حدود 80٪ از بازیکنان Death Stranding 2 پس از پایان داستان به بازی کردن ادامه دادند
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - گیم فا / از بازیکنان Death Stranding 2 پس از پایان داستان همچنان به تجربه بازی ادامه دادهاند؛ آماری جالب که محبوبیت بالای این دنباله را نشان میدهد.
یک ماه از عرضهی بازی Death Stranding 2 میگذرد. این عنوان هنگام انتشار با نقدهای بسیار مثبتی مواجه شد و به یکی از مدعیان اصلی جایزهی بهترین بازی سال در کنار آثاری مثل Clair Obscur: Expedition 33 و Donkey Kong Bananza تبدیل شد. هیدئو کوجیما همچنین تأیید کرده که بسیاری از بازیکنان بازی را به پایان رساندهاند و میگوید بخش بزرگی از مخاطبان حتی پس از پایان تیتراژ، همچنان به تجربهی آن ادامه دادهاند.
بازار ![]()
این کارگردان اخیراً در توییتر اعلام کرد که استودیو Kojima Productions اطلاعات متنوعی را از بازیکنانی که با بازی Death Stranding 2 تعامل داشتهاند، جمعآوری کرده است. بر اساس یافتههای این استودیو، نزدیک به 80 درصد از بازیکنان پس از رسیدن به پایان داستان، همچنان به بازی ادامه دادهاند. این آمار برای هر عنوانی چشمگیر محسوب میشود، اما برای اثری مثل Death Stranding 2 که ریتمی کند و تأملبرانگیز دارد، از اهمیت بیشتری برخوردار است.
قسمت اول این فرنچایز به دلیل سبک خاص و گامهای آهستهاش، از سوی بسیاری از کاربران به عنوان «شبیهساز پیادهروی خستهکننده» شناخته میشد و خیلیها نیمهکاره آن را کنار گذاشتند. با این حال، آمار نشان میدهد که نگاه کاربران به این مجموعه از سال 2019 تاکنون تغییرات زیادی داشته است. هیدئو کوجیما همچنین آماری از ساختارها، حیوانات نجاتیافته و نشانهها در بازی منتشر کرده است. طبق توییت او، کانگوروها محبوبترین حیوان بازی بودهاند و کاربران بیشتر از هر سازهای، زیپلاینها را در دنیای بازی قرار دادهاند.
از آنجایی که شهرت نسخهی اول Death Stranding به مرور و طی پنج سال رشد کرد، به نظر میرسد دنبالهی آن از همان ابتدا با موفقیت بیشتری روبرو شده است. حتی طرفداران از کوجیما پروداکشنز درخواست کردهاند که نسخههایی برای پلتفرمهای ایکس باکس و رایانههای شخصی نیز منتشر شود؛ موضوعی که نشان میدهد اشتیاق برای این بازی فراتر از جامعهی پلی استیشن است.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/782409/