سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خنک‌کننده قدرتمند آیفون 17 پرو به آیپد پرو می‌آید

هوش مصنوعی داروساز می‌شود

گوشی ارزان با چیدمان دوربین مشابه آیفون 16 پرو؛ لاوا شارک 2 معرفی شد

کشف سرنخ از منشأ آب؛ مایه حیات زمین شاید قدیمی‌تر از خورشید باشد

پردازنده گیمینگ و خوش‌قیمت؛ ای‌ام‌دی روی 7500X3D کار می‌کند

مغز ما در چند صدم ثانیه و پیش از آنکه خودمان بفهمیم، غذاها را انتخاب می‌کند

اچ‌پی می‌خواهد میلیون‌ها کامپیوتر جدید در عربستان تولید کند

راز طعم کوپی لواک؛ چگونه مدفوع یک پستاندار آسیایی گران‌ترین قهوه دنیا را تولید می‌کند؟

هشدار شیائومی: قیمت گوشی‌ها روند صعودی می‌گیرد

غروب درخشش زمین؛ دانشمندان می‌گویند سیاره آبی درحال تاریک‌‌تر شدن است

زره فضایی؛ استارتاپ آمریکایی از سپر محافظ در برابر زباله‌های فضایی رونمایی کرد

بزرگ‌ترین باتری در بین گوشی‌های اولترا؛ اوپو یک محصول هیجان‌انگیز می‌سازد

زره فضایی: استارتاپ آمریکایی از سپر محافظ در برابر زباله‌های فضایی رونمایی کرد

ساعت جدید گارمین با GPS داخلی رونمایی شد

راز شهر گمشده مصر: آیا واقعاً طاعون باعث سقوط پایتخت فرعون آخناتون شد؟

مشخصات فیوژن 2 لو رفت؛ جانشین معنوی گوشی‌های نوکیا

پرتاب موشک‌ها سوراخ جدیدی در لایه اوزون ایجاد می‌کند

نقد و بررسی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

سوسک‌های خانه عامل بروز حساسیت هستند

گیم‌استاپ با معرفی Halo برای PS5 پایان جنگ کنسولی را اعلام کرد

حسگر شفاف آفتاب‌سوختگی ساخته شد

تریلر همکاری بازی PUBG Mobile با Dying Light: The Beast جوایز و حالت جدید پابجی را نشان می‌دهد

کشف اثر زیستی رنج در مغز: چرا سختی‌های کودکی تا آخر عمر با ما می‌مانند؟

قیمت موتو ایکس 70 ایر اعلام شد؛ گوشی فوق باریک اندرویدی

«گلوتن» همیشه مقصر علائم ناراحت‌کننده روده نیست

دورخیز اپل برای افزایش ظرفیت تولید ایرپاد در هند

رونمایی چین از ارزان‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا

هواوی هم گوشی «ایر» می‌سازد؛ رقیب چینی آیفون ایر

تلسکوپ «4MOST» اولین نور را دریافت کرد

این گوشی جان‌سخت 48 گیگابایت رم دارد؛ اما هیجان‌زده نشوید

فضاپیمای باری پیشرفته ژاپن به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرتاب شد

پایان پشتیبانی از ویندوز 10 به نفع اپل تمام شد

ویتامین «دی» دوست یا دشمن است؟

پلی استیشن 3 از تمامی ایکس باکس‌های عرضه‌شده فروش بیشتری داشته است

موفقیت فناوران ایرانی در توسعه سامانه سورت هوشمند

از بازی ترسناک و چندنفره Nightholme با انتشار تریلری رونمایی شد

نبض اقتصاد گزارش میدهد/ به بهانه روز پرستار بررسی شد؛ پرستاران عشق/ نگاهی به فداکاری همسران جانبازان و همراهی بیمه دی

کشف یک سیاره فراخورشیدی در فاصله 18 سال نوری از زمین

طرفداران Ghost of Yotei به برخی کم‌کاری‌ها نسبت به سوشیما انتقاد کردند

«کلستروم گاوی» راهی تازه برای تقویت ایمنی ورزشکاران

ریمیک Halo یکی از بهترین ویژگی‌های بازی اصلی را حذف کرده است

کشف دانشمندان ژاپنی: برگ درختان گردو حاوی علف‌کش طبیعی است

درک زمان در گذر عمر؛ چرا هرچه سن ما بالاتر می‌رود، روزها سریع‌تر می‌گذرد؟

این ساعت هوشمند جدید 17 روز شارژدهی دارد و تا عمق 100 متری آب دوام می‌آورد

بررسی اپل واچ سری 11؛ بهترین ساعت استاندارد اپل، اما نه برای ایرانی‌ها

برای نخستین‌بار یک دنباله‌دار درمقابل چشمان ما درحال تشکیل حلقه است

تریلر جدید The Outer Worlds 2 دنیای دیوانه‌وار آن را به تصویر می‌کشد

مأموریت SunRISE ناسا برای پرتاب در سال 2026

سنسور 200 مگاپیکسلی سونی معرفی شد؛ قدرت‌نمایی ژاپنی‌ها در عکاسی موبایل

ادعای عجیب یک دانشمند درباره وجود موجودات زنده در مریخ