سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

شبکه هاي اجتماعي - قسمت 8

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - استفاده از ترفندهای بازاریابی بصری در اینستاگرام یکی از شرط‌های ادامه حیات در این پلتفرم است.


هنگامی که بدنبال معرفی کردن بیشتر برند خود یا جذب مشتریان جدید در اینستاگرام هستید، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما قادر خواهد بود توجه مخاطبان را جلب کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هاپ اپ نیوز، اینستاگرام و 700 میلیون کاربری که از آن استفاده می‌کنند؛ نشان می‌دهند رقابت زیادی از نظر تهیه محتوا برای جذب کاربر در این پلتفرم وجود دارد. تمرکز بر جزئیات دقیق‌تر می‌تواند گامی کلیدی برای بازاریابی بصری در اینستاگرام و جذب کاربرانی باشد که بسرعت در حال عبور هستند.

برای ارزیابی استراتژی بازاریابی بصری در اینستاگرام نگاهی به تلاش‌های رقبا داشته باشید یا محتوای کسانیکه حول و حوش هشتگ‌های مورد نظر شما فعالیت می‌کنند را بررسی کنید.
بخاطر داشته باشید برای جلب توجه مخاطبان باید عکس و ویدئوهایی را ارائه کنید که به چشم بیایند. در اینجا 5 راه برای ایجاد یک استراتژی منحصر به فرد بازاریابی بصری در اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

راهکارهای ساده برای بازاریابی بصری در اینستاگرام
1 . از گرافیک استفاده کنید
به جای گرفتن عکس‌های کلوز آپ بسیار نزدیک از محصول یا گرفتن عکس از محصول در یک محیط هنری، می‌توانید از عناصر گرافیکی استفاده کنید.
تصاویر جدا شده از محصول خود را در بر روی زمینه‌های گرافیکی قرار دهید یا جلوه‌های گرافیکی را اضافه کنید. برند Sonic همیشه عکس‌های بزرگ برای اینستاگرام استفاده می‌کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید عکس یک محصول جدید به شیوه‌ای نو بر روی یک زمینه گرافیکی ارائه شده است.

2 . از طرح رنگ‌های متضاد استفاده کنید
نگاهی به رنگ‌هایی که برای معرفی برند خود در اینستاگرام استفاده می‌کنید، داشته باشید. آیا همیشه در حال استفاده از رنگ‌های روشن و ملایم هستید؟
کمی تضاد وارد کار کنید و با اضافه کردن سایه‌های خاکستری، سیاه و تیره‌تر که معمولا در اینستاگرام کمتر رایج هستند، شروع جدیدی داشته باشید.
راه دیگری که می‌توانید برای عملی شدن این تاکتیک استفاده کنید، استفاده از همپوشانی‌های رنگی است. از همپوشانی‌های رنگی سبک استفاده کنید تا مطمئن شوید هنوز هم تصاویر شما قابل مشاهده هستند.
برند نایک همیشه از عناصر خلاق در اینستاگرام خود استفاده می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید این برند با استفاده از تضاد در این عکس باعث به چشم آمدن بیشتر آن برای جلب توجه مخاطب شده است.

3 . زیاد شسته رفته نباشید
بسیاری از شرکت‌ها از صحنه‌های باکیفیت حرفه‌ای برای عکسبرداری برای تصاویر اینستاگرام خود استفاده می‌کنند. برای به چشم آمدن و متفاوت بودن در اینستاگرام، کمتر رسمی و خشک باشید. برای پُشت صحنه، از فضاهای واقعی محیط کار شامل کارمندان، انبار و صحنه‌های واقعی دفتر خود استفاده کنید.
حضور مشتریان واقعی، بچه‌ها و حیوانات در عکس‌های اینستاگرام شما، میزان تعامل مخاطبان را افزایش خواهد داد. گوشی‌های امروز قادر به ارائه عکس‌های باکیفیت هستند، به محض دیدن صحنه‌ای که برند شما در آن حضور دارد، سریع عکس بگیرید.
برند Hootsuite، برای متفاوت بودن در اینستاگرام زندگی کاری و تجربه‌های کارمندان در فضای اداری را به نمایش گذاشته است.

4 . از حرکت و جنبش استفاده کنید
در شرایطی که دیدن محتوای ویدئویی در اینستاگرام در حال افزایش است، همچنان به اشتراک گذاری عکس، پای ثابت این پلتفرم است. با قرار دادن محصولات یا خدمات خود در حالت حرکت و جنبش، همه چیز را به لرزه درآورید.
از ویدئو، بومرنگ یا سینماگراف‌ها برای اضافه کردن جنبش و تکاپو به عکس‌های خود استفاده کنید. حتی انتخاب عکس‌های اکشن و پُرتکاپو برای عکس‌های ساده از تجارب زندگی می‌تواند در برجسته‌تر شدن پُست‌ها و به چشم آمدن برند شما در اینستاگرام کمک زیادی کنند.
مایکروسافت با استفاده از حرکات تصویری ساده در این پُست اینستاگرام، سعی کرده است با جذاب‌تر کردن آن، تعامل مخاطبان را افزایش دهد.

5 . از چند پرده برای نمایش محتوای خود استفاده کنید
ویژگی گالری اینستاگرام، امکان استفاد از 10 عکس همزمان را برای آپلود امکانپذیر کرده است. مخاطبان با مشاهده اولین عکس و کشیدن دست بر روی آن قادر به دیدن بقیه عکس‌ها خواهند بود.
این ویژگی هنوز بطور گسترده‌ای مورد استفاده قرار نگرفته است، بنابراین از رقبا پیشی بگیرید و از این فرمت به نفع خود استفاده کنید.
نمایش قبل و بعد و نشان دادن فرآیندهای مختلف یا استفاده کردن از زوم برای نشان دادن یک موضوع خاص با استفاده از قابلیت گالری اینستاگرام براحتی امکانپذیر شده است.
در پیج The Unlikely Chef از عکس‌های چندگانه برای نمایش مراحل مختلف استفاده شده است.
دست به کار شوید!
برای استفاده خلاقانه از گزینه‌های موجود در اینستاگرام هیچ محدودیتی وجود ندارد، تمام تلاش خود را برای متفاوت بودن در اینستاگرام و به چشم آمدن عکس‌ها و ویدئوهای خود به کار ببرید، چراکه شیوه‌های معمول بزودی کارآیی خود را از دست خواهند داد.
با کمی تفکر خلاقانه، ایده‌های نوآورانه و تازه خلق کنید تا بتوانید با استفاده از آنها برند خود را به شیوه‌ای متفاوت در اینستاگرام به نمایش بگذارید و توجه مخاطبان را جلب نمایید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/12878/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اپل جایگاه «بزرگ‌ترین گوشی‌ساز جهان» را از چنگ سامسونگ درمی‌آورد؟

افشای نتایجی پنهان از نوعی رژیم غذایی

این پاوربانک 66 وات جدید یکی از مشکلات رایج را برطرف می‌کند

لیمو، نویدبخش باتری‌های زیست‌تخریب‌پذیر نسل آینده

بازی Death Stranding 2 توسط ESRB برای کامپیوتر رده‌بندی سنی شد

بکستبال بازی کردن ربات انسان‌نمای چین را تماشا کنید

شایعه: Destiny 3 در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد

هوش مصنوعی ذخایر بزرگ لیتیوم را کشف کرد

شرکت AMD قیمت کارت گرافیک‌های خود را حداقل 10 درصد افزایش می‌دهد

سوسک‌های حمام فقط چندش‌آور نیستند؛ آن‌ها هوای خانه را با سموم باکتریایی آلوده می‌کنند

آیا نئاندرتال‌ها باورهای دینی داشتند؟

طراحی شخصیت‌های ریمیک Prince of Persia جنجال آفرید

ساعت جدید رولمی شارژدهی طولانی دارد و به ماهواره‌ها متصل می‌شود

ریشه تکاملی جنگ؛‌ چگونه نزاعی 10 ساله میان شامپانزه‌ها به شکوفایی جمعیت آن‌ها منجر شد؟

قلب تپنده گوشی‌های قاتل پرچمدار؛ اسنپدراگون 8 نسل 5 معرفی شد

دانشمندان ممکن است برای اولین بار ماده تاریک را دیده باشند

ببینید: آیفون 17 پرو مکس با سیستم‌عامل تبلت‌های اپل!

ترکیب برنده برای محافظت از مغز سالمندان؛ «ورزش و فعالیت ذهنی»

شارژر پیشرفته 100 وات هواوی با پورت‌های Type-A و Type-C رونمایی شد

اپل و سامسونگ نه؛ یک گوشی هواوی پرنورترین نمایشگر صنعت موبایل را دارد

چاپ سه‌بُعدی بتنی که در عرض 3 روز سخت می‌شود

فضاپیمای نجات به ایستگاه فضایی چین رسید

مدل ویژه گوشی ناتینگ فون 3a در راه است؟

شاید گرانش بتواند ابعاد پنهان جهان را آشکار کند

عکس روز ناسا از میدان عمیق یک خوشه کروی

استرس دارید؟ از نگاه علم انگار هر روز با شیرها می‌جنگید!

هواوی میت 80 آر اس رونمایی شد؛ گوشی پرچمدار با طراحی تهاجمی

پرواز بعدی «استارلاینر»، باری خواهد بود

تهرانی سرپرست معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی شد

کمبود شدید رم در دنیا؛ برچسب قیمت از فروشگاه‌ها حذف شد!

آیا هسته‌ ستاره‌های مرده برای همیشه باقی می‌ماند؟

فروش Bloodborne از مرز 9 میلیون نسخه گذشت

یک مربی تناسب اندام جیبی!

نسخه آزمایشی One UI 8.5 برای گلکسی S25 رؤیت شد

هوش مصنوعی عصای دست نابینایان شد

آنر واچ X5 رونمایی شد؛ ساعت هوشمند ارزشمند با طراحی مشابه اپل واچ

چسب مولکولی پنل‌های خورشیدی را در برابر گرمای شدید مقاوم‌ کرد

آیفون ایر در رتبه‌بندی دوربین گوشی‌ها چهل‌و‌یکم شد؛ امتیاز مشابه آیفون 13 پرو مکس

دانشمندان برای اولین‌بار نهنگی بسیار کمیاب را زنده در دریا دیدند؛ سپس به آن شلیک کردند

هواوی واچ آلتیمیت 2 با قابلیت پیام صوتی ماهواره‌ای رونمایی شد

عجیب اما واقعی: چشم برخی جغدها از داخل گوششان دیده می‌شود

میت‌پد اج رونمایی شد؛ لپ‌تاپ تبلت‌شو هواوی با باتری بزرگ و پردازنده کارآمد

طوفان‌های زیردریایی درحال ذوب‌کردن یخ‌تاق‌های یخچال «روز قیامت» هستند

هواوی میت X7 رونمایی شد؛ گوشی تاشو جذاب با نمایشگر چشم‌نواز

چین یک فضاپیمای خالی را برای عملیات نجات به فضا پرتاب کرد

تلسکوپ فضایی پرتاب نشده ناسا، دانشمندان را شگفت‌زده کرد

کنسول PS5 Pro حالا چندان گران به نظر نمی‌رسد

ویدیوی از Prince of Persia: Sands of Time Remake لو رفت

ماموریت «ESCAPADE» اولین سلفی خود را گرفت

تزریق هیجان به بازار موبایل؛ گوشی‌های جدید آنر با طراحی جسورانه معرفی شدند