدآفرینی و ایجاد آرامش در زندگی مردم است

اکوناپرس گزارش می دهد/ توسعه زیرساخت‌های فناورانه، محور رشد بیمه دی در بازار دیجیتال

تجارت گردان گزارش می دهد/ آرامش مالی با طرح جامع عمر و مستمری بیمه دی

فراز نیوز گزارش می دهد/ با نگاهی بر بیمه‌نامه‌های مهندسی بررسی شد ؛ بیمه مهندسی بیمه دی؛ پشتوانه‌ای مطمئن برای پروژه‌های عمرانی و صنعتی ایران/ جایگاه نخست دی در فروش بیمه مهندسی

جهان اقتصاد گزارش می‌دهد/ در دل تحول سلامت؛ چگونه بیمه دی پروژه‌های درمانی را مرز به مرز پیش می‌برد؟

آرا خبر گزارش می دهد/ آرامش در سفر، با بیمه مسافرتی دی

نبض اقتصاد گزارش می دهد/ بیمه دی فراتر از درمان

اقتصاد گویا گزارش می دهد/ تداوم جایگاه برتر «ودی» در مسیر رشد پایدار صنعت بیمه در بازار بیمه خصوصی

**مدیرعامل شرکت بیمه دی: حضورمان در بخش اقتصاد دیجیتال اجتناب ناپذیر است*

توسعه پایدار گزارش می‌دهد / رشد دو برابری پرتفوی بیمه دی در 1404؛ تحول دیجیتال و ارتقای خدمات درمانی

نشان تجارت گزارش می‌دهد / قدردانی از هنرمندان، یعنی کمک به حفظ و اقتدار فرهنگی و هنری کشور

استاندار البرز : اقدامات بیمه دی در خدمت‌رسانی به ایثارگران مقدس است / بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در استانداری رضایت ایثارگران از بیمه دی ستودنی است

با حضور مدیران عامل دو مجموعه: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه دی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

*عطرافشانی گلزار شهدای ساری با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و مدیرعامل بیمه دی*

*نقش اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد / سرعت در پرداخت خسارت؛ رمز اعتماد مشتریان بیمه دی*

استاندار البرز : *اقدامات بیمه دی در خدمت‌رسانی به ایثارگران مقدس است / بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در استانداری رضایت ایثارگران از بیمه دی ستودنی است

*توسعه پویا گزارش می‌دهد / بیمه دی؛ از قهرمانی ورزشکاران تا تجلیل از چهره‌های ماندگار سینما

صفحه اقتصاد گزارش می‌دهد / جهش بیمه‌های غیردرمان در بیمه دی؛ گسترش پرتفوی و تنوع‌بخشی به بازار

*اکوناپرس گزارش می‌دهد / وقتی قطع برق خانه‌ها را به خطر می‌اندازد؛ بیمه دی آماده است

طلا نیوز گزارش می دهد/صنعت بیمه در مسیر فناوری بررسی شد روایت تحول دیجیتال در بیمه دی و نقش پیشرو «دی‌دار»

«اقتصاد ملت» گزارش می‌دهد / بیمه دی حامی مطمئن و شایسته برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

*"نشان تجارت" گزارش می‌دهد / تنوع محصولات و خدمات مشتری‌پسند، رمز موفقیت بیمه دی در صدور بیمه‌های زندگی

پیام مدیر عامل شرکت بیمه دی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

تثبیت گواهی استاندارد بین‌المللی ISO 15838 در مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی

به بهانه هفته دفاع مقدس اقتصاد سرآمد آنلاین بررسی کرد/ بازتاب جهاد ماندگار با نقش حمایتی بیمه دی از جانبازان و ایثارگران

دنیای پرداخت گزارش می‌دهد/ از ویزا تا ویزیت؛ پوشش درمانی بیمه دی برای مسافران

اقتصاد تهران گزارش می دهد/ عملکرد تحسین برانگیز بیمه دی در 5 ماه نخست 1404

«جهش اقتصاد» گزارش می دهد/ بیمه دی با راهبرد مشتری‌مداری و خدمات نوین، پیشتاز تحولات بیمه‌ای

توسعه پویا گزارش می دهد/ بیمه دی؛ از قهرمانی ورزشکاران تا تجلیل از چهره‌های ماندگار سینما

تقدیر از ارزیابان برتر خانه نوآوری «دی‌نو» در بیمه دی

برگزاری دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» ویژه مدیران میانی در بیمه دی

اقتصاد آرا گزارش می دهد/ بررسی محصول نوین بیمه عمر بهادار بیمه دی («زندگی بهادار») ؛ «زندگی بهادار»بیمه دی محصولی مهم در توسعه بیمه‌های خرده‌فروشی

*انتصاب سرپرست‌های جدید در معاونت‌های «توسعه بازار و امور مشتریان» و «فناوری اطلاعات و هوشمندسازی» بیمه دی

از جاری شدن اشک شوق برنده زنجانی تا باور نکردن برنده شدن شهروند ایلامی / جوایز برندگان جشنواره عید تا عید بیمه دی اهدا شد

از جاری شدن اشک شوق تا باور نکردن برنده شدن شهروند ایلامی / جوایز برندگان جشنواره عید تا عید بیمه دی اهدا شد

اختصاصی نبض اقتصاد/ با فروش 47 هزار میلیاردی؛ “ودی” باز هم بهترین صنعت بیمه شد /مرداد آتشین بیمه دی از رشد 250درصدی فروش تا صدرنشینی بیمه‌گران

فکر اقتصادی گزارش می دهد/ بیمه دی؛ آرامش جاده از خانه تا مقصد

*نخستین کارگاه آموزشی «مقدمه‌ای بر بیمه‌های انرژی» در بیمه دی برگزار شد*

مدیر عامل بیمه دی در اولین نشست با مدیران امور مشتریان 6شرکت بیمه ای مطرح کرد: شرکتهای بیمه ای، دستاوردهای موفق خود را با سایر شرکت‌ها به اشتراک بگذارند

دنیای پرداخت گزارش می دهد/ بیمه‌های گروهی و انفرادی بیمه‌های زندگی؛ راهکارهای حمایتی و تکمیلی بیمه دی برای همه افراد

فکر اقتصادی گزارش می دهد/ بیمه دی؛ آرامش جاده از خانه تا %8

جهش اقتصاد گزارش می دهد/ رکوردشکنی بیمه دی در پنج‌ماهه نخست 1404

تجلیل از چهره‌های ماندگار سینما و تلویزیون با همراهی بیمه دی

پرش خیره‌کننده بیمه دی در سال 1404؛ رشد 2 برابری پرتفوی و بهبود نسبت خسارت

اقتصاد گویا گزارش می دهد/ راهبرد دیجیتال بیمه دی تا 1406 بررسی شد/ دی‌دار؛ نماد نوآوری در تحول سبز و توسعه پایدار صنعت بیمه کشور

اکوناپرس گزارش می دهد/ بیمه دی، جاده ای هموار برای آرامش رانندگان ازخانه تا دوردست

*تقدیر معاون بنیاد شهید از خدمات دهی بیمه دی به ایثارگران / 85 درصد خدمات درمانی ایثارگران توسط بیمه دی**

سومین جشنواره ورزشی بیمه دی در اردبیل برگزار شد/ معرفی قهرمانان رشته‌های مختلف

*خانواده 1.5 میلیون نفری حمل و نقل جاده ای کشور به بیمه دی پیوست*

توسعه پویا گزارش می‌دهد؛ رشد فزاینده نیازهای درمانی ایثارگران؛ بیمه دی در خط مقدم خدمت‌رسانی سلامت

پیام مدیرعامل بیمه دی به مناسبت روز پزشک : *پزشکان متعهد با دم مسیحایی ، مصداق آیه 32 سوره مائده هستند*

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در شورای مدیران بیمه دی کشور: خدمات درمانی بیمه دی یکی از شاخص های مهم جامعه ایثارگری در دریافت خدمت از حاکمیت است

تداوم رتبه نخست بیمه دی در کشور / کسب مقام اول در بین شرکت‌های بیمه‌ای درچهار ماهه اول امسال

مدیرعامل بیمه دی: آغاز فصل جدید صنعت بیمه با نقش آفرینی بیمه دی

سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران در جزیره کیش: *بیمه دی در مسیر شفافیت، متعهد و در کنار اصحاب رسانه است*

پیام مدیرعامل بیمه دی به مناسبت روز خبرنگار

2 مدیر جدید شرکت بیمه دی در استان گیلان معرفی شدند

سرپرست جدید بیمه دی در استان خراسان شمالی معرفی شد

2 مدیر جدید شرکت بیمه دی معرفی شدند

دنیای پرداخت گزارش می دهد/ چشم‌انداز بیمه دی از عملکرد درخشان آن در مجمع عمومی سالیانه

بیمه دی و سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهمنامه جدید همکاری امضاء کردند

*پرداخت سود نقدی سهامداران حقیقی بیمه دی تنها 8 روز پس از مجمع*

خون پاک شهدا مایه عزت و افتخار برای ملت ایران شد / ویژگی‌های اخلاقی شهدا باید ثبت و ضبط شود