بازی Bioshock 4 لغو نخواهد شد
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - گیم فا / با گذشت شش سال از اولین اخبار شروع توسعه بازی BioShock 4، به نظر میرسد روند توسعهی آن خوب پیش نمیرود. بلومبرگ هفته گذشته اعلام کرد که این بازی در یک ارزیابی اخیر روند توسعه ناموفق بوده است که منجر به برکناری کلی گیلمور (Kelley Gilmore)، رئیس استودیو، و انتصاب هاگارث پلانته (Hogarth Plante)، مدیر نوآوری، به یک سمت در بخش نشر و همچنین بازنگری کلی در بخشهایی از خود بازی شده است. با وجود این چالشها، مدیرعامل Take−Two، قاطعانه قول میدهد که این بازی در معرض خطر لغو شدن قرار ندارد.
زلنیک در مصاحبهای با وبسایت به IGN درباره وضعیت بازی Bioshock 4 این چنین گفت:
بازار ![]()
این بازی منتشر خواهد شد. این را میتوانم با اطمینان کامل و بدون هیچ تردیدی بگویم.
زلنیک در ادامه اذعان داشت که «ما در طول مسیر با فراز و نشیبهایی روبرو بودهایم»، اما همچنین گفت که استودیوی توسعهدهنده فعلی، Cloud Chamber، «به دلیل میراث Ken Levine و سابقه بسیار موفقیتآمیز نسخههای قبلی، مسئولیت سنگینی برای ادامه راه BioShock بر دوش دارد.» او همچنین تشریح کرد:
ما باید اطمینان حاصل کنیم که این تجربه از یک سو به DNA بازی BioShock وفادار باشد و از سوی دیگر، یک گام بزرگ رو به جلو محسوب شود. این کار همیشه چالشبرانگیز است. ما فکر میکنیم که از پس این چالش برمیآییم، اما این روند یکپارچه و بدون مشکل نبوده است. استراتژی این شرکت همیشه این بوده است که بهترین سرگرمی را بسازد، نه لزوماً بیشترین سرگرمی را. البته، گاهی اوقات ما کوتاهی کردهایم، اما صادقانه بگویم، این اتفاق به ندرت پیش آمده است.
زلنیک همچنین گفت که چرخههای توسعه بازیهای پرهزینه طولانیتر میشوند، زیرا «مصرفکنندگان به دنبال کیفیت هستند» و این امر زمانبر است. هفته گذشته، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی جیسون شرایر، نویسنده وبسایت بلومبرگ، فاش شد که بازی بعدی BioShock که توسط Cloud Chamber توسعه مییابد، اخیراً در بررسیهای داخلی شکست خورده و رهبران ارشد 2K Games با آخرین نمونه ارائه شده مخالفت کردهاند. داستان بازی یکی از بخشهای اصلی بوده که به نظر میرسد نیاز به بهبود دارد و نتوانسته نظر مدیران را به خود جلب کند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/783816/