سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ویژگی خلاقانه HyperOS 3 برای گوشی‌های پوکو و ردمی فعال شد

کودک 12 ساله کانادایی 2 سیارک جدید کشف کرد

موبایلی که هرگز عرضه نشد؛ تصاویر واقعی از گوشی ماژولار گوگل

ربات انسان‌نمای چینی یک خودروی 1.5 تنی را کشید

ویندوز 10 به این زودی‌ها نمی‌میرد؛ سهم بازار چشمگیر پس از 10 سال

«کاتتر» هوشمندی که در رگ‌هایی باریک‌تر از موی انسان حرکت می‌کند

خودنمایی پیکسل 10a در تصاویر جدید؛ شبه‌پرچمدار دوست‌داشتنی گوگل

ایمپلنتی که وضعیت ستون فقرات را از درون بدن گزارش می‌کند

تست باتری شیائومی 17 پرو مکس؛ قدرت‌نمایی برای آیفون

تأکید مدیرعامل بیمه دی بر نقش حیاتی بیمه در "پدافند غیرعامل" / صنعت بیمه، بازوی اصلی ارتقای تاب‌آوری ملی و صیانت از زیرساخت‌هاست

موشک «فالکون هوی» امسال پرتاب نمی‌شود

گوشی‌های سامسونگ گران‌تر می‌شوند؟

آنزیم‌ها؛ از ابزار تشخیص بیماری تا درمان‌های هدفمند

قیمت گوشی ناتینگ فون 3a لایت لو رفت

مخمر از تنش‌های مریخ جان سالم به در برد

این مانیتور خوش‌قیمت، نمایشگر 400 هرتزی دارد و مخصوص گیمرها است

کاهش 39 درصدی خطر ابتلا به زوال عقل در سالمندان با موسیقی

تصاویر موتورولا اج 70 لو رفت؛ همان ایکس 70 ایر با نام متفاوت

راز نیم‌قرنی اسکیزوفرنی فاش شد؛ خطای مغز در تشخیص گفتار درونی

مانیتور اولد جدید لنوو با قیمت منطقی قلب گیمرها را هدف می‌گیرد

دانشمندان DNA زائد را به سلاح قاتل سرطان تبدیل می‌کنند

یک سال از عرضه پلی استیشن 5 پرو گذشت؛ آیا این کنسول اکنون ارزش خرید دارد؟

از تراشه تا هوش مصنوعی؛ چین به‌دنبال خودکفایی در علم تا 5 سال آینده است

آیا بازی World of Warcraft روی کنسول نسل بعدی ایکس باکس عرضه خواهد شد؟

قمار اقلیمی بشر؛ دانشمندان می‌گویند برای نجات زمین ناگزیر به مسدودسازی نور خورشید هستیم

بازی Bully Online معرفی شد، اما شاید آن چیزی نباشد که انتظار دارید

عکس‌های ماهواره جاسوسی چین، رازهای نهفته آن را فاش کردند

قدرتمندترین کنسول دستی اندرویدی «رتروید» معرفی شد

اجرام منظومه ی شمسی از کوچیک به بزرگ

لپ‌تاپ حرفه‌ای جدید اپل مشکل حرارتی دارد

چرا روی خورشید هم باران می‌بارد؟

پلی استیشن پورتال در حال اضافه کردن یک قابلیت بسیار موردانتظار است

درمان پای دیابتی‌ها با جوراب‌های هوشمند سوئیسی

آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Shadows پارکور را بهبود داده و مشکلات زیادی را اصلاح می‌کند

افزایش اعتماد به نفس کودکان در طبیعت نهفته است؟

کارگردان Final Fantasy 7 Remake: تیم ما می‌تواند یک بازی کاملاً جدید خلق کند

کشف 3 سیاره که رکورد سیاره‌های فراخورشیدی را شکسته‌اند

مشخصات وان‌پلاس توربو لو رفت؛ گوشی قدرتمند با باتری دیوانه‌وار

چرا زنبورهای عسل علیه ملکه خود شورش می‌کنند؟

آیفون 20 با دکمه‌های غیرمتحرک عرضه می‌شود

از چنگال‌های عقرب تا سیگنال‌های سیاره فراخورشیدی

تریلر زمان عرضه بازی ARC Raiders هیجان و تلاش برای بقا را به تصویر می‌کشد

مدیرعامل بیمه دی با حضوردر بیمارستان مصطفی خمینی:‌ نام‌گذاری روز میلاد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار، مایه مباهات و افتخار برای پرستاران است

کیفیت خواب ضعیف، رهاورد بیماری‌های لثه

آیفون 2027 یک ویژگی منحصربه‌فرد خواهد داشت

از آزمایشگاه تا هوش مصنوعی؛ تصاویر فراموش‌شده‌ای که می‌توانند علم را شتاب دهند

زمان خداحافظی با یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های سامسونگ فرا رسید

افسانه قدیمی درست از آب درآمد؛ ماه واقعاً بر خواب تأثیر می‌گذارد؟

تبلت وان‌پلاس پد 2 معرفی شد؛ تراشه مدیاتک و نمایشگر 144 هرتز

کشف ژنی که احتمال ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد