نبض اقتصاد گزارش می دهد/ اعجاز بیمه دی در تولید حق بیمه بهار404 ؛ “ودی” از شرکت های بیمه با رشد 73 درصدی فروش گذشت
بیمه دی
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - اتفاق مهم کسب جایگاه نخست فروش توسط بیمه دی در ماحصل تحلیل عملکرد 3 ماهه اول سال 1404 شرکت های بیمه، به نوعی نظریه جا به جای در قدرت را تداعی میکند، آنجا که از تغییرات اساسی ساختار قدرت با تکیه بر دانش و مدیریت کارآمد، سخن به میان میآید.
فروردین بهار
بیمه دی بهار 1404را خوش آغاز کرد، این شرکت در فروردین سالجاری با تولید یک هزار و 828 میلیارد تومان حق بیمه نسبت به یک هزارو 135 میلیارد تومان مدت مشابه، رشد61 درصدی را باعث و در ادامه فعالیت با بهرهمندی از زیرساختهای توانمند موجود، اردیبهشتی طوفانی خلق کرد.
اردیبهشت طوفانی “ودی”
اردیبهشت 1404 نقطه عطفی در پرونده کاری بیمه دی به حساب می آید. این شرکت با انتخاب پرتفوهای سودآور و همچنین اقدامات جانبی دیگر مهرههای شرنج عملکرد خود را به نحوی چید که در پایان زیباترین ماه سال با تولید 31 هزار و 767 میلیارد تومان حق بیمه رقبا را جا گذاشته و 61/27 درصد از سهم بازار صنعت بیمه را به خود اختصاص داد، این درحالی است که طبق گزارش بیمه مرکزی بیمه ایران با تولید 16 هزارو 30 میلیارد تومان به 17/13 درصد از بازار دست یافت. شرکت بیمه دانا نیز با 23 هزارو 368 میلیارد تومان درآمد بیمهای 20/ 19 درصد سهم برد. نکته قابل تامل در این گزارش بیمه آسیا با درآمد بیمهای 5 هزارو 977 میلیارد تومانی بود که سهم 91/4 درصدی را برای این شرکت در پی داشت.
حق بیمه تولیدی بیمه دی در اردیبهشت ماه با رشد پرشتاب و خیره کننده 78 درصدی نسبت به 17 هزارو 809 میلیارد تومان مدت مشابه جایگاه این شرکت را در میان دیگر شرکت ها تقویت و اطمینان به آینده سهم “ودی” را تضمین کرد، به واقع کولاک دی آن را از رقبای سرسخت و جدی خود با اختلاف زیادی پیش انداخت.
تضمین رتبه یک
صدرنشینی قابل تحسین بیمه دی، تضمینی بر عبور این شرکت از وقایع سخت و انقلاب در دستاوردهای پیش روست.
اتفاقی نیست که ‘ودی” در مجموع سه ماهه بهار با افزایش 14 هزار و 4 میلیارد تومان به19 هزار و 793 میلیارد تومان سه ماهه اول سال گذشته، 34 هزار و 197 میلیارد تومان درآمد با رشد 73 درصدی محقق کرد. از سوی دیگر بیمه دی به عنوان بیمهای دانش محور و مشتری مدار با حفظ نسبت خسارت در حد مطلوب و همزمان رشد بالای درآمد بیمهای، تاکید بر برنامهریزی دقیق برای توسعه بازار، بهبود کنترل ریسک و افزایش سودآوری دارد، همه مولفههای که اول ماندن این شرکت را بیمه میکند.
لینک خبر
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/781398/