سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رشد توقف‌ناپذیر متاورس خبرساز شد!

چگونه پیام اینستاگرامی را بخوانیم اما فرستنده متوجه نشود؟

اولین موبایل 200 مگاپیکسلی جهان در راه است

فناوری جدید پهپادی برای شکار ایمن پهپادهای دشمن

برگزاری مراسم «روضه در صحرا» در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)/استقرار 20 ون برای انتقال رایگان شهروندان به قطعه شهدا

خبری از خلاقیت در طراحی اپل واچ سری 8 نیست

تیک‌تاک متهم شد

ویژه گیمرها؛ معرفی 10 دسته برتر بازی برای کامپیوتر

برخورد قاطع بازرسی منطقه 4 با ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام تعطیل

آمازون تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 4 را افشا کرد

سامسونگ گلکسی Z Flip 4 در دستان یک کاربر دیده شد

ربات‌های تریدر چگونه معاملات ارزهای دیجیتال را به صورت خودکار انجام می‌دهند؟

برگزاری آیین‌های سنتی خیمه‌سوزان و تعزیه خوانی در منطقه 13

اپل تولید آیفون 14 را بطور همزمان در هند و چین آغاز می‌کند

زندگی حسینی یعنی صداقت در همه امور

بسته الحاقی Cyber Heist بازی The Ascent معرفی شد

کاردانو از بیت‌کوین و سایر رقبا جلو زد!

آماده‌سازی مصلی تهران به مناسبت برگزاری مراسم شیرخوارگان عاشورایی

توضیحات مدیر حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تخلیه مجتمع مسکونی نگین

ادعای جالب توئیتر در پاسخ به ایلان ماسک

مرورگر DuckDuckGo در پی افزایش محافظت در برابر ردیاب‌های مایکروسافت

تردد کامیون در تهران در تاسوعا و عاشورا ممنوع شد/ تمهیدات و توصیه‌های ترافیکی پلیس

تردد آسوده عزاداران به تپه نورالشهدا با اجرای عملیات پخش آسفالت

ویدیوی جدیدی از بازی Hogwarts Legacy منتشر شد

اجرای مراسم تعزیه‌خوانی و بازسازی واقعه عاشورا در جنوب شرق تهران

اهتزاز پرچم عزای حسینی بر فراز بام تهران

سردرگمی سیاستگذاران غربی در پی شرایط پرنوسان بازار نفت

چرا مطالعات 600 صفحه‌ای پلاسکو در کتابخانه خاک می‌خورد؟

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری: مشاغل خانگی یکی از چندین راهکار موجود برای رفع معضل بیکاری است

مدیر کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی خراسان شمالی:حوادث فوتی ناشی از کار به صفر رسید

توسعه حجم مبادلات تجاری ایران و کشورهای آفریقایی در دستور کار است

نویسنده جدیدی به تیم ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 پیوست

عدم جابه‌جایی 65 درصد از عرضه در گردش بیت‌کوین طی یک سال گذشته

آیفون‌‌ها در سال 2024 به تراشه‌های 3 نانومتری مجهز می‌شوند

جک هدفون از آیپد خداحافظی می‌کند

اپل برای رفع مشکل صوتی نمایشگر استودیو دیسپلی دست به کار شد

اتوبوس‌های باکیفیت جدید از نیمه دوم سال وارد پایتخت می‌شوند/ اورهال 1400 دستگاه اتوبوس؛ امسال

تعطیلی مجموعه های ورزشی شهرداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

پرورش استعدادهای ورزشی شهر با کمک فدراسیون‌ها و آموزش و پرورش/لازم است مدیریت تخصصی واحد در ورزش شهرداری ایجاد شود

تریلر جدید فیفا 23 با محوریت اتمسفر ورزشگاه و مسابقه‌ها

پتنت جدید سونی فناوری بازخورد لمسی را به استیک آنالوگ خواهد آورد

سامسونگ میزان تولید گوشی‌های هوشمند خود را کاهش می‌دهد

بروزرسانی واتساپ با ویژگی های جذاب

یک شخصیت تک تیرانداز ماهر به بازی Apex Legends آمد

گزیده‌های نفتی هفته

هشدار وقوع سیل در تهران/ مردم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند

انتشار بخش دوم بسته Booster Course Pass بازی Mario Kart 8 Deluxe

592 هزار اپلیکیشن در فصل دوم 2022 حذف شدند

تلاش توییتر برای احیای Spaces با برخی تغییرات

استقبال شهروندان منطقه 10 از رزمایش اهدای خون