سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین خودروی جهان مجهز به کنسول بازی در راه بازار؛ بی‌ام‌و سری 5 جدید محبوب دل گیمرها

برنامه/ زبان‌تان را تقویت کنید

لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران

تریلر جدیدی از بازی Silent Hill: Ascension منتشر شد

بازی/ Hero Hunters؛ با ارتش کورتس خبیث مبارزه کنید

سامسونگ روی «تراشه‌های واقعیت تعمیم‌یافته» کار می‌کند

جدیدترین عضو خانواده شیائومی معرفی شد

ایسوس کیبورد بی سیم ROG Strix Scope II 96 را با قابلیت‌های جذاب معرفی کرد

انویدیا به جمع شرکت‌های تریلیون دلاری پیوست

قیمت شیائومی 13 اولترا بسیار ارزان تر از انتظار خواهد بود

کینگستون حافظه‌های SSD با دوام سری DC600M را برای مراکز داده معرفی کرد

مشخصات اولیه گوشی شیائومی 14 پرو فاش شد

برترین گوشی‌های موبایل تاریخ از نظر چت جی‌پی‌تی!

از بازی جدید سازندگان ABZU و Journey رونمایی شد

هیچ‌کس درباره کیفیت اینترنت از وزیر ارتباطات سؤال نکرد

مدیرعامل سی‌دی پراجکت شایعه خریداری شدن توسط سونی را رد کرد

بازی/ My Boo Town؛ زندگی آسان برای ساکنین شهر بسازید

پیش‌بینی هوش مصنوعی از خانه‌ها در سال 2050

تریلر عرضه فاینال فانتزی 16 داستان حماسی آن را به تصویر می‌کشد

فاکسکان برای تولید آیفون 15 آماده می‌شود

ردمی از دو مانیتور گیمینگ خوش‌قیمت رونمایی کرد

مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش فردا معارفه می شود

محبوب‌ترین پرچمدارهای فصل اول 2023 در بازار جهانی مشخص شدند

چطور پشتیبان‌گیری از پوشه OneDrive را در ویندوز 11 غیرفعال کنیم؟

تریلر جدید استریت فایتر 6 را تماشا کنید

توئیتر فرانسه را ترک می‌کند؟

بررسی گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس؛ خط باریک ارزش

بازی/ Nyan Cat: Lost In Space؛ گربه گرسنه در فضا

گوگل روی دومین گوشی تاشوی خود کار می‌کند

کارگران آیفون 3 بار افزایش پاداش گرفتند

آنر Earbuds X5 با 27 ساعت عمر باتری رسما معرفی شد

ارتباط بی‌واسطه مردم با قاضی‌زاده هاشمی از طریق سامانه برخط ارتباط مردمی

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان خراسان جنوبی/ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی برای نسل جدید ضرورت دارد

مادر شهیدان «طاوسی» آسمانی شد

دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران

وزیر ارتباطات: سرقت کابل‌های مخابراتی تبدیل به رویه شده است

کاروان دوچرخه‌سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی عازم حرم امام راحل شدند

شیائومی ردمی نوت 12T Pro معرفی شد

مدیرعامل انویدیا: در عصر جدید همه برنامه‌نویس هستند

جانباز سرافراز 70 درصد «حسینی» به یاران شهیدش پیوست

گوشی‌های آنر 90 و 90 پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی شدند

گوگل پلی برنامه ضبط نمایشگر جاسوس را حذف کرد

عمده مصرف داروهای جانبازان اعصاب و روان تولید داخل است/تأمین داروی جانبازان از سازمان غذا و دارو پیگیری می‌شود

گوشی ویوو +Y35 با دیمنسیتی 6020 رسما معرفی شد

محصولات بی‌سیم شیائومی هندی می‌شود

ایرباد آنر X5 با باتری 27 روزه و اتصال چند نقطه‌ای معرفی شد

این پردازنده گرافیکی، بازی‌های موبایلی را واقع‌گرایانه‌تر و روان‌تر از همیشه اجرا می‌کند

گرافیک محبوب ایرانی‌ها از راه رسید؛ جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به RTX 4060 Ti

ارائه بسته های تخفیف ویژه برای گردشگران کیش

برنامه/ زمان‌تان را بهینه استفاده کنید