سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پردازنده پرقدرت M5 اپل امسال وارد این 5 محصول جدید می‌شود

حباب‌های یخ به پیام‌رسان‌های جدید بدل شدند!

رقابت چین با گوگل و OpenAI؛ هوش مصنوعی جدید بایدو ویدیو می‌سازد

سرعت دادن به توسعه پنل‌های خورشیدی با کاوشگر رباتیک

ویندوز 11 با عبور از ویندوز 10 به محبوب‌ترین سیستم‌عامل دسکتاپ دنیا تبدیل شد

ساخت نانوحسگری که سلامت غذا را در 15 دقیقه آزمایش می‌کند

گزارش: تیم Forza Motorsport در استودیوی Turn 10 دیگر وجود ندارد

بازی کردن با ربات‌ها باعث می‌شود بیشتر شبیه به انسان باشند

بازی جدیدی از سری Resident Evil معرفی شد

عکس تلسکوپ فضایی جیمز وب از خوشه گلوله

گزارش: کمپین تبلیغاتی The Wolf Among Us 2 تا پاییز آغاز می‌شود

نوزادان درد را متفاوت از بزرگسالان تجربه می‌کنند

پروژه آیپد تاشو اپل موقتا لغو شد؟

از مورچه‌های بالدار متنفرید؟ اجداد غول‌پیکر آن‌ها زمانی هم‌اندازه مرغ مگس بودند

کشف راز ناپدید شدن شکم در عنکبوت‌های دریایی

هواوی و اپل، پادشاه بازار موبایل چین شدند

برای نخستین‌بار ژنوم کامل یک انسان از دوران مصر باستان رمزگشایی شد

دوربین زوم گلکسی S26 اولترا سوژه افشاگری شد

وحشت باستانی‌تر؛ هیولاهایی که پیش از دایناسورها بر زمین حکمرانی می‌کردند

گوشی رسمی جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی 2025 مشخص شد

ورا روبین و انقلاب داده‌های نجومی؛ دانشمندان چگونه هر شب 20 ترابایت داده را مدیریت می‌کنند؟

به‌لطف هوش مصنوعی، هزینه تولید GTA 7 کمتر از GTA 6 خواهد بود

دیدار معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با خانواده شهیدان قاسمی، فروغی‌راد و مهری در استان زنجان

این تعمیرپذیرترین گوشی دنیا است!

تاریخ ناگفته فضانوردی؛ اولین موجوداتی که به مدار ماه سفر کردند، انسان نبودند

همکاری ایکس‌ باکس و کوجیما در بازی OD همچنان ادامه دارد

ساخت ابزار اندازه‌گیری سرعت پیری و پیش‌بینی زوال عقل

قانون عجیب در آمریکا؛ چرا ظرفیت باتری آیفون و گلکسی از گوشی‌های چینی کمتر است؟

پدیده نجومی کم‌نظیر در تاریخ: دو ستاره درحال انفجار همزمان در آسمان ظاهر شده‌اند

دیدار معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با خانواده شهیدان قاسمی و فروغی‌راد در استان زنجان

استودیوی Arrowhead: بازی Helldivers 2 هرگز روی سرویس گیم پس عرضه نخواهد شد

مشخصات رقیب پرادعای گلکسی زد فلیپ 2025 لو رفت

جستجو در گوگل می‌تواند خلاقیت را سرکوب کند

قدرت اعجاب‌انگیز؛ تراشه جدید ای‌ام‌دی رکوردشکنی کرد

عکس روز ناسا از سحابی ماهی مرکب

آیکون جدید هوش مصنوعی گوگل در اندروید و آیفون فعال شد

مغز انسان حتی در پیری هم نورون‌های جدید تولید می‌کند

جنبش Stop Killing Games؛ تلاش گیمرها برای نجات بازی‌ها

گلکسی S25 اج در یک بازار از مدل پلاس پرفروش‌تر شد

زمین در دورترین فاصله از خورشید قرار دارد، پس چرا هوا تا این اندازه گرم است؟

انتقاد از تهیه‌کننده Xbox به دلیل توصیه استفاده از هوش مصنوعی به کارکنان اخراج‌ شده

شکنجه‌گاه آیفون؛ جایی که مقاومت گوشی‌های اپل زیر ذره‌بین می‌رود

سفر در زمان با «جیمز وب» برای کشف سرگذشت کهکشان راه شیری

مانیتور هوشمند جدید سامسونگ 7 سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کند!

ناسا تایید کرد: ورود مهمان فضایی از اعماق کهکشان به منظومه شمسی!

اژدهای 64 هسته‌ای AMD، سریع ‌ترین پردازنده دسکتاپ جهان شد!

شایعه: مدت زمان کمپین بازی Battlefield 6 فقط 6 ساعت خواهد بود

دانشمندان برای اولین بار در جهان، نور را از وسط مغز انسان رد کردند

اولین گوشی tri-fold سامسونگ معرفی می‌شود؛ هفته آینده منتظر باشیم؟

مشکل باتری گوشی پیکسل 6a هفته آینده برطرف می‌شود