ویدیوی گیمپلی جدید Nioh 3 با تمرکز بر مبارزه با یک باس
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - گیم فا / رسانه IGN ویدیوی گیمپلی جدید و اختصاصی از بازی مورد انتظار Nioh 3 را منتشر کرده است که مبارزه با یکی از باسهای جدید آن را به نمایش میگذارد. این عنوان که توسط استودیو تیم نینجا در دست ساخت است، با ویژگیهای جدیدی همچون ساختار جهان-باز و دو سبک مبارزه سامورایی و نینجا، قصد دارد تحولی در این مجموعه ایجاد کند. همزمان، تیم سازنده لیستی از بهبودهای برنامهریزیشده بر اساس بازخورد نسخه آلفا را نیز اعلام کرده است.
تنها سه ماه پس از رونمایی رسمی در رویداد State of Play ماه ژوئن سونی، بازی Nioh 3 با یک ویدیوی گیمپلی جدید بازگشته است. این عنوان که برای عرضه در اوایل سال 2026 برنامهریزی شده، برخلاف دو نسخه قبلی که برای مدتی در انحصار پلیاستیشن بودند، این بار به صورت همزمان برای پیسی و کنسولها منتشر خواهد شد.
بازار ![]()
بزرگترین تغییر Nioh 3 نسبت به نسخههای پیشین، جایگزینی محیطهای خطی با یک نقشه جهان-باز است. علاوه بر این، بازیکنان میتوانند در هر لحظه بین دو سبک مبارزه کاملا متفاوت سامورایی و نینجا جابجا شوند.
سبک سامورایی: این سبک، تجربهای نزدیک به نسخههای قبلی Nioh را ارائه میدهد، اما با مکانیزمهای جدیدی مانند Arts Proficiency برای تقویت فنون رزمی و Deflect برای بلاک کردن حملات دشمن در آخرین لحظه، غنیتر شده است. این سبک بر مبارزات رو در رو، نفسگیر و مرگبار تأکید دارد.
سبک نینجا: این سبک بر حرکات سریع، جاخالی دادن و حملات هوایی متمرکز است. نینجاها با استفاده از تکنیکهای مختلف نینجوتسو مانند Mist برای جا گذاشتن یک بدل پس از حمله و Evade برای فرار از ضربات، میتوانند از فاصله امن به دشمن حمله کرده و با حرکات سرعتی از پشت به آنها آسیب بزنند.
استودیو تیم نینجا در ماه ژوئن یک نسخه دموی آلفای محدود از بازی را منتشر کرد و اکنون بر اساس بازخوردهای دریافتی از بازیکنان، گزارشی از بهبودهای در دست اقدام برای نسخه نهایی را منتشر کرده است. مهمترین این تغییرات عبارتند از:
کنترل و گیمپلی: بهبود پاسخدهی و روانتر شدن کنترلها، افزودن گزینههای شخصیسازی بیشتر، متعادلسازی دشمنان و موانع بیش از حد دشوار و بهبود تعادل کلی اکشنها.
گرافیک و طراحی: ارتقاء کیفیت گرافیک پسزمینهها، بهبود دید و خوانایی مراحل در محیط جهان-باز و قابل فهمتر کردن عناصر اکتشافی.
رابط کاربری و سیستمها: کاهش اعلانهای مزاحم روی صفحه در حین مبارزه، بهبود تعادل سیستم پیشرفت در بازی و ارتقاء کیفیت کلی بخش چندنفره.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/784744/