سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

وویجرها هنگام گذر از دیوار آتشین منظومه شمسی با دماهای باورنکردنی مواجه شدند

مالک اینستاگرام، عینک هوشمند برای ورزشکاران می‌سازد/ رونمایی تا چند روز دیگر

ماهواره‌های استارلینک چگونه آسمان را آلوده می‌کنند؟

یک پلیر ناشناس با نقاب در تورنومنت Tekken تمام پلیرهای حرفه‌ای را شکست داد

فاژدرمانی؛ راه نجات از عفونت‌های مقاوم

اولین به‌روزرسانی بازی MindsEye منتشر شد

نتایج بنچمارک تراشه XRing O1 در گوشی شیائومی 15S پرو منتشر شد

توسعه‌دهنده: بازی The Witcher 4 ماموریت‌های تکراری نخواهد داشت

راوی سری بازی‌های Dark Souls در 80 سالگی درگذشت

بازآفرینی تابلوی «شب پرستاره» با استفاده از عکس‌های فضایی

سیاه‌چاله‌های گمشده جهان پیدا شدند

دانشمندان به شواهدی از «نیروی پنجم» نزدیک‌تر شدند

دو جهان، یک خورشید

پلی استیشن می‌خواهد هر سال یک بازی تک‌نفره بزرگ عرضه کند

مقایسه بتای چندنفره Gears of War: Reloaded روی PS5 Pro، PS5 و Xbox Series X/S

بحران انرژی رباتیک؛ آیا تغذیه مصنوعی می‌تواند مشکل انرژی ربات‌ها را حل کند؟

درخشش زمین از منظر ایستگاه فضایی بین‌المللی

دیدار و عیادت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگان استان اردبیل از همسر شهید والامقام سید جلال حسنی

پیام تسلیت مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت وزرشکاران سرافراز ایران

بازی Gears of War: Reloaded بیشترین پیش‌فروش را میان عناوین پلی استیشن داشته است

چرا ژاپنی‌ها چراغ راهنمایی آبی دارند؟

نهایی کردن اختصاص زمین برای ساخت مسکن مطالبه جامعه ایثارگران از راه و شهرسازی ایلام است

طراحی ردمی K80 اولترا و ردمی کی پد سرانجام به‌نمایش درآمد

چرا تشخیص جنسیت دایناسورها بسیار دشوار است؟

اسپیکر جدید شیائومی، جمع‌و‌جور اما پرقدرت است

مرز تکامل: روی زمین خطی نامرئی وجود دارد که جانوران از آن عبور نمی‌کنند

بازگشت صدای معروف ویندوز ویستا، کاربران ویندوز 11 را غافل‌گیر کرد

تلفن همراه چگونه می‌تواند اضطراب شما را در زمان بحران کاهش دهد؟

جانباز 70 درصد در ملکان به خیل همرزمان شهیدش پیوست

این گوشی بسیار ارزان برای انجام کارهای ساده مناسب است

دنیایی گمشده با عمر 34 میلیون سال، در زیر یخ‌های قطب جنوب پیدا شد

مشخصات کامل فیرفون 6 لو رفت؛ موبایلی با قطعات قابل تعویض

هواوی حالا 100 میلیون گوشی مجهز به HarmonyOS دارد!

شاهزاده اژدها؛ با جد ترسناک دایناسور تی رکس آشنا شوید

بی‌سابقه‌ترین تصاویر از خورشید؛ تلسکوپ اینویه، راز مغناطیسی پنهان را آشکار کرد

بهترین پاور بانک‌ برای گوشی اندرویدی و آیفون

سیاه‌چاله‌ غول‌پیکر M87 با 80 درصد حداکثر سرعت مجاز کیهانی می‌چرخد

گوشی شیائومی 16 پرو مکس با نمایشگر ثانویه در پنل پشتی از راه می‌رسد

کشف ارتباط غیرمنتظره: میکروب‌های دهان ما در بروز افسردگی نقش دارند

دانشمندان رمزگشایی کردند؛ مغز چگونه تفاوت بین رویا و واقعیت را تشخیص می‌دهد؟

دیدار مدیر کل بنیاد سمنان با خانواده شهدای سادات به مناسبت عید سعید غدیر خم

نکته بسیار مهمی که دارندگان کنسول نینتندو باید بدانند

تصمیم تاریخی دانمارک؛ ویندوز جای خودش را به لینوکس می‌دهد

اولین بسته الحاقی Assassin’s Creed Shadows چه زمانی عرضه خواهد شد؟

رد پای ستاره‌شناسان باستانی در گواتمالا؛ کشف 3 شهر مایایی با مراکز نجومی

دانشمندان رمزگشایی کردند: مغز چگونه تفاوت بین رویا و واقعیت را تشخیص می‌دهد؟

پیشرفت فناوری، انسان‌های باستانی را به آموزگارانی ماهر تبدیل کرد

مدل ارزان‌تر مک‌بوک ایر M4 اپل عرضه شد

تلاش برای افزایش فروش؛ گلکسی A56 سرانجام وارد بازار آمریکا می‌شود

چه می‌شود اگر بیگ بنگ آغاز جهان نبوده باشد؟