هیدئو کوجیما: OD Knock یک بازی ترسناک معمولی نیست
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - گیم فا /هیدئو کوجیما در تازهترین مصاحبه خود با وبسایت ژاپنی Ananweb، درباره پروژه OD Knock اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشت.
این پروژه که قسمت افتتاحیه پروژه اپیزودیک OD محسوب میشود، با همکاری جردن پیل و استودیوهای بازیسازی ایکس باکس در دست ساخت است و از تکنولوژی ابری برای ارائه گرافیکی فوق واقعگرایانه بهره میبرد.
بازار ![]()
حال در این مصاحبه جدید، کوجیما ضمن رد شباهتهای ظاهری این اثر با عناوین ترسناک متداول صنعت بازی، تأکید کرد که مخاطبان نباید فریب برداشتهای اولیه از تریلرها را بخورند. او با اشاره به اینکه این بازی تلاشی برای خلق ساختاری کاملاً جدید و بیسابقه در صنعت بازی است، صادقانه اعتراف کرد که حتی خودش هم از موفقیت قطعی آن اطمینان کامل ندارد؛ چرا که برخلاف آثار قبلیاش که با وجود مفاهیم عجیب، سیستمهای گیمپلی بنیادین و آشنایی داشتند، تیم او در این پروژه قصد دارد پایههای مدل ارائه خدمات و تجربه تعاملی را دگرگون کند.
در بخش دیگری از صحبتها، این کارگردان خلاق از بلندپروازیهای فراتر از بازیسازی خود گفت. او ابراز تمایل کرد که کارگردانی یک فیلم را بر عهده بگیرد یا یک آیپی جدید خلق کند که ریشه در سینما داشته باشد. کوجیما در نهایت تأکید کرد که علاقهای به زندگی آرام و بازنشستگی ندارد و ترجیح میدهد همواره مستقیماً درگیر فرآیند خلاقیت و همکاری با دیگران باشد.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/787719/