سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قهوه چگونه سازوکار باستانی ضدپیری را در سلول‌ها فعال می‌کند؟

مقابله با تهدیدهای کوانتومی؛ One UI 8 امنیت گوشی‌های سامسونگ را به سطح جدیدی می‌برد

پوستر رسمی و مشخصات کامل تاشدنی‌های جدید سامسونگ لو رفت

برای نخستین‌بار: ثبت تصویر خیره‌کننده از ستاره‌ای که دوبار منفجر شده است

آیفون 17 پرو سنت‌شکنی می‌کند؛ خداحافظی با فلسفه طراحی آیفون X

وقتی نفس کشیدن هم سرطان‌زا می‌شود

ارزان‌ترین مدل آیفون 17 با تغییری مهم عرضه می‌شود

محافظت شربت سرفه از مغز در برابر زوال عقل!

تکنو چند روز پس از سامسونگ گوشی تاشو سه‌تکه معرفی می‌کند

طراحی کودی بیولوژیک برای بهبود عملکرد نعناع و خواص دارویی آن

حفره نمایشگر آیفون کوچک‌تر می‌شود؟

رویداد اقتصاد گزارش می دهد/ بیمه‌های زندگی بیمه دی؛ تضمین آرامش امروز

«لاکهید مارتین» به داد «ناسا» می‌رسد

پس از دو سال رکود مراکز پروتز و ارتز فعال می‌شوند

نشست سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد با مدیران خادمیار آستان قدس رضوی برگزار شد

جبهه مقاومت نماد یک هویت انسانی و تمدنی در برابر جنایت و اشغال‌گری/ راه اندازی مرکز ژنتیک ویژه شناسایی شهدا در بهشت زهرا (س) در کمتر از 24 ساعت/بسیج بیش از 50 مرکز درمانی

غیرمنتظره؛ سامسونگ در آستانه رونمایی گوشی‌های جدیدش با اپیک گیمز توافق کرد

نسل برنا گزارش می دهد/ باشگاه مشتریان بیمه دی؛ آغاز فصل جدیدی در تعامل، وفاداری و تحول دیجیتال

شیر شتر شدت آسم را کاهش می‌دهد

تصاویر واقعی آنر X70 لو رفت؛ همان طراحی همیشگی

جکوزی یا سونا، کدام یک مزایای سلامتی بیشتری دارد؟

شهدای مفقود و اسیران نماد ایستادگی ملت ایران‌اند

موفقیت چشمگیر بازی Phasmophobia؛ ثبت فروش بیش از 25 میلیون نسخه

قدم بزرگ برای شیائومی؛ خداحافظی با لایکا و استفاده از دوربین اختصاصی در گوشی‌ها

آیا می‌توان خاطرات را پس از مرگ نگهداری کرد؟

ستارگان دریایی چگونه به شکل ستاره درآمدند؟

پس از دو سال رکود مراکز پروتز و اروتز فعال می‌شوند

یوبیسافت: بازیکنان پس از اتمام پشتیبانی از یک بازی آنلاین، باید نسخه خود را نابود کنند

گرمایش زمین فراتر از پیش‌بینی‌ها؛ انباشت گرمای سیاره در 20 سال گذشته دو برابر شده است

از نسخه کنسولی Once Human رونمایی شد + بازه عرضه

بحران انقراض پرندگان؛ بیش از 500 گونه پرنده برای بقا به اقدامات حفاظتی ویژه نیاز دارند

بازی نقش‌آفرینی Where Winds Meet به مدت 6 ماه انحصاری کنسولی PS5 خواهد بود

تهدید کهکشانی؛ آیا ستارگان گذری می‌توانند سیاره‌ها را از منظومه شمسی بیرون برانند؟

تعریف و تمجید دراکمن از بازی Clair Obscur: Expedition 33

تجربه خروج از بدن شاید مکانیسمی دفاعی برای مقابله با آسیب‌های روانی باشد

بهترین تنظیمات برای گوشی سامسونگ شما، 10 تغییری که هر کاربر باید اعمال کند!

مشخصات شیائومی 15T پرو لو رفت!

راز ماندگاری منحصربه‌فرد؛ چرا عسل هیچ‌وقت فاسد نمی‌شود؟

نشانه هشداردهنده سرطانی خاموش ممکن است در مدفوع شما نهفته باشد

قابلیت جدید آیفون: تماس ویدیویی درصورت نمایش برهنگی متوقف می‌شود

کشف شواهد از پدیده‌ای بی‌سابقه: سیاره‌ای که ستاره‌اش را به انفجار واداشته است

هکرها به نسخه محبوب بازی کال آو دیوتی حمله کردند

هوش مصنوعی قربانی کردن یک انسان را به خاموش شدن ترجیح داد

لپ‌تاپ جیبی با نمایشگر لمسی و 16 گیگابایت رم؛ «میکرو پی‌سی 2» معرفی شد

تشخیص اسکیزوفرنی توسط هوش مصنوعی با دقت 91 درصدی

جدیدترین گوشی تکنو معرفی شد

اقتصاد کلان گزارش می دهد/ بیمه‌نامه خودرو شرکت بیمه دی از پوشش‌های جامع و متنوع تا ارائه خدمات دیجیتال ، امداد خودرویی و پرداخت اقساطی

این گوشی، آیفون 17 است؟

ربات‌های انسان‌نما به‌زودی می‌توانند پشت دیوارها را ببینند

عکس روز ناسا از یک دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای