سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

روش های جذب مشتری آنلاین در 3 ثانیه مقالات بازاریابی

روش های جذب مشتری آنلاین در 3 ثانیه
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - چگونه خریداران برای خرج کردن پول های خود یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین را انتخاب می‌کنند؟ امروزه تقریباً تمام فروشگاه های شناخته شده و معروف محصولات مشابهی دارند. شما می توانید ست 10 تایی آشپزی را از فروشگاه های مختلف مانند تارگت، وال‌مارت و یا آمازون خریداری کنید. تجربه خرید متفاوت است. اما نتیجه همان است. چند روز بعد ست قابلمه و ماهی تابه به دست شما می رسد. اما کدام فروشگاه در جذب مشتری آنلاین موفق بوده است و به فروش دست می یابد؟ بر طبق گفته های استراتژیست دیجیتال،Brendan Kane، آن کسی پیروز است که بتواند توجه خریدار را به خود جلب کند و از طریق آن کسب درآمد کند.
این مقاله حاصل مصاحبه ویراستار مجله SUCCESS People با کین، نویسنده کتاب « چگونه در سه ثانیه مطرح شویم ؟» است. موضوع مصاحبه در خصوص جذب مشتری آنلاین است. کین با برخی از ستاره های مشهور موسیقی مانند سوئیفت تیلور، ریحانا و برندهای مشهوری مانند IKEA, Skechers وMTV همکاری کرده است. او توانسته است در عرض 30 روز یک میلیون فالوور فیسبوک به دست آورد. او همواره در حال آزمودن ایده های رسانه های اجتماعی است. اگر به دنبال جذب مشتری آنلاین هستید بهترین ایده های او که در زیر آمده است را دنبال کنید:
روش های جذب مشتری آنلاین
در کمتر از 3 ثانیه مشتری آنلاین را مجذوب خود کنید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


اینترنت جای بسیار شلوغی است. بنابراین لازم است سریعاً به مردم دسترسی یابید. چه در حال گذاشتن پست در تیک توک، یوتیوب و یا اینستاگرام هستید تنها سه ثانیه فرصت دارید تا قبل از این که بیننده از محتوای شما رد شود مجذوب شما گردد. تنها راه برای جذب مخاطب شناسایی الگوی محتوایی است که آنها مصرف می کنند -الگوی رقبا و فراتر از آن. کین می گوید:« اکثر مردم در هنگام باز کردن اینستاگرام، به تماشای رقیب پشت رقیب نمی نشینند. آنها تنها لبورن جیمز را می‌بینند که در حال بسکتبال است و یا کیم کارداشیان را می‌بینند که در مورد مد و فشن صحبت می کند.»
اینگونه لحظات را قطع کننده الگو (pattern interrupters)می‌نامد که به طرز چشمگیری توجه کاربر را می رباید و اولین قدم برای انجام کارهای جالب دیگر از طرف مخاطب مانند پیوستن به لیست ایمیل و یا خرید یک جفت کفش جدید است. اینکه کدام قطع کننده موثر است، نیاز به صرف زمان و تحقیق دارد. بنابراین هنگام تحقیق از خود سوال کنید:
چه چیزی باعث می‌شود تا افراد در صفحه من متوقف شوند؟ کدام محتوا جواب می دهد و کدام یک نمی دهد؟ آیا موضوع یا ساختار داستانی در داخل محتوای من وجود دارد که مردم از آن لذت ببرند؟ آهسته به پیش بروید هر محتوا را آزمایش کنید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


بسیاری از برندها در رسانه‌های اجتماعی به سرعت به پیش می‌روند. آنها در ظرف یک هفته 15 محتوا پست می کنند و همه آنها را در یک لحظه تحلیل می‌کنند. شاید ایده خوبی برای جذب مشتری آنلاین به نظر برسد، اما تسلط بر رسانه های اجتماعی مستلزم داشتن چشمان تیزبین و جزء نگر است.
شما باید سرعت خود را کاهش دهید و بر روی داده ها تامل کنید. شاید این کار به خصوص زمانی که به دنبال رسیدن به حجم معینی از محتوا هستید دشوار باشد. کیم می گوید:« بسیاری از افراد درگیر برنامه‌ریزی پست‌ گذاشتن هستند. آنها تصور می کنند هر روز، یک روز در میان و یا سه روز یکبار باید پست بگذارند و سپس در این فرایند غرق می شوند. اما بیایید تحقیق خود را انجام دهیم، فرضیه ای را که تصور می کنیم جواب می دهد شناسایی کنیم، یک محتوا بسازیم و سپس فرضیه خود را آزمایش کنیم.»
اگر معتقد هستید که یک عکس و یا ویدیو خاص می‌تواند تعامل برانگیز باشد فرضیه خود را شروع کنید. در هر مرحله از تکرار تا آزمایش، فرایند را به دقت زیر نظر داشته باشید. آنگاه در می یابید که آیا این ایده توانسته فالوورهای جدید به ارمغان آورد یا خیر. اگر چنین نیست، حداقل می دانید که این فرضیه جواب نمی دهد. آنگاه می توانید به سراغ یک ایده جدید و ناب دیگر بروید و این فرآیند را تکرار کنید تا زمانی که کشف کنید چه چیزی واقعاً موثر است.
شخصی برخورد کنید. یک مدل ارتباطی خوب با مخاطب بیابید.

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


تصور کنید شما یک مدیر بازاریابی شرکتی هستید که محصولات عطر به فروش می رساند و شما قصد دارید در فصل بعدی فروش شرکت را افزایش دهید. تصمیم می گیرید که پیام شرکت را از نو بسازید و تمرکز خود را بر روی ارزش می گذارید. در پیش نویس برند شما نوشته شده که «بوی خوش شان اجتماعی افراد را می رساند.» ایده هایی نیز وجود دارد که دیگران بوی خوش را تقدیر می کنند. اما تنها یک مشکل وجود دارد. به گفته کین «فقط ده درصد مردم جهان تنها از طریق ارزش ها و ایده ها، جهان پیرامون خود را درک می کنند.» کین می گوید:« در واقع آنچه ما شناسایی کرده ایم یک ارتباطات ریاضی است. 6 روش مختلف وجود دارد که مردم از طریق آنها جهان پیرامون خود را درک می کنند. ما به هر شش روش دست یافته ایم، اما معمولاً یک الی دو روش نقاط قوت ما را تشکیل می دهد و بقیه نقاط ضعف هستند.»
شش روشی که مردم از طریق آن جهان خود را درک می کنند:
از طریق احساسات و عواطف از طریق حقایق و منطق از طریق سرگرمی و شوخ طبعی از طریق ارزش ها و نظرات از طریق تخیل و تعامل از طریق عمل کین می گوید:« برندها باید بر روی احساسات، حقایق و سرگرمی تمرکز کنند. زیرا 75 درصد مردم از طریق آن جهان خود را درک می کنند. همچنین پرهیز از ابراز عقیده و زبان مبتنی بر عمل نیز مفید است.» به گفته کین تنها 15 درصد مردم دوست دارند که به آنها گفته شود چه کاری انجام دهند.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/206364/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آرمان ملی گزارش می دهد/ عیار بالای هوش مصنوعی در بیمه دی؛ گذری بر کارنامه بیمه دی در دایره توسعه هوشمندسازی

یکی از بزرگ‌ترین معماهای سری Red Dead Redemption پس از 15 سال پاسخ داده شد

آزمایش خطرناک؛ چرا نباید مغز هوش مصنوعی را در بدن ربات گذاشت؟

ساخت ریلز اینستاگرام با هوش مصنوعی ( معرفی 12 ابزار رایگان)

بخش داستانی و زامبی Call of Duty: Black Ops 7 چهار روز زودتر منتشر می‌شود

کم‌فروشی فلوراید در خمیردندان‌های ایرانی!

توسعه‌دهندگان Call of Duty از افزایش قیمت گیم پس خوشحال هستند

پارچه ضدگلوله تنها با 1.8 میلی‌متر ضخامت ساخته شد

آیا شخصیت‌های کارتون باب اسفنجی به بازی فورتنایت خواهند آمد؟

کشف سه سیاره زمین‌سان با دو غروب خورشید دانشمندان را شگفت‌زده کرد

پایان جدال قدیمی دیرینه‌شناسان؛ تی‌رکس نابالغ بالاخره گونه‌ای مستقل شناخته شد

حالت آسان جدیدی به Battlefield 6 اضافه شد؛ نبردی ساده‌تر با حضور 32 ربات

قیمت جی تی ای 6 چقدر خواهد بود؟

درمان ضدپیری جدید عمر موش‌ها را تا 73 درصد افزایش داد؛ البته فقط در نرها

مشخصات اولیه گلکسی S26 لو رفت؛ باتری بزرگ‌تر و نمایشگر بهتر

چاپ 3بعدی بافت عضلانی در گرانش صفر برای مطالعه بیماری‌های فضایی

تریلر جدیدی از بازی Fatal Fury: City of the Wolves با محوریت شخصیت چون لی منتشر شد

عظمتی فراتر از اهرام مصر؛ آرامگاه‌های باشکوه هخامنشیان در ایران شما را شگفت‌زده خواهند کرد

شرکت راکستار قصد داشت یک بازی قرون وسطایی بسازد

«نجات جان یک نوزاد با ویرایش ژن»، نور امید میلیون‌ها بیمار شد

تریلر لایو اکشن Battlefield Redsec منتشر شد

افزایش سرعت اینترنت با فعال‌سازی فناوری 5G در گوشی‌های سامسونگ

کفگیر ماموریت ماه به ته دیگ خورد!

کارگردان Assassin’s Creed 3: این مجموعه می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد!

نابودی بیش از 80 درصدی تومورهای تخمدان با نانوذرات جدید

این هندزفری پشت‌باز 28 ساعت شارژدهی دارد و تماس‌ها را به 100 زبان ترجمه می‌کند

پیوند اولین کلیه هیبریدی انسان-خوک در اسپانیا

اولین نشانه‌ها از گلکسی A57 سامسونگ رؤیت شد

فضانوردان چین برای اقامت 6 ماهه به فضا رفتند

تریلر جدیدی از بازی Hello Neighbor 3 منتشر شد

هند سنگین‌ترین ماهواره خود را به فضا پرتاب می‌کند

رنگ‌های آیفون 18 پرو لو رفت: بنفش، قهوه‌ای و قرمز!

چقدر باید شاد باشید تا بیمار نشوید؟

تریلر جدید بازی موبایلی Asphalt Legends

فستینگ طولانی‌مدت درمان سرطان نیست

تریلر سینمایی رسمی بازی Menace منتشر شد

چرا دیگر نمی‌توانیم تمرکز کنیم؟

شوخی غیرمنتظره رئیس سامسونگ با آیفون

جشنواره «رؤیای کهکشانی من» جایی برای پرکشیدن خیال به کهکشان‌ها

روش مناسب برای تشخیص تغییرات دهانه رحم در بیماران «HPV»

ویکو X70 رونمایی شد؛ گوشی اقتصادی با ارتباط ماهواره‌ای

عملکرد درخشان هوش مصنوعی در پیش‌بینی بقای بیماران پیوند کلیه

آپدیت HyperOS 3 برای یکی از گوشی‌های پوکو منتشر شد

حسگری که اسکیزوفرنی را از بزاق دهان تشخیص می‌دهد

گوشی بعدی وان‌پلاس با باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی از راه می‌رسد

شامپانزه‌ها می‌توانند پس از مشاهده شواهد جدید، باورهایشان را تغییر دهند؛ شما چطور؟

مرور داستان سری Resident Evil در ویدیوی رسمی؛ برای نسخه نهم آماده شوید [زیرنویس فارسی]

آموزش سوختن موشک New Glenn

ریمیک Halo 2 و Halo 3 نیز در راه هستند

نشست تخصصی به‌روزرسانی سند توسعه کاربردهای تصاویر ماهواره‌ای