برگزاری دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» ویژه مدیران میانی در بیمه دی
بیمه دی
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی با هدف ارتقای مهارتهای مدیریتی و توسعه سرمایه انسانی، دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» را برای مدیران میانی و رؤسای ادارات ستادی برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی، این دوره آموزشی روز پنجشنبه 27 شهریورماه به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد این شرکت برگزار شد. در این دوره، شرکتکنندگان با مباحث کلیدی همچون مدیریت استرس و تابآوری، اصول و فنون مذاکره با تأکید بر تکنیکهای متقاعدسازی و نفوذ، تفکر تحلیلی و حل مسئله، مدلهای تصمیمگیری، گزارشنویسی مدیریتی و تحلیل داده آشنا شدند.
بهادر کاظمی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی، در جمع شرکتکنندگان در دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» تأکید کرد: رشد و پویایی هر سازمان در گرو ارتقای مستمر توانمندیهای سرمایه انسانی است و مدیران میانی در این مسیر نقشی کلیدی و اثرگذار ایفا میکنند.
وی افزود: جانشینپروری و ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران میانی، از ارکان مهم توسعه پایدار سازمانهاست و برگزاری چنین دورههایی با هدف آمادهسازی مدیران برای مسئولیتهای آتی برنامهریزی شده است.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/785190/