سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

تهیه‌کننده Silent Hill: صنعت بازی بدون ریسک‌پذیری شرکت‌های بزرگ پیشرفت نخواهد کرد نکات خواندني

تهیه‌کننده Silent Hill: صنعت بازی بدون ریسک‌پذیری شرکت‌های بزرگ پیشرفت نخواهد کرد
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - گیم فا / تهیه‌کننده مجموعه Silent Hill با نگاهی انتقادی به وضعیت فعلی صنعت بازی‌های ویدیویی می‌گوید که در صورت عدم ریسک‌پذیری شرکت‌های بزرگ، این صنعت در مسیر رکود باقی خواهد ماند.
یکی از دلایل اصلی موفقیت چشمگیر بازی‌های مستقل و AA در سال‌های اخیر در مقایسه با آثار AAA روحیه ریسک‌پذیری است. در حالی که بودجه ساخت بازی‌های بزرگ امروزی به صدها میلیون دلار رسیده است، ناشران بزرگ به‌سختی حاضرند از محدوده امن خود خارج شوند.
بازار
به گفته این تهیه‌کننده، اگر شرکت‌های دارای سرمایه و منابع مالی کلان همچنان از نوآوری و خطر کردن پرهیز کنند، اقتصاد بازی‌های ویدیویی و خود صنعت، هیچ پیشرفتی نخواهد داشت.
موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیه‌کننده Silent Hill، طی پستی در شبکه‌ اجتماعی X دیدگاه خود را درباره‌ تفاوت میان استودیوهای مستقل و ناشران بزرگ در زمینه‌ ریسک‌پذیری بیان کرد.
اوکاموتو توضیح داد که توسعه‌دهندگان مستقل معمولاً با انتشار ویدیوهای تبلیغاتی و سنجش واکنش مخاطبان تصمیم می‌گیرند که آیا ساخت یک بازی را ادامه دهند یا خیر. اما در مقابل، ناشران بزرگ نمی‌توانند از چنین رویکردی استفاده کنند، زیرا در صورت عدم استقبال، ممکن است به اعتبار برند آن‌ها آسیب وارد شود.
او در ادامه از توسعه‌دهندگان جوان خواست تا شرکت‌های خود را به پذیرش ریسک‌های حساب‌ شده ترغیب کنند. با این حال، اوکاموتو اذعان کرد که اعضای تازه‌کار نمی‌توانند به‌تنهایی چنین تغییراتی ایجاد کنند و این مسئولیت بر دوش باتجربه‌ها و کهنه‌کاران صنعت است. وی در پایان تأکید کرد که بدون جسارت و پذیرش ریسک در فرآیند ساخت بازی‌ها، صنعت بازی‌های ویدیویی قادر به پیشرفت نخواهد بود.
آخرین پروژه‌ی موتوی اوکاموتو، یعنی Silent Hill f، به‌خوبی گواهی بر گفته‌های او درباره‌ اهمیت ریسک‌پذیری در صنعت بازی‌سازی است. این بازی برای نخستین‌ بار سری Silent Hill را به ژاپن می‌برد و با استفاده از یک سیستم مبارزه‌ی غیرمتعارف، تجربه‌ای متفاوت از آثار پیشین ارائه می‌دهد. استقبال مثبت از این بازی نشان داد که نوآوری می‌تواند در میان مخاطبان جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. با این حال، اوکاموتو اشاره کرده است که عناوین آینده این فرنچایز قرار نیست از همان فرمول استفاده کنند و تیم توسعه در تلاش است تا از تکرار و یکنواختی جلوگیری کند.
موفقیت چشمگیر بازی‌هایی مانند Clair Obscur: Expedition 33 و Hollow Knight: Silksong نیز سبب شده تا ناشران بزرگ رویکرد خود را نسبت به تولید بازی‌های جدید بازنگری کنند. به گفته‌ اوکاموتو، بازیکنان امروزی تمایل ندارند برای عناوینی هزینه کنند که فاقد ایده‌های تازه و جذابیت نو هستند.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/785873/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سازندگان Clair Obscur: Expedition 33 ساخت بازی بعدی خود را آغاز کردند

ثبت تصویری شگفت انگیز از ایستگاه فضایی یک red sprite

تهیه‌کننده Silent Hill: صنعت بازی بدون ریسک‌پذیری شرکت‌های بزرگ پیشرفت نخواهد کرد

آسیب‏‌شناسی مهارت نوشتن در دانش‌‏آموزان دوره ابتدایی با استفاده از حل مسأله

تاریخ عرضه بازی‌های جدید استودیو Bloober Team مشخص شد

پاسداشت روز جهانی زمین در سازمان زمین‌شناسی

کارگردان Ninja Gaiden 4: بازی‌های تماماً اکشن قدیمی نمی‌شوند

نخستین جانوران زمین چه شکلی بودند؟ پژوهشی تازه بالاخره پاسخ می‌دهد

گوشی رؤیایی ناتینگ با نمایشگر یاقوت کبود؛ محصولی که 1800 دلار قیمت خواهد داشت

بیشتر کارهای ما از روی عادت انجام می‌شود نه آگاهی؛ اما این لزوماً بد نیست

پلی استیشن 5 را افقی قرار دهیم یا عمودی؟ نگاهی به مزایا و معایب هر حالت

بقای انسان در فضا با «فضاپزشکی»

گرافیک Xe3 اینتل رونمایی شد؛ قدرتمندتر و بهینه‌تر از قبل

افزایش رشد سنبل‌الطیب با کمک فناوری نانو

این گوشی‌های شیائومی و پوکو از آپدیت بزرگ HyperOS 3 محروم‌اند

چند ایستگاه فضایی تاکنون در مدار زمین وجود داشته‌اند؟

گوشی بعدی سامسونگ 3 باتری دارد!

کمربند سیارکی منظومه شمسی به‌تدریج در حال ناپدیدشدن است

بازگشت ساعت مچی معروف پس از 50 سال!

از فرازمینی‌ها تا مردم آتلانتیس؛ عجیب‌ترین نظریه‌ها درباره ساخت اهرام مصر

تولید انبوه «دکارد» شروع شد؛ هدست واقعیت مجازی جدید ولو

عنکبوت‌های ماهی‌خوار: شکارچیان نیمه‌آبزی که طعمه‌ای پنج برابر اندازه خود را می‌کشند

اینتل با دو تکنولوژی قدرتمند بار دیگر سراغ رقابت با ای‌ام‌دی و انویدیا رفت

پول از درخت نمی‌روید؛ اما روی درختان صنوبر فنلاند واقعاً طلا رشد می‌کند

پلی استیشن 6 چگونه خواهد بود؟ سونی اولین اطلاعات را منتشر کرد

نتیجه مطالعه‌ای بزرگ: زنان از نظر ژنتیکی بیشتر درمعرض خطر ابتلا به افسردگی هستند

پلاستیک زیست‌تخریب‌پذیر بامبو؛ رقیبی سرسخت برای پلاستیک‌های صنعتی

کامپیوتر چشمی سامسونگ؛ مشخصات فنی لو رفت

نسخه شیشه‌ای اندروید با شباهت فراوان به iOS 26 آیفون معرفی شد

سزارین در مرحله دوم؛ خطری جدی برای مادر و نوزاد

آیا سونی استودیوی سازنده Sword of the Sea را خریداری کرده است؟

استفاده از آئروژل گرافنی در صنعت باتری‌سازی

گزارش: تاریخ عرضه بازی بعدی Silent Hill فاش شد

طراحی اولین خودروی برقی «فِراری» به دست طراح سابق «اپل»

شایعه: تصویر چیپ ایکس‌ باکس نسل بعد لو رفته است

تعیین دقیق زمان باروری با دقت 99.8 درصد با کیت‌های دانش‌بنیان

برخی از مدل‌های آیفون 17 پرو مکس مشکل اسپیکر دارند

راهکار نوآورانه افزایش دوام و ایمنی قطعات نسوز صنایع فولاد و مس

تبدیل آیفون به گوشی دکمه‌ای؛ این گجت عجیب روح بلک‌بری را زنده می‌کند

فکر می‌کردند کارم مزخرف است، اما نوبل گرفتم!

عکسی که جنجالی شد؛ تغییر رنگ آیفون 17 پرو از نارنجی به صورتی

پا زدن کفش با هوش مصنوعی گوگل ممکن شد

بدنه آیفون 18 فولد ترکیبی از آلومینیوم و تیتانیوم خواهد بود

تشخیص خستگی مزمن با یک آزمایش خون پیشرفته

«هیولای» ناشناس چینی؛ تصاویر و مشخصات آیکو 15 اعلام شد

برپایی «جشن ماه» در ایستگاه فضایی چین

موفقیت سیستم ضدتقلب Call of Duty Black Ops 7

موشک «نیو گلن» برای سفر به مریخ از انبار بیرون آورده شد

محدودیت بزرگ در راه آیفون؛ سن برخی از کاربران زیر ذره‌بین می‌رود

پدر و مادرم به سختی می‌توانستند بخوانند یا بنویسند