اپل احتمالا گوشی آیفون 18 را سال آینده با 9 گیگابایت رم معرفی میکند
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - زومیت /گزارشها نشان میدهند اپل قصد دارد در نسل بعدی گوشیهای خود، رم را به ۹ گیگابایت برساند. این ارتقای سختافزاری در مدلهای سری آیفون ۱۸ اتفاق میافتد تا پردازشهای سنگینتر و قابلیتهای جدید هوش مصنوعی با سرعت بیشتری اجرا شوند.
این تصمیم اپل پاسخی به نیازهای پردازشی است که در نسخههای پیشین کمتر دیده میشد. افزایش رم به ۹ گیگابایت باعث میشود مدیریت برنامههای پسزمینه و اجرای مدلهای زبانی بزرگ در دستگاه بهینهتر شود.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/794884/