سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بیمه دی

خرد و کلان گزارش می دهد/ رشد ۷۲ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه دی در بهار

سیاست و بازاریابی - بیمه دی در بهار سال جاری، ۷۲ درصد بیشتر از بهار سال گذشته بیمه نامه فروخته است. به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان ، این شرکت که در اردیبهشت ماه سال جاری به تنهایی ...

دنیای پرداخت گزارش می دهد/ اپلیکیشن دی‌دار راهی نوین برای ارائه خدمات بیمه‌ای

سیاست و بازاریابی - از آنجایی که سبک زندگی امروزی دیجیتال شده ، هر سال مردم بیشتر و بیشتر به تجهیزات تلفن همراه خود متصل می شوند. طبق آمار، کاربران حدود ۸۶ درصد از زمان سپری شده ...

رئیس بنیاد شهید: خانواده‌های شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی تحت پوشش بیمه دی قرار می‌گیرند

سیاست و بازاریابی - معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقدامات حمایتی این نهاد از خانواده‌های شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی، از آغاز ارائه خدمات بیمه ...

*“دی‌دار” از مرز یک میلیون عضو گذشت / گام بلند بیمه دی در ارتقای تجربه مشتری*

سیاست و بازاریابی - اپلیکیشن «دی‌دار»، پلتفرم دیجیتال شرکت بیمه دی، با عبور از مرز یک میلیون عضو، به یکی از گسترده‌ترین ابزارهای ارتباط با مشتری در صنعت بیمه کشور تبدیل شد. به ...

دنیای پرداخت گزارش می دهد/ صدرنشینی بیمه دی در سودآوری

سیاست و بازاریابی - صنعت بیمه نقش حیاتی برای خانوارها، شرکت ها و اقتصاد و جامعه دارد. از جمله سودآوری ، انتقال ریسک، خدمات جبران خسارت و واسطه گری مالی و کیفبت زندگی را شکل می‌دهد ...

باشگاه بیمه گران گزارش می دهد/ رشد پرشتاب بیمه دی در بهار ۱۴۰۴؛ جهش ۷۳ درصدی حق‌بیمه

سیاست و بازاریابی - مجموع حق بیمه تولیدی بیمه دی در فصل بهار ۱۴۰۴ با ثبت رشد ۷۳ درصدی از ۳۴ همت عبور کرد. به گزارش باشگاه بیمه‌گران ، بیمه دی توانسته در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴ با ...

*مدیرعامل بیمه دی: شهدای اخیر گلستان، نماد وحدت و همبستگی اقوام و مذاهب مختلف کشورند

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی با حضور در منزل شهدای گلستانی حمله ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی به کشور ، ترکیب شهدای این استان که از اقوام و مذاهب مختلف بودند را ، حمله رژیم ...

رویداد اقتصاد گزارش می دهد/ بیمه‌های زندگی بیمه دی؛ تضمین آرامش امروز

سیاست و بازاریابی - رویداد اقتصادی : سرمایه‌گذاری فردا شرکت بیمه دی با طراحی مجموعه‌ای متنوع از بیمه‌های زندگی مانند مانده بدهکار، طرح‌های خانواده، مستمری پیشامد، زندگی بهادار، ...

نسل برنا گزارش می دهد/ باشگاه مشتریان بیمه دی؛ آغاز فصل جدیدی در تعامل، وفاداری و تحول دیجیتال

سیاست و بازاریابی - نسل برنا : در چشم‌انداز نوین صنعت بیمه، دیگر رقابت صرفاً بر سر سهم بازار نیست؛ بلکه تجربه مشتری، حفظ ارتباط مستمر و توانایی خلق ارزش پایدار برای بیمه‌گذاران، به ...

اقتصاد کلان گزارش می دهد/ بیمه‌نامه خودرو شرکت بیمه دی از پوشش‌های جامع و متنوع تا ارائه خدمات دیجیتال ، امداد خودرویی و پرداخت اقساطی

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در سال‌های اخیر با تمرکز بر توسعه خدمات نوین و ارائه طرح‌های جذاب اقتصاد کلان : بیمه‌ای به‌ویژه در بخش خودرو، توانسته جایگاه خود را در میان ...

*کسب رتبه نخست صنعت بیمه، توسط بیمه دی در فصل بهار /فروش سه ماهه بیمه دی بالاتر از سایر شرکت ها*

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی، از رتبه نخست این شرکت در فروش ، در بین شرکت های بیمه ای در فصل بهار خبر داد و گفت : بیمه دی توانسته این جایگاه را به صورت مستمر در دو ماه ...

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در جمع کارکنان بیمه دی: واقعه عاشورا، ایستادگی حق علیه باطل است/ جمهوری اسلامی در طرف حقانیت است و در برابر ظلم ایستاده

سیاست و بازاریابی - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن حضور در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) که در ساختمان مرکزی بیمه دی برگزار شد، با ...

حضور مدیر عامل شرکت بیمه دی در منزل شهید ذاکری؛ احسان ذاکری تمام ویژگی های یک شهید را در زمان حیاتش داشت

سیاست و بازاریابی - مدیر عامل شرکت بیمه دی و جمعی از مدیران این شرکت در منزل شهید احسان ذاکری از شهدای اقتدار و امنیت کشور که هفته گذشته در حمله رژیم صهیونی به شهادت رسید حضور ...

برپایی موکب بیمه دی برای خدمت به زائران میلیونی کاروان شهدا در تهران

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در مسیر تشییع میلیونی شهدای جنگ تحمیلی در خیابان آزادی جنب متروی استاد معین موکبی برای خدمات به تشییع‌کنندگان فرمانده‌هان و دانشمندان هسته‌ای شهید ...

اقتصاد تهران گزارش می دهد/ دی‌دار؛ سوپراپلیکیشن تحول آفرین صنعت بیمه

سیاست و بازاریابی - مقوله تحول دیجیتال یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر در مسائل اقتصادی به ویژه در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران محسوب می‌شود. ارائه خدمات نوین بیمه‌ای به ...

اقتصاد تهران گزارش می دهد/ دستاوردهای بیمه دی از نمایشگاه هفدهم؛ بیمه دی با دست پر از نمایشگاه صنعت مالی برگشت

سیاست و بازاریابی - حضور و ظهور شرکت‌های مختلف در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی علاوه بر ثبیت جایگاه آنان در ذهن مخاطبان و ارتباط‌گیری موثر با مشتریان، زمینه‌ساز نمایش محصولات و ...

مدیرعامل بیمه دی در جمع خبرنگاران خبر داد؛ از فروش رکوردشکن تا خدمات هوشمند/جهش بزرگ بیمه دی در سال ۱۴۰۴

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی «بورس، بانک و بیمه» و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به روند رو به رشد دیجیتال‌سازی در ...

رونمایی از باشگاه مشتریان بیمه دی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی/ گامی نو در هوشمندسازی خدمات بیمه‌ای

سیاست و بازاریابی - باشگاه مشتریان بیمه دی، با هدف ارتقای تجربه مشتری، توسعه خرده‌فروشی و تحقق تحول دیجیتال، امروز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ...

اقتصاد و تجارت گزارش می دهد/ بیمه دی بر قله صنعت بیمه و پیشتاز در تحول دیجیتال

سیاست و بازاریابی - با جهش فروش و کاهش خسارت به ثبت رسید بیمه دی بر قله صنعت بیمه و پیشتاز در تحول دیجیتال اقتصادوتجارت : شرکت بیمه دی با ثبت رشد خیره‌کننده‌ای در فروش و سودآوری، ...

تجارت آوا گزارش می دهد/ ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران با سرمایه‌گذاری‌های مناسب بیمه دی

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی با بیش از ۲۰ سال سابقه، یکی از شرکت‌های برجسته در صنعت بیمه ایران به شمار می‌رود. این شرکت جزء ۵ شرکت برتر این صنعت از نظر سهم بازار است. بیمه دی ...

صفحه اقتصاد گزارش می دهد/ مدیریت بیماری با بیمه درمان تکمیلی بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مدیریت بیماری با بیمه درمان تکمیلی بیمه دی از هنگامی که علم پزشکی حرکت شتابانی در مسیر پیشرفت داشت، بیماری ها را شناخت و بدنبال درمان بیمارها رفت، هزینه های ...

گزارش ویدیویی تجمیعی از حضور شرکت بیمه دی در اولین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در مشهد مقدس

سیاست و بازاریابی - گزارش ویدیویی تجمیعی از حضور شرکت بیمه دی در اولین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در شهر مشهد مقدس- ۳۱ اریبهشت تا سوم خرداد ۱۴۰۴ تهیه شده توسط همکاران روابط عمومی ...

باشگاه بیمه گران گزارش می دهد/ حق بیمه تولیدی بیمه دی از ۳۳ همت گذشت

سیاست و بازاریابی - بیمه دی با تولید به ۳۱۷ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال حق بیمه در اردیبهشت ماه، مجموع حق بیمه تولیدی خود را در سال ۱۴۰۴ به بیش از ۳۳ همت افزایش داد. به گزارش باشگاه ...

تجارت گردان گزارش می دهد/ درخشش بیمه دی در پرداخت به‌روز مطالبات درمانی ایثارگران و مشتریان

سیاست و بازاریابی - بیمه دی در حال حاضر با انواع خدمات پرداخت خسارت و به‌ویژه پرداخت به‌روز مطالبات درمانی ایثارگران و مشتریان خود، گامی بلند را به سوی گسترش بازارهای خود برداشته و ...

در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد اعطا نشان ملی اعتماد مشتریان؛ تندیس زرین همایش به بیمه دی رسید

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در نهمین اجلاس رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از ۱۰۰ برند پیشرو در مسیر ارتقاء اعتماد مشتریان برگزار شد، موفق به کسب مقام برتر شد. به گزارش ...

معرفی قابلیت‌های جدید وب‌اپلیکیشن دِی‌دار

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در جدیدترین به‌روزرسانی وب‌اپلیکیشن «دِی‌دار»، مجموعه‌ای از قابلیت‌های نوین را برای استفاده بیمه‌شدگان، شعب و نمایندگان معرفی و آماده بهره‌برداری ...

گزارش ویدئویی/ حضور بیمه دی در روز سوم نمایشگاه بانک بورس بیمه مشهد

سیاست و بازاریابی - در این ویدئو اتفاقات روز دوم(جمعه) نمایشگاه بانک، بورس و بیمه مشهد، از جمله میزبانی از مدیران، فعالان صنعت بیمه و مشتریان محترم به تصویر کشیده شده است . (گزارش ...

گزارش ویدئویی/ نشست مدیرعامل شرکت بیمه دی با کارکنان شعب و نمایندگان بیمه دی در خراسان رضوی

سیاست و بازاریابی - در این نشست ۵ ساعته دکتر عبداللهی و حضار ، برنامه ها و انتظارات شرکت از کارکنان و نمایندگان در خراسان رضوی اعلام و همکاران نیز به پیشنهادات و مشکلات اشاراتی ...

گزارش ویدیویی/ حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه مشهد

سیاست و بازاریابی - دکتر عبداللهی ، مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراه مدیران ارشد این شرکت ضمن حضور در این نمایشگاه ، از غرفه های شرکت های فعال در بازار سرمایه بازدید کرد .‌ گفتنی است ...

بازدید مدیران ارشد اقتصادی از غرفه بیمه دی در نمایشگاه اینوکس مشهد

سیاست و بازاریابی - مدیران عامل صنعت بیمه، سرمایه‌گذاران مالی و برخی از مقامات کشوری با حضور در غرفه بیمه دی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد، با مدیران ارشد این شرکت، دیدار و ...

همایش آموزشی تخصصی نمایندگی‌های فروش شمال غرب بیمه دی در تبریز برگزار شد

سیاست و بازاریابی - همایش آموزشی تخصصی نمایندگیهای بیمه دی در شمال غرب کشور با هدف ارتقاء سطح دانش فنی نمایندگان و افزایش تعامل میان ستاد و شبکه فروش، با حضور مدیران و کارشناسان ...

پایگاه خبری "خبرداری" گزارش می دهد/ عبداللهی بر نقش کلیدی نمایندگان در تحقق اهداف راهبردی شرکت بیمه تاکید کرد دیجیتال برای تقویت شبکه فروش بیمه دی نه رقیب یا باعث اخراج

سیاست و بازاریابی - با وجود آنکه فناوری و نوآوری همواره تاثیرات شگرفی بر زندگی انسان گذاشته و می گذارد، اما تهدیدهای بزرگی را رقم می زند که مسیر زندگی انسانها را تغییر می دهد و ...

پایگاه خبری "خبرداری" گزارش می دهد/ کسب رتبه اول توانگری و پرداخت به‌روز مطالبات درمانی نشان می دهد تحقق خواسته های خانواده شهدا و ایثارگران به همت بیمه دی

سیاست و بازاریابی - از هنگامی که پایان دادن به حکومت شاهنشاهی و رسیدن به حکومت جمهوری مطرح شد، هزینه های زیادی به جان و مال مردم تحمیل شد و تاوان های سنگینی پرداخت کردیم. از ترور ...

پایگاه خبری "خبرداری" گزارش می دهد/ در قالب سیاستگذاری های کلان صورت می گیرد حرکت بیمه دی بر ریل ولایتمداری و رضایتمندی

سیاست و بازاریابی - اگرچه استقلال، قطع وابستگی و رسیدن به خودکفایی، شعارهای زیبایی است که هر انسان آزاده ای بدنبال دستیابی به آنهاست، اما بسادگی امکان پذیر نیست و برای دستیابی به ...

ارائه تخفیف بیمه آتش‌سوزی به بازدیدکنندگان غرفه بیمه دی در نمایشگاه مشهد

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه مشهد مقدس، کارت‌های تخفیف خرید بیمه‌نامه آتش‌سوزی مسکونی با تخفیف ویژه ۸۰ درصد تا سقف سه میلیون ریال را ارائه می‌کند. ...

دیوان اقتصاد گزارش می دهد/ بیمه دی حامی سرمایه‌گذاری برای تولید با کمترین ریسک در سال ۱۴۰۴

سیاست و بازاریابی - فعالان عرصه تولید برای سرمایه گذاری و رشد تولید مطابق با شعار سال، نیازمند حمایت ها و پوشش های بیمه ای هستند که شرکت دی به عنوان یکی از بهترین بیمه گران ایران ، ...

باشگاه بیمه گران گزارش می دهد/ مدیرعامل بیمه دی: روابط عمومی بیمه باید پلی فیمابین بیمه‌گران و بیمه‌گذاران باشد

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی معتقد است ، تکنولوژی و پیشرفت‌های امروز به‌ویژه هوش مصنوعی تاثیر عمیقی بر روی کارکردهای روابط عمومی در سازمان گذاشته است. به گزارش باشگاه بیمه ...

گزارش تحلیلی فکر اقتصادی/ بیمه دی حامی سرمایه گذاری برای تولید با کمترین ریسک در سال ۱۴۰۴

سیاست و بازاریابی - فعالان عرصه تولید برای سرمایه گذاری و رشد تولید مطابق با شعار سال، نیازمند حمایت ها و پوشش های بیمه ای هستند که شرکت دی به عنوان یکی از بهترین بیمه گران ایران ، ...

گزارش تحلیلی طلانیوز/ درخشش بیمه دی در ارزیابی‌ها؛ هوشمندسازی، موتور محرک تحول در صنعت بیمه

سیاست و بازاریابی - بیمه دی در سال گذشته با کسب رتبه نخست توانگری مالی و عملکرد چشمگیر در حوزه خدمات درمانی و دیجیتال، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه کشور معرفی شد. ...

حضور شرکت بیمه دی در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه مشهد

سیاست و بازاریابی - بیمه دی با رویکرد استفاده از فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری و هوشمند سازی در اولین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه مشهد حضور می‌یابد، این رویداد، فرصتی ...

مدیرعامل بیمه دی: روابط عمومی حرفه‌ای، بازوی ارزش‌آفرین و مشاور امین مدیران است / جایگاه شرکت با وجود روابط عمومی پویا ارتقا می‌یابد

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت بیمه دی با تأکید بر نقش راهبردی روابط عمومی در ارتقاء برند سازمانی و افزایش سودآوری، خواستار تقویت این بخش از طریق اختیارات بیشتر، آموزش تخصصی و ...

عبداللهی در مراسم تجلیل از نمایندگان فروش برتر: بیمه دی در آستانه رکوردهای جدید/نمایندگان، نیروی محرکه تحول در بیمه

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی در مراسم تجلیل از نمایندگان برتر فروش، نقش کلیدی نمایندگان در تحقق اهداف راهبردی شرکت را مهم برشمرد. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، هادی ...

«اتاق فرار هوش سیاه»؛ تجربه‌ای متفاوت از آموزش در بیمه دی

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی با نگاهی نوآورانه به توسعه مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان، کارگاهی آموزشی با عنوان «اتاق فرار هوش سیاه» برگزار کرد؛ رویدادی متفاوت که آموزش را با هیجان، ...

اقدامات بیمه دی برای جبران خسارت حادثه بندر شهید رجائی

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در پی وقوع حادثه انفجار در بندر شهید رجائی، با تشکیل یک کمیته ویژه، بررسی دقیق ابعاد خسارت و ایفای تعهدات خود در قبال زیاندیدگان آسیب‌دیده تحت پوشش ...

پرداخت خسارت بیمه دی به خودروهای آسیب دیده در بندر شهید رجائی

سیاست و بازاریابی - مدیر بیمه های خودروی بیمه دی اعلام کرد، این شرکت برای حمایت از زیان‌دیدگان خود، خسارت‌های مربوط به خودروهای آسیب دیده را بدون اعمال فرانشیز و با حفظ تخفیفات ...

شتاب بیمه دی در مسیر هوشمندسازی و ارتقاء خدمات پس از فروش

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی در نشست شورای مدیران این شرکت با اشاره به برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۴ از آغاز پروژه هوشمندسازی، تمرکز بر توسعه خدمات پس از فروش و حرکت به‌سوی ...

مدیر یادگیری و توسعه استعداد: پنج فرایند مدیریت دانش در بیمه دی دنبال می شود

سیاست و بازاریابی - مدیر یادگیری و توسعه استعداد شرکت بیمه دی گفت: شرکت ، به منظور نگاهداشت دانش، افزایش بهره‌وری و بهبود فرآیندها، در دو سال اخیر تمرکز خود را بر پنج فرآیند مدیریت ...

ساير مطالب