سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بدترین محصولات برند معروفی که ایرانی‌ها آرزویش را دارند استارت آپ

بدترین محصولات برند معروفی که ایرانی‌ها آرزویش را دارند
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - لامبورگینی همیشه در تولید خودروهای سوپراسپرت شگفت‌انگیز و زیبا تخصص داشته است، که همیشه در فروش محصولات خود با موفقیت هم روبه‌رو بوده است، اما برخی از آن ها به دلایل مختلف خوب نبوده اند.

اسب بخار: لامبورگینی همیشه در تولید خودروهای سوپراسپرت شگفت‌انگیز و زیبا تخصص داشته است، که همیشه در فروش محصولات خود با موفقیت هم روبه‌رو بوده است، اما برخی از آن ها به دلایل مختلف خوب نبوده اند.

سیاست و بازاریابی


در اولین سال های فعالیت صنعت خودروسازی جهان، چه کسی فکر می کرد خدمات پس از فروش خودروها چنین تأثیری بر میزان فروش یک خودرو داشته باشد؟ اما دقیقاً همین موضوع برای فروچیو لامبورگینی و فراری رخ داد. پس از خدمات خوب پس از فروش برند لامبورگینی، رئیس کمپانی تصمیم جدیدی گرفت، وی تصمیم گرفت با توجه به موفقیت خود در زمینه تولید تراکتور به سمت تولید خودروهای سوپر اسپرت برود، که در این مسیر بسیار موفق بود و به یکی از تولیدکنندگان خودروهای سوپر اسپرت در جهان تبدیل شد.
واقعیت این است که لامبورگینی تقریباً هیچ خودروی بدی تولید نکرده است، حتا خودروهایی با طراحی عجیب و غریب، اما موتورهای قدرتمند داشتند که صداهای جذاب و دلنشینی را تولید می کردند و کابین بسیار لوکس با بهترین مواد داشتند، اما لامبورگینی هم در بعضی مواقع دچار مشکل در طراحی و تولید خودرو شده است.
در ادامه مقاله، پنج مدل از بدترین لامبورگینی های تولیدشده را معرفی خواهیم کرد.
لامبورگینی اسپادا

سیاست و بازاریابی


لامبورگینی اسپادا همان چیزی است که از یک لامبورگینی انتظار ندارید؛ این خودرو یک گرند تورر 2+2 است، که مجهز به موتور V12 لامبورگینی میورا در جلوی خود است و یک خودروی گرند تورر نسبتاً خوب است. در واقع، این‌قدر خوب است که تا زمانی که دیابلو در دهه 90 میلادی معرفی شد، بهترین خودروی کمپانی از نظر میزان فروش بود، اما اسپادا بدون نقص نبود؛ این خودرو مصرف سوخت بسیار بالایی داشت، البته اکثر خریداران لامبورگینی به میزان مصرف سوخت آن چندان اهمیت نمی دهند، اما این خودرو یک گرند تورر است، که باید مسافت های طولانی را طی می کرد؛همچنین، این خودرو کمی سنگین بود، بنابراین فرمان پذیری خیلی خوبی هم نداشت.
لامبورگینی جالپا

سیاست و بازاریابی


لامبورگینی جالپا یک خودروی سوپراسپرت است. این خودرو، در جهان به «بچه لامبورگینی» معروف است، که هدف کمپانی از تولید آن، تأمین منابع مالی پروژه‌های بزرگ‌تری مانند میورا یا کونتاچ بود، اما این مدل خودروها از لامبورگینی نسبت به مدل های ذکرشده، کارآمدتر هستند و برای استفاده روزمره مناسب‌تر هستند. این خودرو طراحی کلاسیک لامبورگینی را داشت، اما نتوانست در فروش، خوب عمل کند. این خودرو همچنان در حال گران شدن است، زیرا تنها 410 دستگاه از آن تولید شده است؛ همچنین، طبق نظر کارشناسان، نگهداری این خودرو گران‌تر از یک فراری V8 در همان زمان است. یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای این مدل این بود که در بخش پیشرانه مشکلات اساسی وجود داشت، که برای خریداران هزینه های اساسی داشت و همین موضوع باعث عدم استقبال عمومی از آن شد.
لامبورگینی جاراما

سیاست و بازاریابی


اکثر طرف‌داران برند لامبورگینی، نام جاراما را به‌ندرت شنیده اند؛ جاراما یک لامبورگینی فراموش شده است. این خودرو یک خودروی عالی برای استفاده روزمره بود. طراحی اسپرت و صندلی‌های عقبِ قابل استفاده از ویژگی‌های آن بود. مانند اکثر مدل های لامبورگینی، این خودرو هم با یک موتور V12 قدرتمند که صدای جذابی داشت، مجهز شده بود. این خودرو نه تنها آخرین لامبورگینی با موتور جلو تا زمان معرفی اوروس بود، بلکه محبوب‌ترین مدل فروچیو لامبورگینی نیز بود.
مسئله درباره لامبورگینی جاراما، کیفیت ساخت، یا تولید محدود آن بود. این مدل از لامبورگینی ها به دلیل مشکلات زنگ‌زدگی شهرت دارند، اما دلیل اصلی این که این خودرو در این فهرس قرار دارد، ظاهر آن است. از نظر اکثر مردم این خودرو زشت است و در قامت یک لامبورگینی طراحی نشده است، اما جاراما در همان زمان عرضه هم بسیار کمیاب بود، که باز هم با موتور V12 قدرتمند لامبورگینی تجهیز شده بود.
لامبورگینی اوراکو

سیاست و بازاریابی


لامبورگینی اوراکو طراحی کلاسیک برتونه را داشت و مجهز به یک موتور V8 دلنشین در قسمت عقب بود. این خودرو کاملاً مناسب بود تا وارد بازار خودروهای اسپرت شود. بزرگ‌ترین مزیت این خودرو این بود که بهتر و ارزان‌تر از رقبا بود، اما لامبورگینی اوراکو مانند سایر خودروهای کمپانی، سریع و پرشتاب نبود، به همین دلیل در نظر خریداران خیلی جذاب به نظر نمی رسید. لامبورگینی برای مشتریان سه گزینه موتوری عرضه می کرد که هیچ کدام از آن ها مشکل کندی این خودرو را حل نمی کرد.
لامبورگینی LM002

سیاست و بازاریابی


لامبورگینی LM002، که به عنوان رمبو لامبو نیز شناخته می‌شود، نتیجه‌ای از یک قرارداد نظامی ناموفق است. این خودرو اولین اس یو وی لوکس بود که اتفاقاً یه پروژه به شدت شکست خورده برای کمپانی بود. ظاهر آن چندان شبیه به لامبورگینی ها نبود و یکی از دلایل عدم موفقیت این مدل، طراحی ساختارشکنانه آن بود که برای مشتریان چندان جذاب نبود. این خودرو از موتور V12 ، 5.2 لیتری کونتاچ استفاده می‌کرد، بنابراین توانایی تولید قدرت تا 450 اسب بخار داشت، اما این خودرو با این پیشرانه بیش‌تر شبیه به یک خودرو سوپراسپرت بود تا یک اس یو وی با قابلیت های آفرودی. لامبورگینی LM002 بسیار سنگین بود و وزن آن حدود 2800 کیلوگرم بود. سیستم ترمز آن خوب نبود و همچنین هندلینگ و سواری خوبی هم نداشت.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/734714/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

این لپ‌تاپ خوش‌قیمت و مدرن برای کارهای دانشجویی مناسب است

نوار کاستی که تمام آهنگ‌های جهان در آن جا می‌گیرد!

حدود نیمی از 20 بازی پرطرفدار میان گیمر‌های استیم عناوین تک‌نفره هستند

هفته پرمشغله فضانوردان در ایستگاه فضایی بین‌المللی

این یکی از خاص‌ترین دسته‌های پلی استیشن 5 است

آیا واقعاً 99 درصد دی‌ان‌ای انسان و شامپانزه یکسان است؟

بازی محبوب آنچارتد برمی‌گردد؟

پیشرفت شگرف در الکترونیک؛ دستگاه‌های آینده می‌توانند بدون داغ‌شدن کار کنند

بازی جدید ماریو برای نینتندو سوییچ 2 معرفی شد

Pocket Scion یک گجت نوآورانه

پشتیبانی از eSIM برای اپل دردسرساز شد؛ تأخیر عرضه آیفون ایر در چین

شواهد جدید از زندگی در مریخ

باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت 5G میان‌رده دنیا با نمایشگر 11 اینچ رونمایی شد

ربات برای ساخت و ساز

گوشی اقتصادی ردمی 15C شیائومی وارد بازار ایران شد؛ قیمت چقدر است؟

از جاری شدن اشک شوق برنده زنجانی تا باور نکردن برنده شدن شهروند ایلامی / جوایز برندگان جشنواره عید تا عید بیمه دی اهدا شد

در دهه آینده شاهد انفجار یک سیاه‌چاله خواهیم بود

آیا گوشی آیفون ایر خم می‌شود؟

از جاری شدن اشک شوق تا باور نکردن برنده شدن شهروند ایلامی / جوایز برندگان جشنواره عید تا عید بیمه دی اهدا شد

باکتری‌های مهندسی شده به میکروپلاستیک درخشش می‌بخشند

فروش آیفون 17 در فروشگاه‌های اینترنتی کشور آغاز شد: از 97 تا 200 میلیون تومان

هوش مصنوعی چه بلایی بر سر قدرت یادگیری ما می‌آورد؟

نینتندو هدست فراموش‌شده‌اش را دوباره زنده کرد؛ تجربه متفاوت بازی‌های خاطره‌انگیز

عکس روز ناسا از منظره زیبای چرخش ستاره‌ها

تبلت میان‌رده جدید سامسونگ بسیار سریع‌تر خواهد شد

راز ذرات شراره‌های خورشیدی برملا شد

گوشی جدید X300 دست پر به میدان می‌آید

یوگا یا ورزش‌های سنتی؛ بهترین گزینه برای سلامت قلب کدام است؟

تولید گوشی‌های اپل و سامسونگ افت کرد؛ چینی‌ها رشد کردند

کندر می‌تواند التهاب ناشی از ام‌اس را کاهش دهد

آیا ادعای شارژدهی یک‌روزه اپل واچ سری 11 صحت دارد؟

آیا هوش مصنوعی می‌تواند دانشمندان مرده را زنده ‌کند؟

بازی ترسناک رزیدنت اویل 9 به نینتندو سوییچ 2 می‌آید

آخرین کسوف سال 1404؛ نمایشی کیهانی دور از چشم ایرانیان

نسخه جدید بازی پوکمون رونمایی شد؛ الهام از دنیای ماینکرفت؟

ترمیم زخم‌های دیابتی با سلول‌های بنیادی و فیبروبلاست

هزینه تعمیر آیفون ایر مشخص شد؛ از نمایشگر تا شیشه پشتی و دوربین

عکس «جیمز وب» از ستاره‌ای با یک مشعل کیهانی

تحلیلگر: عرضه GTA 6 باعث افزایش چشمگیر فروش کنسول‌ها خواهد شد

حس و حال نوجوانانی که از چاقی رنج می‌برند

شایعه: سونیک و بازی فورتنایت یک همکاری عجیب خواهند داشت

تصاویری از ماهواره LICIACube،

گوگل بار دیگر آیفون را به تمسخر گرفت

واپسین امیدهای اخترشناسان؛ یکی از سیاره‌های منظومه تراپیست 1 شاید سکونت‌پذیر باشد

اندروید 16 با رابط کاربری Nothing OS 4.0 به گوشی‌های ناتینگ می‌آید

یافته تازه دانشمندان: صرف دیرهنگام صبحانه در میانسالی می‌تواند عمر را کوتاه کند

مدیران ارشد اپل از فلسفه طراحی آیفون ایر می‌گویند

چرا بیشتر آتشفشان‌های زمین در کف اقیانوس‌ها هستند؟

دوربین آیفون 16 یک ویژگی جدید دریافت می‌کند

فسیل‌های 150 میلیون ساله راز اولین پرواز مرگبار نوزادان پتروسورها را برملا کردند