تاثیر فناوری DLSS و FSR را در گرافیک بازی Star Wars Jedi Surviver ببینید
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - شهر سخت افزار / مدتی از معرفی Star Wars Jedi Surviver میگذرد و این بازی در ابتدای عرضه از فناوری افزایش وضوح FSR 2.2 پشتیبانی میکرد. اکنون پس از گذشت چند ماه شاهد پشتیبانی این بازی از فناوری DLSS 3 هستیم. در همین رابطه ویدیویی از مقایسه کیفیت بازی جنگ ستارگان بین دو فناوری DLSS و FSR و در وضوح 4K و 1440p و 1080p منتشر شده که در ادامه این نوشتار بدان خواهیم پرداخت.
بازی Star Wars Jedi: Survivor در ابتدای سال جاری با پشتیبانی از فناوری FSR 2.2 عرضه شد و پس از گذشت چند ماه اکنون پشتیبانی از فناوری DLSS 3.1 هم به این بازی اضافه شده است. اکنون وقت آن رسیده است تا ببینیم که کدامیک از این دو فناوری تاثیر بیشتری در گرافیک این بازی دارند.
رسانه techpowerup برای تست این فناوری از یک کارت گرافیک RTX 4080 استفاده کرده و در طول این آزمون قابلیت ردیابی پرتو Ray Tracing هم غیر فعال بود. بازی Star Wars Jedi: Survivor در حضور فناوری DLSS به صورت تمام صفحه اجرا نمیشود و تنها میتوانید پنجره بازی را تا حد ممکن بزرگ کنید.
هر دو فناوری FSR 2.2 و DLSS موجب بهبود کیفیت اشیای درون گیمپلی بازی مانند سازههای فولادی، خطوط انتقال برق و برگ درختان میشوند. اما FSR 2.2 اجسام کوچک مانند نور شمشیر یا موهای سر و صورت را کمی تار نشان میدهد. همچنین مقدار کمی لرزش را روی پوشش گیاهی و برگ درختان در وضوح پایین تر مانند 1080p و 1440p شاهد هستیم.
اجرای بازی در حالت DLSS فاقد فیلتر شارپ در هنگام رندر است که در مقایسه با اجرای FSR 2.2 این بازی با فیلتر شارپ داخلی، تصویر کلی ملایم تری ایجاد میکند. البته نویز در تصاویر موجب اختلال در نمایش صحیح چمنها در وضوح 1080p و 1440p میشود. در ادامه از شما دعوت میشود ویدیوی مقایسه گرافیک این بازی در حضور دو فناوری DLSS و FSR را مشاهده کنید.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/713726/