سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شخصیت‌های موزان و آکازا به بازی Demon Slayer اضافه خواهند شد

خانه‌ای امن‌تر با دوربین لامپی مقرون‌به‌صرفه

طراحی تجهیزات «معاینه از راه دور» برای کمک به مناطق محروم

شیائومی پد 8 هم به‌نمایش درآمد؛ تبلت جذاب با طراحی مدرن

دهان ما می‌تواند بدون مسواک دندان‌ها را تمیز کند؟

این گوشی جان‌سخت، باتری 22 هزار میلی‌آمپرساعتی و 2 نمایشگر دارد

ترسیم نقشه کل جهان با یک لپ‌تاپ به کمک یک شبیه‌ساز جدید

مشخصات کامل شیائومی 15T در آستانه رونمایی لو رفت

مورچه‌ها تمام دنیا را تحت سلطه خود درآورده‌اند؛ به‌جز چند نقطه دوردست

تریلر جدید Dying Light: The Beast وقایع داستانی سری را بازگو می‌کند

تریلر جدید Ghost of Yotei مبارزات جذاب این بازی را به نمایش می‌گذارد

کشف تغییرات غیر منتظره در اولین سیاه‌چاله رصدشده توسط بشر

قدیمی‌ترین مومیایی‌های دنیا، 10 هزار سال پیش در چین با دود خشک شدند

بازی Assassin’s Creed Shadows: تریلر زمان عرضه بسته‌الحاقی Claws of Awaji منتشر شد

*انتصاب سرپرست‌های جدید در معاونت‌های «توسعه بازار و امور مشتریان» و «فناوری اطلاعات و هوشمندسازی» بیمه دی

تصویری از کوتاه کردن مو در ایستگاه فضایی بین‌المللی

دموی بازی Little Nightmares 3 منتشر شد + تریلر جدید

پاسخ ناسا به ادعای فرازمینی بودن «اطلس/3I»

سیری با iOS 26 پنج قابلیت جدید دریافت کرد

دردسر فضاپیمای «سیگنوس» برای رسیدن به ایستگاه فضایی بین‌المللی

گوشی پرهیاهو سونی سرانجام به اندروید 16 آپدیت شد

مشکلاتی که شرکت فناوری مگاشید برای هوشمندسازی سازی خانه‌ها با آن مواجه است

وسیله جانبی جدید پیکسل‌ها از بند منحصربه‌فرد آیفون الهام می‌گیرد

آیا هوشمندسازی برای کشور ایران مناسب است؟

هک گوشی‌های سامسونگ تأیید شد؛ اما خطر حالا برطرف شده است

فعالیت شرکت فناوری مگاشید برای فراهم کردن اینترنت اشیاء به صورت یکپارچه در سطح شهر

خداحافظی با اندروید؛ ناتینگ می‌خواهد سیستم‌عامل اختصاصی بسازد!

تایید ارتباط عجیب برداشتن رحم با سکته مغزی

بهترین مرکز آموزش تعمیرات لپ‌تاپ و کامپیوتر در تهران

شب‌های پایانی شهریور و آغاز مهر؛ زمان طلایی رصد زحل

رقیب بزرگ آیفون 17 پرو مکس؛ این پیکسل 10 پرو ایکس‌ال است

خوش‌قیمت و مدرن؛ مانیتور جدید 2025 شیائومی رونمایی شد

نخستین چاپ سه‌بعدی جفت جنین در آزمایشگاه

این ویژگی جدید اندروید برای تمامی توسعه‌دهندگان، اجباری است

سلول‌های مرموزی که رازهای تازه‌ای از بدن برملا می‌کنند

تصویر قاب گلکسی S26 اولترا لو رفت؛ نمایش طراحی گوشی

هوش مصنوعی بدون اختلال «توهم» از بین می‌رود!

شیائومی 17 چه چیزهایی را از آیفون 17 الهام می‌گیرد؟

پیش‌بینی وقوع شفق‌های قطبی در مریخ ممکن شد

ماوس انگشتی؛ خداحافظی با دردسرهای ماوس سنتی!

اولین اسپری بینی برای بیماران قلبی، کبدی و کلیوی تاییدیه گرفت

شیائومی 17 پرو و پرو مکس با طراحی جنجالی به‌نمایش درآمدند

پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند!

تریلر زمان عرضه Arena Breakout: Infinite منتشر شد

با انتشار تریلری از کالکشن RoboCop: Rogue City رونمایی شد

موشک «آلفا» دوباره پرواز می‌کند

تریلر جدید Sonic Racing: Crossworlds به Mario Kart World طعنه می‌زند

ربات انسان‌نمای برنده ماراتن، ارزیاب کفش ورزشی شد

حاشیه‌های فوق باریک و رنگ‌بندی مهیج؛ گوشی میزو 22 رونمایی شد

دوز بالاتر اوزمپیک، امیدی تازه برای درمان بهتر چاقی