سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

منطقه آزاد کیش

بر قراری مجدد پرواز های خارجی از مبدا کیش در آینده نزدیک

سیاست و بازاریابی - سرپرست توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش با اشاره به نیاز جزیره، بارزگانان و تجار کیش از برقراری پروازهایی از کیش به مقصد مسقط، دبی و بالعکس در آینده نزدیک خبر داد.

تصویب برنامه عملیاتی توسعه، نصب و راه اندازی ارتباطات سیار

سیاست و بازاریابی - محمد عزیزی در راستای پیاده سازی بستر های لازم برای ایجاد شهر الکترونیک، از تصویب برنامه عملیاتی توسعه ۵G در کیش و ابلاغ آن به اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی در جزیره خبر داد.

بسیج دانشجویی یاور ما در حل مشکلات جزیره است

سیاست و بازاریابی - نشست صمیمانه مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش برگزار شد.

برگزاری کمیته اجرائی با هدف توسعه رونق گردشگری در کیش

سیاست و بازاریابی - جلسه کمیته اجرائی به منظور بررسی و ارائه بسته های سفر ویژه و رونق گردشگردی در گرو همت مضاعف و همکاری همه جانبه سازمان و بخش خصوصی با حضور اعضای منتخب از جوامع مختلف در سطح جزیره کیش، برگزار شد.

توسعه کیش مبتنی بر قواعد و اصول مدیریتی، معماری و فرهنگی است

سیاست و بازاریابی - مشاور رئیس جمهور در رونمایی از طرح ساماندهی و طراحی شهری نوار ساحلی کیش این اقدام ارزشمند را مبتنی بر قواعد و اصول مدیریتی، معماری، طراحی و مباحث فرهنگی و اجتماعی با حوزه های استاندارد سازی برشمرد.

کیش باید پرچمدار توسعه یافتگی جزایر ایرانی باشد

سیاست و بازاریابی - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین رونمایی از طرح ساماندهی و طراحی شهری نوار ساحلی جزیره کیش گفت: کیش باید پرچمدار توسعه یافتگی جزایر ایرانی باشد.

پیشرفت کیش با تلاش جمعی سازمان، بخش خصوصی و همه کیشوندان میسر است

سیاست و بازاریابی - مهدی کشاورز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با تاکید بر اهمیت تدوین رویدادهای تقویمی در طول یک سال و ایجاد زیرساخت های جذب گردشگری و سرمایه گذاری بر انسجام و تلاش سازمان، بخش خصوصی و همه کیشوندان تاکید کرد.

نشست صمیمانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با کسبه و بازاریان کیش

سیاست و بازاریابی - مهدی کشاورز در جلسه ای صمیمانه با کسبه و بازاریان کیش که به مدت چهار ساعت به طول انجامید؛ راه حل برطرف کردن مشکلات موجود در جزیره را "اتحاد و همدلی سازمان، کیشوندان و بخش خصوصی" عنوان کرد.

استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی برای اطلاع رسانی خدمات آموزشی بهزیستی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با رئیس اداره بهزیستی کیش و بازدید از بخش های مختلف این مجموعه، ظرفیت تبلیغات محیطی را ابزاری موثر برای اطلاع رسانی از برگزاری دوره های آموزشی برشمرد.

تجربه سفر خاطره انگیزه خانواده های ایرانی در جشنواره تابستانی کیش

سیاست و بازاریابی - محسن قریب از برگزاری ۲۵ امین جشنواره تابستانی کیش همراه با برنامه های متنوع گردشگری، تخفیفات ویژه و اهداء هدایای ارزنده به خانواده های ایرانی که مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب می کنند، خبر داد.

جایگاه ویژه شرکت های دانش بنیان در پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن بازدید مجدداز ظرفیت شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری کیش بر ارائه راه کارها و ایده های خلاقانه برای برون رفت از مشکلات موجود تاکید کرد.

اعلام آمادگی منطقه آزاد قشم برای کمک به حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی جزیره هرمز

سیاست و بازاریابی - صبح امروز پنجشنبه (۲تیرماه) و در جریان سفر دبیر شورایعالی مناطق آزاد به استان هرمزگان، سعید محمد به همراه مهدی دوستی استاندار هرمزگان و افشار فتح‌الهی رییس سازمان منطقه آزاد قشم، وارد جزیره هرمز شدند.

کیش میزبان بزرگترین رویداد اقتصادی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور

سیاست و بازاریابی - چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی "کیش اینوکس" از ۲۵ تا ۲۸ مهر امسال در منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

آمادگی کامل نیروهای امدادی و ستادی کمیته بحران سازمان منطقه آزاد کیش با پیش‌بینی چندین مکان موقت اسکان

سیاست و بازاریابی - رئیس ستاد مدیریت بحران کیش از آمادگی کامل این ستاد، و آماده‌سازی چندین مکان موقت جهت بهره‌وری در مواقع اضطراری خبر داد.

سفر دبیرکل مناطق آزاد سوریه به کیش

سیاست و بازاریابی - "ایاد کوسا" با هدف بررسی ظرفیت های تجاری، صنعتی و گردشگری کیش برای ایجاد همکاری های دو سویه سرمایه گذاران سوری و ایرانی به این منطقه آزاد سفر کرد.

اجرای کامل ماده ۶۵ ضرورتی برای مناطق آزاد

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اجرای ماده ۶۵ احکام توسعه کشور را برای رونق همه جانبه به ویژه در کیش ضروری خواند.

مهدی کشاورز: بخش خصوصی محور برگزاری باشکوه جشنواره جام جهانی در کیش است

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد تعامل سازنده و هدفمند میان سازمان و بخش خصوصی و بهره مندی از ظرفیت های موجود برای برگزاری جشنواره جام جهانی در جزیره خبر داد.

فلسفه وجودی مناطق آزاد کشور تولید و صادرات محور است

سیاست و بازاریابی - رئیس جمهور کشورمان فلسفه‌ی وجودی مناطق آزاد کشور را بهره‌وری بهینه از ظرفیت‌های موجود در راستای"تولید، اشتغال و فعالیت‌های اقتصادی" در این مناطق عنوان کرد.

مهدی کشاورز: دانش تصمیم سازی با بهره مندی از خرد جمعی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دسترسی صحیح روابط عمومی ها به اطلاعات و داده های مورد نیاز را لازمه دانش تصمیم سازی با بهره مندی از خرد جمعی عنوان کرد.

تنویر افکار عمومی از وظایف مهم روابط عمومی ها در راستای تحقق اهداف سازمانی است

سیاست و بازاریابی - سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تحقق اهداف سازمانی بر نقش مهم روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تاکید کرد.

ایجاد کنفرانس ظرفیت برای دسترسی پرسرعت به فیبرنوری در حوزه شبکه ملی

سیاست و بازاریابی - دبیر و عضو هیئت‌مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران تمام فعالیت‌های دولتی و خصوصی را مرتبط با شبکه ملی ارتباطات دانست و در همین راستا از ایجاد "کنفرانس_ظرفیت" در این حوزه خبر داد.

بازدید مشاور دبیر شورایعالی مناطق آزاد از زیرساخت های جزیره کیش

سیاست و بازاریابی - مشاور امور سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ضمن بازدید از زیر ساخت ها و حوزه های مرتبط با بهداشت و سلامت جزیره کیش، بررسی ظرفیت های موجود را در دستور کار خود قرار داد.

همه‌ صنایع و فعالیت‌های کشور باید با فاوا هم‌گام شود

سیاست و بازاریابی - محمدامین آقامیری با اشاره به توسعه‌ی هسته‌ی فناوری ارتباطات توسط دولت در سنوات گذشته، با تاکید بر عبور از این دوره و شکل‌گیری پلتفرم‌های لازم در گام دوم گفت: حرکت بعدی و گام سوم، تاثیر گذار در تمام بخش‌های زندگی از فناوری ارتباطات و اطلاعات است.

رونمایی از سامانه "تله کیش من" در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و اطلاعات

سیاست و بازاریابی - محمد عزیزی از رونمایی سامانه جامع خدمات مشترکین تله کیش با عنوان "تله کیش من" در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) خبر داد

تاکید مهدی کشاورز بر لزوم اهمیت رونمایی و تحویل سند حد نگار جزایر کیش

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به دستور دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور مبنی بر بررسی مشکلات مناطق آزاد، از امضای تفاهم‌نامه‌ای جدید برای رونمایی و تحویل سند حدنگار جزایر کیش خبر داد.

خودروهای جزایر کیش و قشم نو سازی می شود

سیاست و بازاریابی - دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری،صنعتی و ویژه اقتصادی بر ضرورت نو سازی خودروهای جزایر کیش و قشم قبل از برگزاری رویداد۲۰۲۲ قطر تاکید کرد.

تجلیل مهدی کشاورز از عوامل برگزاری هجدهمین دوره از مسابقات قرآن کریم

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین هجدهمین دوره از مسابقات قرآن کریم ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر و روز معلم، بر لزوم اهمیت برنامه های اجرایی در حوزه قرآنی تاکید کرد.

شناسایی پیمانکاران واجد شرایط نصب انشعاب فاضلاب در کیش

سیاست و بازاریابی - معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ساماندهی و اجرای صحیح شبکه، انشعابات فاضلاب و کاهش مشکلات بهره برداری و نیز حفظ سرمایه های ملی اطلاعیه ای صادر کرد

جزیره کیش در میزبانی ایام نوروز بین دیگر نقاط مهمان‌پذیر کشور، رتبه‌ی خوبی کسب کرد

سیاست و بازاریابی - سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، در ارائه گزارش عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با اشاره به سفر شمار زبادی از گردشگران به تمام استان‌های مهمان‌پذیر کشور، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در جزیره کیش با کم‌ترین مشکل مواجه بودیم.

رونمایی از تابلو نقاشی "مَهره" به مناسبت روز خلیج فارس در جزیره کیش

سیاست و بازاریابی - با حضور مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تابلو نقاشی دیجیتال مَهره "زنان مستقل، صلابت و دلیر" خلیج فارس در نگارخانه هنر، جزیره کیش رونمایی شد.

رضا شجیع: مشارکت مردم ضامن حل مشکلات است

سیاست و بازاریابی - رضا شجیع گفت: شوراها به عنوان نماینده و زبان مردم، هر چقدر فرآیند مشارکت فعالانه تری در جامعه داشته باشند جلب رضایت حداکثری مردم را به دنبال خواهد داشت.

ساير مطالب

پشت پرده موافقت نامه پاریس چیست؟/ تعطیلی صنایع ایران به بهانه تغییر اقلیم!

همتی خبر داد؛ شروع تدریجی باز شدن کانال‌های مالی با کشورهایی که نفت ایران را می‌خرند

تحریم‌های لرزان نفتی

آمریکا قادر نیست صادرات نفت ایران را متوقف کند

زنگنه: بررسی دلایل خروج قطر از اوپک ضروری است

رشد13 درصدی صادرات غیرنفتی در 8 ماه امسال

تدابیر ویژه دولت برای توقف گرانی کالاهای پرمصرف

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها

تحریم ها کارکرد خود را از دست داده اند

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

کارگران زیر آوار گسل‌های تورمی له می‌شوند

نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی است

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم

باهنر:اختلاف با استکبار جزو ارزش‌هاي کشور ما است

دولت حق ندارد از امکانات دولتي استفاده انتخاباتي کند

لنكراني علت حفظ ارتباط با پدرش را افشا كرد

متکي : تورم مختص کشور خاصي نيست

هدفمندي يارانه ها دقيق اجرا نشد

اعتدال را به نفع تندروي کنار نمي گذارم

انتخابات و رديابي راهبرد دشمن

پاسخ محمد رضا باهنر به سوالات مخاطبان آريا

بادامچيان: تا آخرين روز رياست جمهوري احمدي‌نژاد موظفيم با او همکاري کنيم

ابوترابي فرد: بايد نگاه کارشناسانه بر تصميمات حاکم باشد

نبي حبيبي:راه جلوگيري از انشقاق ، ائتلاف بزرگ در بين اصولگرايان است

عضو شوراي نگهبان:بوي انحراف احساس کنيم رد صلاحيت خواهيم کرد

روي نامزدي من حساب نکنيد

چرا سعيد جليلي کانديدا نمي شود؟

روحاني و کواکبيان هريک بيش از 2 ميليون راي ندارند

حدادعادل: اگر در سن و سال هاشمي بودم، کانديدا نمي‌شدم/ در ائتلاف باز است

باهنر: اصولگرايان را نيز به ائتلاف دعوت مي‌کنيم