سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

11 گام برای راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق کسب و کار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - شما چه تصوری از کمپین های دیجیتال مارکتینگ دارید؟ اگر اولین بار است که این اسم را می‌شنوید بهتر است با یک تعریف جامع از این مفهوم آَشنا شوید. به طور کلی کمپین دیجیتال مارکتینگ ترکیبی از اجزای متحرک است که همگی در راستای تحقق هدف تجاری شما- به عنوان صاحبین مشاغل یا برندها- عمل می‌کنند. زمانی که بتوانید کمپین خود را تشکیل داده و از طریق تبلیغات، ایمیل‌های خودکار و یا قیف فروش آن را به کار بیندازید، می‌توانید شاهد توسعه و پیشرفت کسب و کار خویش باشید. به طور کلی، تشکیل کمپینهای دیجیتال مارکتینگ شامل مراحل مختلفی اعم از تعریف هدف، بودجه بندی، تبلیغ در فیسبوک و گوگل و … مسیر پر فراز و نشیبی است. البته اگر این مقاله را تا به آخر مورد مطالعه قرار دهید می‌توانید از توصیه‌ها و راه حلهای ما برای تشکیل یک کمپین دیجیتال مارکتینگ همه فن حریف بهره مند شوید.
اکنون که به ضرورت وجود یک کمپین در عرصه بازاریابی دیجیتال پی بردید، شما را با مراحل مختلف رسیدن به چنین کمپینی روبرو خواهیم ساخت.
1. هدف خود را تعریف کنید
اولین گام برای تشکیل کمپین‌های بازاریابی این است که هدف خود را به خوبی مشخص کنید. آیا هدف شما این است که تعداد لایک‌های بیشتری بگیرید؟ یا می‌خواهید افراد بیشتری را به لیست فالوورهای خویش اضافه کنید؟ شاید هم مایلید رتبه یک موتورهای جستجوی گوگل باشید؟ شاید با خودتان فکر کنید که به همه این اهداف و چند مورد دیگر علاقمند هستید؛ حق با شماست. اما برای کسب نتیجه دلخواه از کمپین بازاریابی خود مجبور هستید که یک هدف را هدف اصلی خود قرار داده و سایر برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خود را همسو با آن پیش ببرید.به طور مثال، اگر مایلید در گوگل یا دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ایمیل ارسال کرده و یا تبلیغات انجام دهید می‌توانید از همکاری یک آژانس بازاریابی دیجیتال برخوردار شوید، چرا که انجام همه این امور آن هم توسط یک بیزینس کوچک بسیار دشوار و زمانبر خواهد بود.
از میان اهداف مختلفی که می‌توانید برای بیزینس خود انتخاب کنید، مهمترین آنها عبارتند از:
افزایش تعداد فالوور لید جنریشن (تولید مشتری راغب) کانورژن (تبدیل) یادتان باشد که آگاهی از برند باید در صدر فهرست توجه شما قرار بگیرد. حتما” بارها برایتان اتفاق افتاده است که شخصی سوالی از شما می‌پرسد که شاید پاسخ آن را ندانید. اگر بخواهید به او توصیه کنید که در اینترنت پاسخ سوال خود را پیدا کند کدام گزینه را انتخاب می‌کنید؟
برو در اینترنت سرچ کن. برو در گوگل جستجو کن. بیشتر ما گزینه دوم را پیشنهاد می‌کنیم. با تعدد دفعات تکرار اسم برندی چون گوگل، آگاهی از برند را در میان افراد –مشتریان- افزایش می‌دهیم. شما نیز اگر مایلید آگاهی از برند خود را توسعه بخشید، لازم است حتی الامکان نام برند خود را بر سر زبانها جاری سازید. البته همه می‌دانیم که این فرایند قدری زمانبر است؛ پس اگر فورا” به نتیجه دلخواه نرسیدید جای ناامیدی وجود ندارد. همه برندهای پر آوازه چنین سرگذشتی را پشت سر گذاشته‌اند.
در خصوص افزایش تعداد فالوئرها نیز چنین شرایطی صدق می‌کند. ما در اینجا از فالوورهای قلابی صحبت نمی‌کنیم. هدف ما ایجاد کمپینی از فالوورهای وفادار در میان اقشار مختلف است. و این هدف تنها با لایک گرفتن و دنبال شدن توسط دوست، آشنا، خانواده و همکاران محقق نخواهد شد. بنابراین شما برای خلق و توسعه چنین کمپینی در دنیای بازاریابی دیجیتال به یک استراتژی هوشمندانه نیاز خواهید داشت. از جمله کارهایی که برای دستیابی به این هدف توصیه می‌شود این است که مثلا” وقتی پستی در فیسبوک یا اینستاگرام برند خود منتشر ساختید، با ارسال ایمیل به مخاطبین خود، از آنها درخواست کنید پست های شما را لایک کرده و به دیگران بشناسانند.
همچنین توصیه می‌شود که برای تضمین وفاداری مخاطبین، آفرهای ویژه‌ای نیز در اختیار آنها قرار دهید. به طور مثال، مسابقات اینستاگرامی که اکثر پیج‌های معروف و پرطرفدار برپا می‌کنند در بیشتر موارد با موفقیت همراه هستند. در واقع، شما با ارائه جوایز یا کدهای تخفیفی و … می‌توانید وارد یک تعامل برد-برد با مخاطبین خود شوید. آنچه واضح است این است که کانورژن مستلزم سیاستهای بازاریابی مختلف است. شما برای اینکه مخاطبین خود را به مشتریانی وفادار تبدیل نمایید، باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنید تا تمایل داشته باشند ایمیل های ارسالی شما را باز کرده، پست‌های شما را مشاهده‌ کرده و در نهایت تصمیم به خرید از شما بگیرند.
لید جنریشن یا تولید مشتری راغب نیز جدا از اهداف فوق الذکر نیست. در واقع، این اهداف همگی در یک راستا قابل هدایت و دستیابی می‌باشند. می‌توان لید جنریشن را یکی از گام های اصلی فرایند کانورژن در نظر گرفت. چرا که شما در وهله اول می‌بایست مخاطب را به مشتری وفادار تبدیل کنید، سپس کمپینی از این مشتریان راغب راه اندازی کنید. آن گاه است که می‌تواندی با خیال آسوده به دیگر اهداف تجاری خود پرداخته و برند خود را ارتقا بخشید. بدین ترتیب، ضمن اینکه در حال ارتقای برند خود هستید، کمپین مشتریان راغب شما به طور پیوسته علاقمندی بیشتری به برند شما نشان داده و بالطبع، میل به خرید بیشتری خواهند داشت.
شایان ذکر است که هرکدام از اهداف مذکور، دارای زیرشاخه‌ها و مراحل مختلفی هستند که در حوصله این متن نمی‌گنجد. اما برای داشتن یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق باید تک تک آنها را به دقت طی کرده و از نتیجه لذت ببرید.
2. بازار هدف یا تارگت مارکت خود را تعریف کنید
پس از مرحله تعریف هدف یا اهداف تجاری، دومین کاری که برای خلق کمپین بازاریابی دیجیتال الزامی است تعیین بازار هدف است. در واقع در این مرحله این سوالات مطرح خواهند شد:
چه قشری از جامعه مشتریان ایده‌ال برند من خواهند بود؟ برند من نیازهای چه اقشاری را تأمین خواهد کرد؟ البته اگر از قبل یک وبسایت فعال برای برند خود راه اندازی کرده باشید، تا حدودی به ماهیت بازار هدف خود واقف هستید و می‌دانید چه افرادی بیشترین میزان استقبال را از محتوای سایت شما به عمل آورده‌اند. اما اگر شرایط چنین نیست و در عرصه دیجیتال مارکتینگ تازه کار هستید، جای نگرانی وجود ندارد. اولین کاری که لازم است انجام دهید تحقیق و پژوهش بسیار است. به طور مثال می‌توانید با تحقیق در مورد عملکرد رقبای خود بازار هدف آنها را ارزیابی کنید. اما نه به این هدف که تارگت مارکت آنها را هدف خود قرار دهید. خیر. شما باید برای دستیابی به مزایای رقابتی هم که شده، یک بازار هدف خاص برای خود شناسایی کرده و در راستای برآوردن نیازهای آن، برند خود را توسعه و ارتقا بخشید.
فراموش نکنید که بازار هدف شما باید یک گروه خاص را دربر گیرد. یعنی، نمی‌توانید همه مردم جامعه – در هر مقیاسی- را تارگت مارکت خود تلقی کنید. شما باید با شناسایی بازار مخاطبین خاص خود، به ایجاد کمپین بازاریابی همت گمارید. در نهایت، کمپین بازاریابی شما مجموعه‌ای از مشتریان راغبی خواهد بود که شما به عنوان صاحب برند خلق کرده‌اید.
شما برای مدیریت کمپین بازاریابی دیجیتال خود می‌توانید به شخصه و یا از طریق یک شرکت دیجیتال مارکتینگ وارد عمل شوید.
3. برای مشتریان خود یک پرسونا طراحی کنید

سیاست و بازاریابی


پس از تعیین هدف، و بازار هدف لازم است که یک پرسونا برای مشتریان برند خود طراحی و تعریف نمایید. در واقع تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشخصات مشتری مورد نظر خود را با جزئیات کامل تشریح کنید.از جمله این جزئیات عبارتند از:
درآمد سالانه گروه سنی وضعیت تأهل علایق فرض کنید قصد دارید یک کافه را در شهر یا شهرستان خود افتتاح کنید. همچنین فرض کنید قیمت هر فنجان قهوه را 20هزار تومان تعیین کرده باشید. بالطبع، مشتری ایده آل شما باید فردی با درآمد بالا باشد که بتواند به ازای هر فنجان قهوه این مبلغ را بپردازد. با توجه به این جزئیات می‌توانید یک پرسونا برای مشتریان قهوه خود تعریف کنید. مثال زیر را در نظر بگیرید:
اسم این فرد امیر است. او در یک آژانس گردشگری، سمت مدیر فنی را دارد. درآمد ماهیانه او 5 میلیون تومان می‌باشد. امیر عاشق گشت و گذار در شهرش است و دوست دارد در اوقات بیکاری، قهوه‌اش را در یک کافه بومی میل کند. بنا به ماهیت شغلی‌ای که دارد، از رستوران‌ها و کافه‌هایی که مانند برند شما خدمات خوب و توریست محوری را ارائه می‌دهند استقبال می‌کند. بنابراین امیر تصمیم می‌گیرد برای نوشیدن قهوه روزانه‌اش، کافه‌ای را انتخاب کند که بیشترین وجه اشتراک را با علایق او داشته باشد.
این یک مثال ساده از پرسونای مشتری بود که برای مشاغلی چون کافی شاپ و … قابل استناد می‌باشد. شما می‌توانید به اقتضای ماهیت محصولات و خدمات برند خود، پرسونای خاصی را برای مشتریان خود تعریف کنید. البته خلق پرسونا مستلزم یک فرایند طولانی است که در آن موارد متعددی از این قبیل مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند:
ترس‌های مشتری اهداف مشتری رفتار آنلاین مشتری موارد فوق در کنار مواردی که پیشتر نیز بدانها اشاره کرده‌ایم، همگی نقش مهمی در تعریف پرسونای مشتریان شما خواهند داشت.
4. بودجه خود را مشخص کنید

سیاست و بازاریابی


شما برای خلق هر گونه کمپین بازاریابی دیجیتال به مقدار معینی بودجه نیاز دارید. پس چه بهتر که این بودجه را پیش از اقدام به هر کاری مشخص کنید. متأسفانه این مرحله علیرغم اهمیت بالایی که در فرایند کمپین سازی دارد؛ اغلب توسط بسیاری از بازاریابان دیجیتال نادیده گرفته می‌شود. شما باید بی تعارف این سوال را از خود بپرسید:
چقدر بودجه دارم؟
وقتی پاسخی منطقی و همه جانبه به این سوال ساده دادید، می‌توانید به آینده کمپین دیجیتال مارکتینگ خود امیدوار باشید. در واقع، بودجه شما حکم پایه و اساس کمپین بازاریابی شما را خواهد داشت. همچنین وقتی بدانید دقیقا” چه میزان بودجه در اختیار دارید، می‌توانید آگاهانه‌تر بودجه‌تان را در بین منابع مختلف تقسیم کنید. با این همه فراموش نکنید که دیجیتال مارکتینگ یکی از کم هزینه‌ترین شیوه‌های بازاریابی است. به عبارتی دیگر، بودجه‌ای که برای بازاریابی دیجیتال صرف می‌کنید در مقایسه با بازاریابی سنتی بسیار ناچیز بوده؛ حال آنکه موفقیت بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت.
5. کانال های مورد نظر خود را انتخاب کنید

سیاست و بازاریابی


شما در جریان خلق کمپین بازاریابی دیجیتال خود می‌توانید از تعداد زیادی کانال های ارتباطی استفاده کنید. اما یادتان باشد که در برخی موارد باید در انتخاب خود کمی وسواس به خرج دهید. حتما” می‌پرسید چگونه؟ به طور مثال وقتی مخاطب کسب و کار شما یک کسب و کار دیگر باشد، قطعا” به کانالی نیاز خواهید داشت که در صورت تعامل با مخاطبین عام خود-اشخاص حقیقی- برایتان سودمند نخواهد بود. به طور کلی، شما می‌توانید از رسانه‌های مختلف زیر برای تبلیغ برند خود استفاده کنید:
فیسبوک اینستاگرام لینکدین پینترست گوگل ادز ایمیل به طور مثال، شما می‌توانید به طور همزمان برند خود را در پستهای اینستاگرامی تبلیغ کرده و از طریق گوگل ادز (تبلیغات گوگل) به رتبه 1 موتورهای جستجو نیز دست یابید. در ضمن، قدرت ایمیل مارکتینگ را نیز دست کم نگیرید. امروزه بسیاری از شرکتها بازاریابی ایمیلی را از رده خارج می‌دانند؛ در حالیکه این تفکر به هیچ عنوان درست نیست. ارسال ایمیل های روزانه به تعداد قابل توجهی از مخاطبین، یکی از موفقیت آمیزترین روشهای ایجاد کمپین بازاریابی ایده آل می‌باشد.
6. با جستجوی کلیدواژه، سئو و تبلیغات گوگل ادز (PPC) را انجام دهید

سیاست و بازاریابی


چنانچه قصد دارید از طریق گوگل به تبلیغ برند خویش بپردازید و یا رتبه سایت خود را بهینه سازی کنید، دسترسی به کلیدواژه‌های قوی و پرکاربرد از الزامات کار شما خواهد بود.همانطور که به خوبی واقف هستید، کلید واژه‌ها کلماتی هستند که کاربران اینترنت در نوار جستجوی موتورهای جستجوی مختلف تایپ کرده و از طریق آن به محصولات و خدمات مورد نیاز خود دست پیدا می‌کنند.
در این شرایط شما دو گزینه پیش رو دارید:
بهینه سازی رایگان سایت از طریق سئو تبلیغ در گوگل ادز با پرداخت هزینه خبر خوش این است که حتی اگر مایل نباشید هزینه‌ای برای تبلیغ در گوگل ادز بپردازید، می‌توانید با سئو سازی هدف تجاری خود یعنی ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتال را تحقق بخشید.
شاید برایتان جای سوال باشد که با چه ترفندی می‌توان به کلیدواژه‌های مناسب دست یافت. پاسخ این سوال بسیار ساده است. تنها کافی است که خود را جای مشتریان بالقوه‌تان بگذارید و از دریچه ذهن آنها و با توجه به نیازهای آنها به جستجو بپردازید. به عبارتی ” از تو به یک اشاره، از من به سر دویدن”. این کاری است که موتور جستجوی گوگل برای شما انجام می‌دهد. شما یک کلیدواژه را در نوار جستجو تایپ کرده و رباتهای هوشمند گوگل تمامی ترکیبهای شامل کلمه مورد نظر شما را پیشنهاد می‌کنند. به همین سادگی شما قادر خواهید بود که ذهن مشتریان خود را بخوانید.
مضاف بر این روش، سایتهایی مانند Answer the Public نیز وجود دارند که در این مسیر به یاری شما خواهن شتافت. این سایتهای پلتفرم‌های فوق‌العاده سودمندی هستند که وقتی یک کلیدواژه را در نوار جستجوی آن تایپ می‌کنید، تمام سوالاتی را که دیگر کاربران در رابطه با آن کلمه مطرح ساخته‌اند به نمایش می‌گذارند.
پس از انتخاب کلیدواژه‌ها وقت آن است که به بررسی عملکرد آنها در بازه‌های زمانی مثلا” یک ماهه بپردازید. در این رابطه باید موارد ذیل را مورد ملاحظه قرار دهید:
تعداد دفعاتی که یک کلیدواژه خاص جستجو شده است. سطح دشواری سوالات حاوی این کلیدواژه پس از طی این مرحله، شما باید صفحاتی از سایت خود را که به این کلیدواژه‌ها اختصاص دارد بهینه سازی کنید و یا در صورت نیاز، یک لندینگ پیج جدید طراحی کنید.
7. در پلتفرم های فضای مجازی تبلیغات انجام دهید
اکنون که همه تحقیقات را انجام داده‌اید و هدفتان به خوبی مشخص است، نوبت به تبلیغات در سطح فضای مجازی می‌رسد. فرقی ندارد در فیسبوک و لینکدین تبلیغ کنید یا پینترست و تلگرام. آنچه اهمیت دارد کیفیت و جذابیت محتوای تبلیغ شماست. تبلیغ شما باید از محتوای متنی و گرافیکی خوبی برخوردار باشد؛ طوری که مخاطب با مشاهده آن تجربه‌ای به یادماندنی کسب کند و به خرید برند شما علاقمند گردد.
8. پروفایل صفحات مجازی خود را مدیریت کنید

سیاست و بازاریابی


با توجه به اهمیت بالای تبلیغات فضای مجازی، نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید مدیریت و نظارت بر حسابهای کاربری برند شما در فضای مجازی می‌باشد. دو عامل مهم ذیل را از یاد نبرید:
افزایش فالوئر مدیریت اعتبار منظور ما از مدیریت اعتبار حفظ پایه مشتریان و هواداران است. در واقع، شما در هیچ مرحله‎ای از فعالیتهای خود در فضای مجازی، نباید از توجه به مخاطبین و حفظ آنها غافل باشید. بنابراین، باید به طور مداوم در صدد حفظ اعتبار و آبروی آنلاین برند خود باشید. در این مسیر شما باید هم با مخاطبین هم رأی خود وارد تعامل شوید؛ و هم پاسخگوی نارضایتی مخاطبین گله مند باشید. وقتی که شما نظرهای منفی مخاطبین را مورد رسیدگی قرار داده و در صدد رفع مشکلات موجود بر می‌آیید، به نوعی اعتماد را در آنها به وجود آورده و نهایتا”، بر آبروی آنلاین برند خود خواهید افزود.
9. برای بازاریابی ایمیلی خود یک استراتژی داشته باشید

سیاست و بازاریابی


پیشتر هم اشاره شد که اهمیت ایمیل مارکتینگ نباید تحت هیچ شرایطی نادیده گرفته شود.در واقع، شما می‌توانید از ترکیبی از تبلیغات فضای مجازی و بازاریابی ایمیلی در راستای دستیابی به کمپین ایده آل خود بهره‌مند شوید. به طور مثال، از طریق فضای مجازی به لیستی از آدرس ایمیل مخاطبین خود دست یافته، و از طریق ارسال ایمیل‌های مختلف به این مخاطبین یک کمپین همگن از مشتریان خود ایجاد کنید؛ کمپینی که از افرادی همگن و همفکر که همگی مایل به دریافت ایمیل های شما هستند تشکیل شده است. حتی اگر وقت کافی برای نگارش و ارسال ایمیل های متفاوت ندارید، از ایمیل های خودکار استفاده‌ کنید. ایمیلهای خودکار به طرق مختلف به کمک شما خواهند شتافت و زمان زیادی را برایتان صرفه‌جویی خواهند کرد. به طور مثال، ایمیلهایی برای خوشامد گویی به مخاطبین جدید، یادآوری تکمیل عملیات خرید، به روز رسانی اطلاعات جدید در خصوص برند و … توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب خواهد کرد. مخلص کلام، تحت هیچ شرایطی خود و بیزنستان را از این راهکار محروم نکنید.
10. بازفروشی کنید
بازفروشی یا ریمارکتینگ یکی دیگر از ابزارهای سودمندی است که در دنیای دیجیتال مارکتینک بسیار کاربرد دارد. فرض کنید فردی محصولی را در سایت شما جستجو و انتخاب کرده و حتی در سبد خرید خود قرار داده است. اما نهایتا” از خرید آن محصول صرف نظر کرده‌است. شما می‌توانید از طریق ریمارکتینگ، در مراجعه بعدی این مخاطب، محصول انتخابی قبلی وی را از طریق گوگل ادز، ایمیل و یا تبلیغات فضای مجازی به او یادآوری کرده و میل به خرید را در او ایجاد نمایید. به طور مثال در ایمیل مارکتینگ می‌توانید با ارسال ایمیلهایی که حاوی پیام یادآوری “تکمیل عملیات خرید” باشد، ریمارکتینگ داشته باشید. در موارد بسیاری دیده شده است که مخاطب به دلایل مختلف فراموش کرده یا نتوانسته است عملیات خریدش را تکمیل کند. اما باز کردن صندوق ورودی ایمیل و مشاهده ایمیل خودکار یادآوری او را ترغیب کرده تا محصول مورد نظر را از سبد خرید مجازی به درون خانه‌اش بیاورد.
11. استراتژی بلاگ نویسی

سیاست و بازاریابی


بلاگ نویسی را دست کم نگیرید. شما می‌توانید با بلاگهای خلاقانه، ضمن بهینه سازی رتبه سایت خود، کمپین قوی تر و بزرگتری از مشتریان را برای برند خویش تشکیل دهید. از مزایای دیگر بلاگ نویسی افزایش تعامل و مشارکت مخاطبین است. اما چطور می‌توان یک بلاگ مناسب تولید کرد؟ مهمترین کاری که در بلاگ نویسی باید انجام دهید تولید محتوای مرتبط است. لزومی ندارد بلاگی که می‌نویسید حاوی 3000 کلمه باشد؛ اما هر چه تعداد کلمات آن بالاتر باشد، طبیعتا” شانس رتبه اولی آن نیز بیشتر خواهد شد. فرض کنید یک نفر در لیست نتایج جستجوی خود روی آدرس سایت شما کلیک کند و با یک بلاگ 300 کلمه‌ای مواجه شود. حدس می‌زنید 2 دقیقه بیشتر در سایت شما دوام آورد؟ بنابراین اگر مایلید با افزایش بازه زمانی بازدید از سایت، به مزایای تجاری مورد نظر دست یابید لازم است که محتوایی طولانی، با کیفیت و دارای گرافیکی جذاب و چشمگیر مخاطبین را سرگرم و جذب کنید.
استراتژی های فوق هر یک به نوبه خود حائز اهمیت بسیار می‌باشند. با این حال، چنانچه قصد دارید در عالم بازاریابی دیجیتال کمپین سازی کنید بهتر است از ترکیب این یازده استراتژی استفاده کرده و برند خود را در رتبه‌ یک فهرست جستجوی موتورهای جستجوی مختلف تصور کنید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/120403/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

شبیه‌ساز بازی Delta برای آیفون منتشر شد

ربات «اطلس» بازگشت!

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

تراشه Kirin 9010 هواوی با CPU دوازده هسته‌ای معرفی شد

ادعای کارمندان سابق تیک‌تاک: پروژه ذخیره‌سازی داده‌ها در آمریکا تا حد زیادی نمایشی است

علم منتظر معجزه نمی ماند

قابلیت جدید واتساپ: اطلاع از مخاطبانی که اخیراً آنلاین بوده‌اند

خداحافظ نبوغ!

گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند

هواوی 4 گوشی پرچمدار رونمایی کرد؛ خانواده Pura 70 برای رقابت با آیفون و سامسونگ

کاروان جدید ماهواره‌های «استارلینک» به مدار زمین رفتند

مهلت 24 ساعته اروپا به تیک‌تاک برای توضیح درباره تیک‌تاک لایت

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

گوشی تاشو وان پلاس فلیپ ظاهراً با یک ویژگی خاص از راه می‌رسد

پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا را ببینید

تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟

آیفون 17 پلاس با تغییری غیرمنتظره از راه می‌رسد

پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد

صدای زمین را بشنوید

آیا ممکن است چهره صورت‌های فلکی تغییر کند؟

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی

سرهنگی: اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد باعث حفظ و جذب سرمایه گذاران و جلوگیری ازخروج آنان از کشور می شود

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر

ادای احترام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدای شهر بوشهر

نخستین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران در سال جدید برگزار شد

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «انصاری رامندی»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «فرشیدفر»

تعظیم روز ارتش

جانباز گرانقدر 70 درصد «سلمان کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

پیگیری فشرده‌ی سازمان منطقه آزاد کیش برای تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده/ جلسه اختصاصی کمیسیون اقتصادی مجلس با سرهنگی

همدلی همکاران در مسیر تحقق اهداف سازمانی ضرورت دارد

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار و مایه سربلندی کشور

پیام تبریک بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

سه‌شنبه‌های ایثارگری در مازندران

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد