سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

3 راه آماده سازی ذهن و بدن برای یک روز شلوغ مقالات بازاریابی

3 راه آماده سازی ذهن و بدن برای یک روز شلوغ
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - تمرکز داشتن برای بیش از دو ساعت در روز، یک قدرت خارق العاده برای موفقیت محسوب می شود. بر اساس نتایج بدست آمده از تحقیقی که وبسایت Vouchercloud.com انجام داده است، متوسط کارمندان اداری در کشور انگلستان در هر روز، تنها برای دو ساعت و 53 دقیقه بازدهی مثبت دارند. این افراد باقی زمان روز خود را به بازدید از شبکه های اجتماعی، خواندن اخبار، حرف زدن، خوردن تنقلات و جستجو برای یک کار جدید، صرف می کنند. بنابراین آموزش روش هایی برای آماده سازی ذهن و بدن کارکنان برای روز کاری شلوغ لازم است.
دوساعت از یک روز زمان زیادی برای یک کارآفرین پرمشغله نیست. برای یک فردی که دارای شغل آزاد است، روز کاری ممکن است بیش از هشت ساعت تعریف شود. بنابراین، تاثیر عوامل بازدارنده در این افراد، مانند کمبود خواب و یا تغذیه نامناسب، معادل تاثیری مخربی است که این عوامل بر روی موفقیت 5 الی 9 کارمند معمولی می گذارند. در ادامه سه روش مهم برای آماده سازی کارکنان در یک روز شلوغ کاری ارائه شده است.
روش های آماده سازی ذهن و بدن
1. در ایجاد عادت های جدید، جدی باشید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


احتمالا شما با چهار عادت بزرگ برای موفقیت و داشتن یک زندگی سالم آشنا هستید:
خواب کافی مصرف وعده های غذایی مغذی ورزش کنترل میزان استرس ما همیشه این عادت ها و توصیه ها را از زبان پزشکان و متخصصان می شونیم. با این حال باید این موارد را به شکل یک عادت جدی در زندگی خود وارد کنیم. در غیر اینصورت بر هیچ کدام از این چهار حوزه مهم تسلط پیدا نخواهیم کرد. اطلاعات کافی در دسترس هستند و به خوبی در ذهن ما جانمایی شده اند. اما ما برای استفاده از آن ها به یک روش جدید نیاز داریم. زمانی که موضوع جدیدی را یاد گرفتید و خواستید آن را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید، به این سه پرسش پاسخ دهید:
اول: چگونه می توانم از این اطلاعات جدید استفاده کنم؟ دوم: چرا باید از این اطلاعات استفاده کنم؟ سوم: چه زمانی از این اطلاعات استفاده کنم؟ هر عادتی باید یک نمود عملی داشته باشد و این اولین قدم است. اگر می خواهیم سبزیجات بیشتری را به رژیم غذایی خود اضافه کنید؛ باید در قدم اول غذاهایی که می توانید در آن ها از سبزیجات بیشتری استفاده کنید، را شناسایی کنید.مانند املت، ماکارونی و ساندویچ ها. در قدم بعد، باید بدانید که چرا دوست دارید این کار را انجام دهید. با خوردن بیشتر سبزیجات برگ دار امیدوار هستید که به چه نتیجه ای دست پیدا کنید؟ آیا هدف شما این است که در نهایت 10 پوند وزن کم کنید یا می خواهید انرژی بیشتری داشته باشید تا بتوانید با فرزندان خود بازی کنید؟ در نهایت نیز، یک برنامه برای این عادت تهیه کنید. همه ما تقویم های شخصی برای دنبال کردن زمان مناسب برای تعطیلات، گردش ها و کارهای اداری و حرفه ای خود داریم. اضافه کردن روتین های ساخت عادت به این تقویم را فراموش نکنید.
2. با یک روتین صبحگاهی، اولین ساعت روز را از آن خود کنید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


شیوه آغاز روز، می تواند حال و هوای باقی روز را تعیین کند. قبل از آنکه ایمیل های خود را چک کنید و یا در یک چرخه خبری 24 ساعت دیگر گیر بیافتید، خودتان را دریابید. با ذهن و بدن خود ارتباط برقرار کنید. از این طریق می توانید انرژی کافی برای پشت سر گذاشتن یک روز دیگر را داشته باشید. مطمئن باشید زمانی که روز شما به پایان برسد، از اینکه زمانی را به روتین صبحگاهی تخصیص داده اید، خرسند خواهید بود.
کویک در این رابطه می گوید:” تصور کنید که روز خود را تمام کرده اید. شخصی از شما می پرسد، روزتان چگونه بود؟ شما می توانید پاسخ دهید: امروز فوق العاده بود. امروز باورنکردنی بود. من از پس تمام کارهایم بر آمدم. از خود بپرسید که چه کارهایی را باید انجام دهید تا به این احساس فوق العاده موفقیت در آخر روز دست پیدا کنید. زمانی که پاسخ را متوجه شدید، به عقب بازگردید. از نقطه صفر روز آغاز کنید تا به نتیجه دلخواه در نهایت دست پیدا کنید”. شما می توانید برای این منظور، از ساخت یک روتین صبحگاهی شروع کنید.
8 فعالیت برای موفقیت و افزایش انرژی
موفق شو هشت فعالیت را پیشنهاد می کند. این فعالیت ها برای آماده سازی ذهن و بدن کاربرد دارند. همچنین به موفقیت و افزایش انرژی شما در طول روز کمک می کنند.
سعی کنید رویاهایتان را به یاد بیاورید: مری شلی برای نگارش رمان فرانکشتاین خود، که یک اثر کلاسیک و مشهور در جهان است، از یک رویا الهام گرفته است. آیا ایده خوبی در اعماق ذهن و خیال شما پنهان شده است؟ برای آنکه در طول روز نظم و انضباط بیشتری را تجربه کنید، تخت خواب خود را مرتب کنید. آب کافی بنوشید. بخش بزرگی از ساختار مغز را آب تشکیل داده است. بنابراین برای جایگزینی مایعاتی که در طول خواب از دست داده اید، در ابتدای روز آب بنوشید. برای حفظ سلامت روده، در ابتدای روز از پروبیوتیک های لازم استفاده کنید. ورزش کنید. طبق مطالعه ای که دانشگاه ایالتی اپالاچی انجام داده است، یک تمرین ورزشی در ساعت 7 صبح می تواند به بهبود روتین خواب شما کمک کند. دندان های خود با دست غیر مسلط مسواک بزنید. این چالشی است که شما را مجبور می کنید تا صبح خود را هوشیارتر آغاز کنید. علاوه بر آن، یک تحقیق در دانشگاه آکسفورد نشان می دهد که مهارت های پیچیده حرکتی (مانند بازی با توپ ها در شعبده بازی) می تواند به بهبود اتصالات نورونی در بخشهای ماده سفید مغز کمک کند. به مدت 20 دقیقه مدیتیشن کنید. برخی از افراد با هدف روشنگری مدیتیشن می کنند. این در حالی است که این روش درمانی می تواند به بهبود تمرکز شما نیز کمک کند. این بیست دقیقه مدیتیشن در طول روز، در خلال خواندن، مکالمه یا کاری که برای انجامش به تمرکز نیاز دارید، خود را نشان می دهد. در سی دقیقه ابتدایی روز به موبایل خود دست نزنید. هنگامی که از خواب بیدار می شوید، بدن شما بسیار آرام است. در این لحظه خیلی راحت می تواند دچار حواس پرتی شود. 3. عواملی که می توانند سبب فرسودگی شغلی شوند را بشناسید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


آیا شما فرسودگی شغلی را تجربه می کنید یا خستگی و بی انگیزگی شما دلایل دیگری دارد؟ ما گاهی اوقات فکر می کنید که کارهای بسیار زیادی داریم که باید انجام دهیم. اما در واقعیت، ما کارهایمان را به شکل صحیح اولویت بندی نکرده ایم.
کویک در این رابطه می گوید:” شاید شما به خاطر انجام کار زیاد دچار فرسودگی شغلی نشده اید. بلکه به خاطر عدم صرف زمان کافی برای کارهایی که به شما انرژی می دهند، دچار خستگی شده اید”.
داشتن یک یا دو سرگرمی خارج از چارچوب کار و فعالیت حرفه ای، به آماده سازی ذهن و بدن شما کمک می کند. همچنین موفقیت و سلامتی شما را به دنبال دارد. با اختصاص دادن زمان به این فعالیت ها، شما می توانید راحت تر پس از یک روز طولانی، انرژی خود را بازیابی کنید. البته این فعالیت ها باید به طور همزمان در کنار یادگیری مهارت نه گفتن، به ویژه به هنگام شلوغی برنامه کاری، دنبال شوند. گاهی اوقات، این کار به شما کمک می کند تا مرز های خود را برای دیگران تعیین کنید و زمان بیشتری را به خود اختصاص دهید.
اگر حتی با رعایت موارد فوق، هنوز هم احساس خستگی می کنید، دلایل رایج تر را بررسی کنید.
کمبود خواب رژیم غذایی نامتعادل عدم انجام فعالیت های بدنی به مقدار کافی

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/204629/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اندروید 15 احتمالاً برای افزایش امنیت اقدام به قرنطینه اپلیکیشن‌های مشکوک می‌کند

امروز در فضا ؛ کشف اولین سیارات فراخورشیدی در اندازه زمین توسط تلسکوپ کپلر

آنر 200 لایت به زودی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی می‌شود

گوشی پرچمدار 2024 هواوی از اندروید 12 استفاده می‌کند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

برخی گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

صداهای وحشتناک ثبت شده از اجرام واقعی کیهان

دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

سامسونگ احتمالاً کشوی عمودی برنامه ها را با One UI 7 ارائه خواهد کرد

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

شبیه‌ساز بازی Delta برای آیفون منتشر شد

ربات «اطلس» بازگشت!

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

تراشه Kirin 9010 هواوی با CPU دوازده هسته‌ای معرفی شد

ادعای کارمندان سابق تیک‌تاک: پروژه ذخیره‌سازی داده‌ها در آمریکا تا حد زیادی نمایشی است

علم منتظر معجزه نمی ماند

قابلیت جدید واتساپ: اطلاع از مخاطبانی که اخیراً آنلاین بوده‌اند

خداحافظ نبوغ!

گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند

هواوی 4 گوشی پرچمدار رونمایی کرد؛ خانواده Pura 70 برای رقابت با آیفون و سامسونگ

کاروان جدید ماهواره‌های «استارلینک» به مدار زمین رفتند

مهلت 24 ساعته اروپا به تیک‌تاک برای توضیح درباره تیک‌تاک لایت

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

گوشی تاشو وان پلاس فلیپ ظاهراً با یک ویژگی خاص از راه می‌رسد

پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا را ببینید

تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟

آیفون 17 پلاس با تغییری غیرمنتظره از راه می‌رسد

پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد

صدای زمین را بشنوید

آیا ممکن است چهره صورت‌های فلکی تغییر کند؟

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی

سرهنگی: اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد باعث حفظ و جذب سرمایه گذاران و جلوگیری ازخروج آنان از کشور می شود

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر

ادای احترام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدای شهر بوشهر

نخستین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران در سال جدید برگزار شد

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «انصاری رامندی»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «فرشیدفر»

تعظیم روز ارتش

جانباز گرانقدر 70 درصد «سلمان کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

پیگیری فشرده‌ی سازمان منطقه آزاد کیش برای تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده/ جلسه اختصاصی کمیسیون اقتصادی مجلس با سرهنگی

همدلی همکاران در مسیر تحقق اهداف سازمانی ضرورت دارد

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعان رسیدگی کرد