سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

کارگردان Ninja Gaiden 4: بازی‌های تماماً اکشن قدیمی نمی‌شوند نکات خواندني

کارگردان Ninja Gaiden 4: بازی‌های تماماً اکشن قدیمی نمی‌شوند
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - گیم فا / پس از 13 سال انتظار، مجموعه‌ی کلاسیک Ninja Gaiden با نسخه‌ی اصلی جدیدی بازمی‌گردد. Team Ninja و PlatinumGames در مصاحبه‌ای با AUTOMATON درباره‌ی ویژگی‌های Ninja Gaiden 4 صحبت کرده‌اند، بازی‌ای که قرار است هم طرفداران قدیمی را راضی کند و هم مخاطبان جدید را جذب کند.
بازی‌های اکشن ناب هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و Ninja Gaiden 4 قرار است اثباتی بر این جمله باشد. این بازی جدید، نخستین نسخه‌ی اصلی مجموعه‌ی Ninja Gaiden در 13 سال گذشته است و توسط استودیو Team Ninja توسعه یافته است. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، وب‌سایت AUTOMATON فرصتی برای گفت‌وگو با ماساکازو هی‌رایاما (Masakazu Hirayama) از Team Ninja و یوجی ناکائو (Yuji Nakao) از PlatinumGames پیدا کرده تا درباره‌ی انتظارات بازیکنان از این عنوان صحبت کنند.
بازار
هیرایاما در این مصاحبه توضیح می‌دهد که هدف اصلی او این است که بازیکنان از «اکشن ناب» لذت ببرند، ویژگی‌ای که همیشه بخش جدایی‌ناپذیر مجموعه‌ی Ninja Gaiden بوده است. او می‌گوید:
ما می‌خواهیم سنت مجموعه را حفظ کنیم و در عین حال درهای تجربه را به روی مخاطبان جدید باز کنیم. Ninja Gaiden 4 در ذات خود، بازی‌ای است که تجربه‌ی کامل یک نینجا بودن را ارائه می‌دهد. اگر حتی کمی کنجکاوید که حس نینجا بودن چگونه است، این بازی را امتحان کنید.
از سوی دیگر، یوجی ناکائو معتقد است که این نسخه می‌تواند دوباره شور و اشتیاق بازیکنان قدیمی سبک اکشن را زنده کند. او می‌گوید هنوز تقاضا برای تجربه‌ی مستقیم و ابتدایی سبک هک‌اند اسلش وجود دارد، سبکی که Ninja Gaiden بر پایه‌ی آن ساخته شده است.
بازی‌های اکشن ناب و قدیمی زیادی همچنان از مد نیفتاده‌اند. با وجود شکل‌گیری ژانرهای جدید و متنوع، من شخصاً فکر نمی‌کنم که این سبک منقرض شده باشد. مطمئنم که بازیکنان زیادی (از جمله خودم) هستند که هنوز هم می‌خواهند چنین بازی‌هایی را تجربه کنند و باور دارم که Ninja Gaiden 4 برای آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود.
او همچنین اشاره می‌کند که تیم توسعه‌دهنده تلاش کرده تا برخی از روندهای جدید را در بازی بگنجاند، اما بدون آن‌که جوهره‌ی اکشن سنتی مجموعه را از دست بدهد. ناکائو در ادامه می‌گوید:
مهم نبود چقدر زمان می‌گذرد. ما نمی‌خواستیم چیزی را در این بازی فدا کنیم. ما (PlatinumGames) در طول توسعه‌ی بازی، گفت‌وگوهای مداومی با Team Ninja داشتیم و این‌که توانستیم بازی را بدون تغییر در عناصر اصلی بسازیم، برایمان بسیار مهم بود.
بازی Ninja Gaiden 4 در تاریخ 21 اکتبر 2025 (29 مهر 1404) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس منتشر شود.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/785869/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سازندگان Clair Obscur: Expedition 33 ساخت بازی بعدی خود را آغاز کردند

ثبت تصویری شگفت انگیز از ایستگاه فضایی یک red sprite

تهیه‌کننده Silent Hill: صنعت بازی بدون ریسک‌پذیری شرکت‌های بزرگ پیشرفت نخواهد کرد

آسیب‏‌شناسی مهارت نوشتن در دانش‌‏آموزان دوره ابتدایی با استفاده از حل مسأله

تاریخ عرضه بازی‌های جدید استودیو Bloober Team مشخص شد

پاسداشت روز جهانی زمین در سازمان زمین‌شناسی

کارگردان Ninja Gaiden 4: بازی‌های تماماً اکشن قدیمی نمی‌شوند

نخستین جانوران زمین چه شکلی بودند؟ پژوهشی تازه بالاخره پاسخ می‌دهد

گوشی رؤیایی ناتینگ با نمایشگر یاقوت کبود؛ محصولی که 1800 دلار قیمت خواهد داشت

بیشتر کارهای ما از روی عادت انجام می‌شود نه آگاهی؛ اما این لزوماً بد نیست

پلی استیشن 5 را افقی قرار دهیم یا عمودی؟ نگاهی به مزایا و معایب هر حالت

بقای انسان در فضا با «فضاپزشکی»

گرافیک Xe3 اینتل رونمایی شد؛ قدرتمندتر و بهینه‌تر از قبل

افزایش رشد سنبل‌الطیب با کمک فناوری نانو

این گوشی‌های شیائومی و پوکو از آپدیت بزرگ HyperOS 3 محروم‌اند

چند ایستگاه فضایی تاکنون در مدار زمین وجود داشته‌اند؟

گوشی بعدی سامسونگ 3 باتری دارد!

کمربند سیارکی منظومه شمسی به‌تدریج در حال ناپدیدشدن است

بازگشت ساعت مچی معروف پس از 50 سال!

از فرازمینی‌ها تا مردم آتلانتیس؛ عجیب‌ترین نظریه‌ها درباره ساخت اهرام مصر

تولید انبوه «دکارد» شروع شد؛ هدست واقعیت مجازی جدید ولو

عنکبوت‌های ماهی‌خوار: شکارچیان نیمه‌آبزی که طعمه‌ای پنج برابر اندازه خود را می‌کشند

اینتل با دو تکنولوژی قدرتمند بار دیگر سراغ رقابت با ای‌ام‌دی و انویدیا رفت

پول از درخت نمی‌روید؛ اما روی درختان صنوبر فنلاند واقعاً طلا رشد می‌کند

پلی استیشن 6 چگونه خواهد بود؟ سونی اولین اطلاعات را منتشر کرد

نتیجه مطالعه‌ای بزرگ: زنان از نظر ژنتیکی بیشتر درمعرض خطر ابتلا به افسردگی هستند

پلاستیک زیست‌تخریب‌پذیر بامبو؛ رقیبی سرسخت برای پلاستیک‌های صنعتی

کامپیوتر چشمی سامسونگ؛ مشخصات فنی لو رفت

نسخه شیشه‌ای اندروید با شباهت فراوان به iOS 26 آیفون معرفی شد

سزارین در مرحله دوم؛ خطری جدی برای مادر و نوزاد

آیا سونی استودیوی سازنده Sword of the Sea را خریداری کرده است؟

استفاده از آئروژل گرافنی در صنعت باتری‌سازی

گزارش: تاریخ عرضه بازی بعدی Silent Hill فاش شد

طراحی اولین خودروی برقی «فِراری» به دست طراح سابق «اپل»

شایعه: تصویر چیپ ایکس‌ باکس نسل بعد لو رفته است

تعیین دقیق زمان باروری با دقت 99.8 درصد با کیت‌های دانش‌بنیان

برخی از مدل‌های آیفون 17 پرو مکس مشکل اسپیکر دارند

راهکار نوآورانه افزایش دوام و ایمنی قطعات نسوز صنایع فولاد و مس

تبدیل آیفون به گوشی دکمه‌ای؛ این گجت عجیب روح بلک‌بری را زنده می‌کند

فکر می‌کردند کارم مزخرف است، اما نوبل گرفتم!

عکسی که جنجالی شد؛ تغییر رنگ آیفون 17 پرو از نارنجی به صورتی

پا زدن کفش با هوش مصنوعی گوگل ممکن شد

بدنه آیفون 18 فولد ترکیبی از آلومینیوم و تیتانیوم خواهد بود

تشخیص خستگی مزمن با یک آزمایش خون پیشرفته

«هیولای» ناشناس چینی؛ تصاویر و مشخصات آیکو 15 اعلام شد

برپایی «جشن ماه» در ایستگاه فضایی چین

موفقیت سیستم ضدتقلب Call of Duty Black Ops 7

موشک «نیو گلن» برای سفر به مریخ از انبار بیرون آورده شد

محدودیت بزرگ در راه آیفون؛ سن برخی از کاربران زیر ذره‌بین می‌رود

پدر و مادرم به سختی می‌توانستند بخوانند یا بنویسند