سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

عشق به مشتری: چگونه می توانیم تجارت خود را از خوب به بهترین تبدیل کنیم مقالات بازاریابی

عشق به مشتری: چگونه می توانیم تجارت خود را از خوب به بهترین تبدیل کنیم
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - آماده شنیدن جدیدترین رمز موفقیت در تجارت هستید؟ این رمز جدید عشق به مشتری است. نکته اصلی موفقیت بسیار ساده است: فروش صرف را متوقف کنید و شروع به برقراری ارتباط با مشتریان خود کنید. برای نگهداری و حفظ کسب و کار و خود، باید فراتر از معامله فکر کنید. فراموش نکنید که تنها چهار درصد از مشاغل فرصت آن را دارند که به مدت ده سال فعال باقی بمانند. با تبدیل موقعیت های به فرصت ها و دقیقه ها به خاطرات، می توانید مشتریانی وفادار را برای خود پیدا کنید. برای درک بهتر این موضوع و ایجاد تجربه ای ایده آل برای مشتریان در خلال ارائه خدمات، به سه پرسش زیر فکر کنید:
کسب و کار، برند یا خدمات شما چه تجربه ای را برای مشتریان فراهم می کنند؟ ارتباطات مشتری با شما تجربه ای معنی دار است یا صرفا پول محور؟ در کدام بخش این ارتباط، شما می توانید یک خاطره یا تجربه خاص و جذاب ایجاد کنید؟ پس از بررسی پاسخ این پرسش ها، می توانید با افراد ارتباط برقرار کنید. عشق به مشتری تجسم حرفه ای همدلی، ایجاد احساس مثبت و تلاش بیشتر بدون در نظر گرفتن سلسله مراتب است. با این حال چند نکته اصلی و کلیدی در این راستا وجود دارد. بهتر است این نکات را به خاطر بسپارید. موفق شو معتقد است که این نکات فارغ از سطح کسب و کار و شرایط فعلی شما، می توانند به شما کمک کنند.
عشق به مشتری: مشتریان را مهمان خود بدانید!

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


یک فضای خوشامد گرم و دلنشین را با ایجاد محیطی دوست داشتنی و سلام و احوال پرسی گرم ایجاد کنید. شما می توانید در صورت امکان از نام مشتری خود استفاده کنید. در صورتی که نام مشتری خود را نمی دانید، از او بپرسید.
تجربه مشتریان خود را شخصی سازی کنید!
آماده باشید تا برای تک تک مشتریان، خدمات ویژه ای را با توجه به خصوصیات فردی آنها ارائه دهید. این شیوه تقریبا برای مشاغل مختلف قابل اجرا است. یک بار در کارولینای جنوبی، یک راننده شرکت اوبر مسافر خود را به فرودگاه رساند. در مسیر از او پرسید:”آیا از سفر خود لذت بردید؟”. سپس لیستی از رستوران های محلی و مکان های دیدنی را به او ارائه کرد. او مسافر را تشویق کرد تا به یک سفر مجدد به کلمبیا فکر کند. این رفتار آن راننده بسیار تاثیر گذار بود و مدت زمان زیادی ذهن مسافر را به خود درگیر کرد. این راننده می دانست که چگونه مسافران خود را برای سفر دوباره، تشویق کند. این همان عشق به مشتری است.
عصر دیجیتال و ارتباط با مشتری
این اصل برای برداشت های اولیه، حتی در فضای آنلاین، نیز صادق است. دیوید کریستال، زبان شناس مشهور انگلیسی، در کتاب خود با عنوان “داستان های انگلیسی” درباره چگونگی تاثیر تکنولوژی مدرن بر زبان، نوشته است. وی توضیح می دهد که ایمیل، پیام کوتاه و “netspeak” به طور آشکار نحوه تعامل ما با زبان و همچنین سرعت پیشرفت کسب و کارهای بومی ما را تغییر داده اند. اگرچه مطمئناً عصر دیجیتال جامعه جهانی را تقویت کرده است، اما در عین حال نقش مهمی را در قطع ارتباطات و از بین بردن تجربه های شخصی ایفا کرده است. به هنگام پاسخگویی به نظرات مشتریان و یا پرسش های آن ها در شبکه های اجتماعی ، این اصل را به یاد داشته باشید.
عشق به مشتری: پیش بینی و کشف نیازها

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


موفقیت در فضای رقابتی تجاری امروز منوط به پیش بینی و درک رفتار مشتری است. تنها پس از شناسایی خواسته های میهمان برند یا تجارت خود می توانید راه حل هایی متناسب با نیازهای آنها را ارائه کنید. یک مثال عالی می تواند چگونگی همکاری شرکت تجزیه و تحلیل دیجیتال Amplitude با نام تجاری تناسب اندام Peloton باشد. Peloton آنقدر موفق است که می تواند از رفتارهای فعال ترین کاربران خود استفاده کند. آنها چارچوبی را برای مهار فعالیت های نوظهور ایجاد کردند: مشاهده اقدامات مشتری، اعتبارسنجی آنها با کمک پروفایل کاربران مختلف و استفاده از این اطلاعات برای ایده پردازی ویژگی ها و محصولات آتی.
طبق برنامه Amplitude، یک روش دیگر برای بررسی و تحقیق در خصوص رفتارهای نوظهور مشتریان، طبقه بندی آن ها تحت عنوان “الگوی استفاده” است. در چنین شرایطی، شما می توانید رفتارهای پرتکراری که در زیر مجموعه جامعه شما بسیار مورد توجه قرار گرفته اند را شناسایی کنید. Peloton دو سوال مطرح کرده است:
اعضای بسیار فعال و وفادار ما چگونه از محصولات ما استفاده می کنند؟ چگونه ممکن است این رفتارها را باز تولید کرد و آن ها را به بزرگترین گروه مخاطب گسترش داد؟ و در نهایت، چگونه می توان این تکنیک را برای برند یا کسب و کار شما اجرا کرد؟ با خدمات فوری و مناسب پاسخ دهید.

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


برای بهبود تجربه مشتریان و حل و فصل مسائل، به گونه ای که بیانگر تعهد و عشق به مشتری باشند، رویکردی جدی را در پیش بگیرید. اگر نمی توانید به وعده های خود به مشتریان عمل کنید، ارتباط فوری با مشتریان برای مدیریت انتظارات از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق نظرسنجی انجام شده توسط American Express ، 78 درصد از مصرف کنندگان این کمپانی به دلیل مشتری مداری ضعیف و تجربه های غیر مطلوب، آبونمان ماهانه خود را لغو کرده اند یا خرید مورد نظر را انجام نداده اند.
مشتریان را با رفتار مهربانانه خود، وفادار نگه دارید.
غافلگیری یک احساس قدرتمند است. وقتی مشتری را خوشحال می کنید، در حافظه وی ماندگار می شوید.این سبب می شود ارتباطاتی قدرتمند و ماندگار را با برند خود ایجاد می کنید. چارچوب فکری عشق به مشتری به معنای سرمایه گذاری بر روی ارزش رفتارهای مهربانانه است. به بیان ساده تر: تصمیمات شما برای دریافت رابطه قوی تر به جای سود بیشتر. عشق به مشتری به معنای:
دیدن مشتری های فعلی و احتمالی به عنوان مهمان شخصی سازی تجربه آنها درک نیازهایشان اقدامات بی واسطه و همچنین انجام اقدامات مهربانانه تصادفی می باشد. شرایط اقتصادی متزلزل سال گذشته فرصتی را برای بسیاری از صنایع ایجاد کرد تا روش های مشتری مداری تجارت خصوصی خود را بازسازی یا اصلاح کنند.
عشق به مشتری کلید داشتن کسب و کار خوب

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


توصیه آخر موفق شو این است که زمانی را برای دیدن، کمک، انگیزه دادن و تمجید از مشتریان و خود اختصاص دهید. واقعیت مشتریان خود را به جای آنچه که فکر می کنید هستند یا دوست دارید باشند، ببینید. برای داشتن یک کسب و کار خوب باید، فارغ از انتظارات خود، سعی کنید از آنچه که دیگران ارائه میدهند، بهره مند شوید. به زبانی که استفاده می کنید، پرسش هایی که می پرسید و آنچه که مشتریان را هیجان زده می کند توجه کنید.
به افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید، فارغ از نتیجه نهایی این تعامل، کمک کنید. ما غالبا دوست داریم تنها روابطی که برایمان سودمند هستند را دنبال کنیم. اگر این هدف و رویکرد شما در زندگی است، باید بدانید که فرصت های نامحدود و ارتباطات ارزشمندی را از دست خواهید داد. به مشتریان امید تزریق کنید. مهمانان برند یا تجارت خود را با استفاده از ابزارهایی تجهیز، توانمند یا تشویق کنید. به این روش می توانید از توانایی های بالقوه آنها استفاده کنید. همچنین از کارهایی که انجام می دهند یا جایی که می خواهند بروند، بیشترین بهره را ببرید. آنها را به خاطر ارزش و تفاوتی که در کسب و کار شما ایجاد کرده اند، تحسین کنید. هرگز قدرت تکریم و سپاسگزاری از دیگران برای کارهای کوچکشان را دست کم نگیرید. وقتی دیگران را توانمند می کنید، روابطی با نتایج بسیار مفید و سودمند را ایجاد خواهید کرد

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/200537/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پلی‌ استیشن به موفقیت نینتندو سوییچ 2 واکنش نشان داد

تنها نسخه Playstation بازی‌های آینده ایکس‌ باکس به‌ صورت فیزیکی عرضه می‌شود

پردازنده کوانتومی چینی Zuchongzhi 3.0 معرفی شد؛ هزار تریلیون بار سریع‌تر از ابررایانه‌های امروزی

چه تیپ‌های شخصیتی بیشتر به دنبال اینفلوئنسر شدن هستند؟

شهادت فرزند برومند شهرستان دشتی استان بوشهر در حمله متجاوزانه صهیونیست به خاک ایران

بازی Firebreak بر روی پلی‌استیشن 5 پرو با وضوح 4K اجرا خواهد شد

این 2 گوشی ارزشمند و ارزان، برای کارهای روزمره مناسب‌اند

فراهم شدن امکان گفتگوی لحظه‌ای برای مردی فلج با یک فناوری جدید

دندان‌های ما از زره بدن ماهیانی تکامل یافته‌اند که 465 میلیون سال پیش زندگی می‌کردند

مشخصات تراشه تبلت جدید سامسونگ لو رفت

دانشمندان روس جزیره‌ای جدید را در دریای خزر کشف کرده‌اند

خانه‌سازی در میان برف؛ بازی سرگرم‌کننده Winter Burrow رایگان شد

میان‌رده جدید سامسونگ با پردازنده 2 سال پیش عرضه می‌شود؟

کشف پژوهشگران ایرانی: زنی جوان 6هزار سال پیش در خوزستان کشته شد؛ اما کسی نمی‌داند چرا

پیام تسلیت مدیر کل بنیاد مازندران در پی شهادت جمعی از فرماندهان و مردم بی گناه در حمله تروریستی رژیم صهیونی به خاک کشورمان

زمان برچیدن رژیم جعلی صهیونیستی فرا رسیده است

نسخه بتای نرم‌افزار استیم برای مک منتشر شد

آیفون XS از امروز یک گوشی «قدیمی» به‌حساب می‌آید

بمب ساعتی: اسیدیته‌ دریا به سطح بحرانی رسیده و کل اکوسیستم‌ها را تهدید می‌کند

شناگر سمنانی مدال طلای جهانی‌اش را به شهید مدافع حرم، شهید عباس دانشگر تقدیم کرد

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با خانواده شهید سید عبدالله حسینی در رامسر

بازگشت غیرمنتظره؛ گوگل اسنپ‌سید از خواب زمستانی بیدار شد!

ایمپلنتی که مانند دندان واقعی در دهان رشد می‌کند

انقلاب هوش مصنوعی در پیش‌بینی بلایای طبیعی: مدل «آرورا» معرفی شد

هوش مصنوعی "فلین"، دانشجوی رسمی دانشگاه هنر اتریش شد!

«تم‌ها» سرانجام به کامپیوترهای اپل می‌آیند

گوگل قابلیت فراموش‌شده اندروید را برای همیشه کنار می‌گذارد

آسیب‌پذیری عجیب اندروید

نسخه جدید بازی قارچ‌خور کارش را پرقدرت شروع کرد

تشخیص بیماری سلیاک بدون مصرف اجباری گلوتن با آزمایش خون

خیار دریایی می‌تواند کلید درمان سرطان باشد

بازی فال‌اوت 76 حالا 23 میلیون کاربر دارد

درمان نابینایی ارثی، نزدیکتر از همیشه

کپکام: قیمت 80 دلاری بازی‌ها منطقی است، اما الزاماً از این روند پیروی نمی‌کنیم

بازی MindsEye عرضه پرحاشیه Cyberpunk 2077 روی پلی استیشن را تکرار کرده‌ است

هواوی واچ 5 با مشخصات بهبود یافته معرفی شد

با هر پرسش از ChatGPT چقدر آب مصرف می‌شود؟

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «حسینی نسب خلیل آبادی»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهید معظم سردار «علی حیاتی»

روبات‌های سمپاش ایرانی به استخدام کشاورزان در می‌آیند

واکنش اولیه رسانه‌ها به گیم‌پلی بازی Pragmata بسیار مثبت بوده‌ است

پرنور و بسیار دقیق؛ نمایشگر 20 هزار نیتی جدید سامسونگ معرفی شد

وقتی ChatGPT مشاور عشقی می‌شود، شکست حتمی است!

آیا ChatGPT برای بقا حاضر است جان انسان‌ها را فدا کند؟

8 شاهکار باستانی که علم هنوز از توضیح آن‌ها عاجز است

«کرامت شهادت»؛ نقطه عطف فرهنگ غدیر

کوجیما: مثبت بودن تمام پیش‌نمایش‌های Death Stranding 2 خبر خوبی نیست

ویرایشگر جدید هوش مصنوعی ویدئوی «متا» معرفی شد

زاکربرگ برای توسعه هوش جامع مصنوعی آستین‌ها را بالا زد

توسعه کسب و کار نانویی با افزایش ظرفیت تولید گرافن به 140 تُن در سال