سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

نانو سرامیک بدنه خودرو چیست؟ مزایا، معایب، قیمت و خرید استارت آپ

نانو سرامیک بدنه خودرو چیست؟ مزایا، معایب، قیمت و خرید
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی برای حافظت از رنگ بدنه خودرو وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. با این حال، پوشش‌های نانو سرامیک با توجه به فناوری خاص خود، از آسیب‌های محیطی به رنگ خودرو جلوگیری می‌نماید.

برترین‌ها:
نانو سرامیک خودرو چیست؟
پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو در واقع یک لایه محافظ رنگ بدنه با ماندگاری بالاست که به صورت دستی و بعد از زیرسازی مناسب بر روی بدنه خودرو پرداخت می‌گردد. نانو ذرات این مایع بی رنگ، با برقراری پیوند با سطح کیلر خودرو از رنگ فابریک اتومبیل در برابر آسیب‌های محیطی مانند گرد و غبار حاصل از آلودگی، باران‌های اسیدی، شیره درختان، اشعه UV نور خورشید، آلاینده های اسیدی و ... مراقبت می‌نمایند.
جنس نانو سرامیک خودرو از چیست؟
در ساخت مواد سرامیک خودرو از پلیمرها، کوارتز و ترکیبی از این دو استفاده می‌شود. کوارتز علاوه بر ایجاد خاصیت مقاومت به خش دارای یک حالت ارتجاعی نیز هست. این خاصیت سبب می‌شود که با استفاده از کوارتز بتوان بهترین نانو سرامیک خودرو، مقاوم و ضد خش را ایجاد کرد. همچنین از یک نوع پلیمر مایع به نام اورتان نیز در ساخت مواد سرامیک خودرو استفاده می‌شود. این ماده دارای خاصیت آبگریزی و ضد خش است. ضد خش بودن و آبگریزی دو گزینه‌ای است که در انتخاب مواد سرامیک خودرو مدنظر قرار گرفته می‌شود.

سیاست و بازاریابی


تاثیر پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو
همان‌طور که گفتیم، پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو، نوعی لایه محافظ روی رنگ بدنه خودرو است که به حفظ شفافیت (ترنسپرنت) و تمیز نگه‌ داشتن رنگ خودرو کمک می‌کند. این پوشش نانو همچنین رنگ خودرو را از اشعه UV خورشید حفظ می‌کند و مانع اکسید شدن و آسیب‌ دیدن رنگ خودرو می‌شود. این پوشش سرامیکی حتی می‌تواند رنگ بدنه خودرو را در مقابل مواد شیمیایی و اسیدی حفظ کند و مانع آسیب‌ دیدن آن بشود.
انواع پوشش نانو سرامیک خودرو
پوشش سرامیک بدنه ماشین یکی از فناوری های جالب توجه در صنعت اتومبیل است. این پوشش دارای انواع مختلفی است که هر یک ویژگی های مخصوص به خود را دارد. سه مورد از مهم ترین مدل های سرامیک خودرو عبارتند از:
نانو سرامیک پلیمری
پوشش سرامیک بدنه پلیمری انتخابی مناسب برای مقاوم کردن بدنه خودرو در شهرهایی با بارندگی نسبتا بالا است. زیرا مهم ترین مزیت این مدل سرامیک بدنه اتومبیل ایجاد پیوندهای قوی با رنگ بدنه خودرو است. به طوری که گویی بخشی از سطح رویی بدنه ماشین است. ماندگاری سرامیک پلیمری بالا است و به راحتی از بدنه خودرو پاک نمی شود.
نانو سرامیک کوارتزی
سرامیک های کوارتزی مناسب ترین مدل برای محافظت بدنه خودرو از خط و خش هستند. این پوشش سرامیک بدنه خودرو مقاومت بالایی در برابر خراش های سطحی دارد و ماندگاری مناسبی هم دارد.
نانو سرامیک هیبریدی
سرامیک هیبریدی جدیدترین و بهترین نوع پوشش سرامیکی است که از ترکیب دو مدل سرامیک پلیمری و کوارتزی تولید شده است. به همین دلیل تمام ویژگی های دو مدل قبل را دارد. پوشش ایجاد شده توسط سرامیک بدنه هیبریدی به روی سطح خودرو همچون لایه ای سخت و مقاوم است که اجازه آسیب رساندن به رنگ اتومبیل را به عوامل آسیب زا نمی دهد.
ویژگی‌های نانو سرامیک خودرو
متاسفانه با تبلیغات اغراق آمیز در مورد ویژگی‌های سرامیک خودرو از طرف افراد غیر حرفه‌ای و مراکز نامعتبر، شاهد ایجاد برخی نارضایتی‌ها از این تکنولوژی تقریبا نوپا در بازار ایران هستیم. جملاتی مانند:
با پوشش نانو سرامیک با کارواش خداحافظی کنید! نانو سرامیک بدنه از هرگونه خط و خش به بدنه خودرو جلوگیری می‌نماید! سرامیک ماشین با میزان مقاومت 10H و بیشتر! تنها سرامیک خودرو با ماندگاری مادام العمر! رفع انواع آفتاب سوختگی با پوشش نانو سرامیک ماشین! و .... اما واقعیت این است که هر پوشش نانو سرامیک جدا از تعریف و دلایل اصلی اجرای آن که پیش از این بیان شد، دارای دو ویژگی اساسی فیزیکی و شیمیایی است. ویژگی فیزیکی این پوشش، موجب مقاومت در برابر خط و خش‌های سطحی خواهد شد و خاصیت شیمیایی نیز براقیت و آب گریزی بدنه خودرو را به همراه خواهد داشت که در ادامه به اختصار هرکدام را توضیح خواهیم داد:

سیاست و بازاریابی


ویژگی فیزیکی سرامیک خودرو
برخی تبلیغات و گفته‌های غیر علمی در خصوص نانو سرامیک، این ماده را به سختی الماس جلوه داده و آن را ناجی رنگ خودرو در برابر هر آسیبی می‌پندارند. با بررسی مواد نانو سرامیک به مقاله‌ای در خصوص شاخص Pencil Hardness Test یا تست سختی مداد برخوردیم. به طور خلاصه این شاخص در زمینه محصولات نانو سرامیک به بررسی مقاومت آن‌ها در برابر خراش پرداخته و سخت‌ترین نوع آن‌ها را با علامت 9H نشان می‌دهد، اما در همین مقاله گفته شده نمی‌توان به اعداد مندرج در این زمینه اطمینان داشت؛ چرا که هر برند متفرقه و بی کیفیتی هم می‌تواند ادعای 9H بودن مقاومت یا حتی مقاومت بیشتر! را داشته باشد و هیچ مانعی برای آن وجود ندارد.
به طور کلی مقاومت نانو سرامیک در برابر خط و خراش به 3 عامل مهم بستگی دارد: برند محصول، نحوه زیرسازی و کیفیت اجرای سرامیک.
همانند سایر بازار‌های داخلی، در بازار محصولات نانو سرامیک هم برند‌های متفرقه وجود دارند که کیفیت بسیاری از آن‌ها کاملا نامطلوب است. پس از بررسی نام‌های مطرح نانو سرامیک در دنیا با برندهایی، چون سرامیک پرو، می‌وینچی، مفرا، سیستم ایکس، کارپرو، ناژول، کیوب باند و سوناکس برخورد داشتیم که در محدوده قیمتی یک تا شش میلیون تومان در بازار ایران قرار دارند. از طرفی زیرسازی و اجرای دقیق و علمی نانو سرامیک نیز از اهمیتی برابر و در مواردی بیشتر از برند محصول انتخابی دارد. به گونه‌ای که زیر سازی ناقص و یک اجرای غیر حرفه‌ای حتی با یک برند درجه یک می‌تواند آسیب‌های زیادی را به دنبال داشته باشد و بالعکس زیرسازی بی‌نقص و اجرای حرفه‌ای حتی با یک برند متوسط نانو سرامیک، می‌تواند موجب نتیجه تحسین برانگیزی شود.

سیاست و بازاریابی


ویژگی شیمیایی سرامیک خودرو
خاصیت هیدروفوبیکی نانو سرامیک با توجه به ساختار مولکولی این ماده، موجب ایجاد زاویه‌ای بیش از 100 درجه روی سطوح خودرو می‌گردد. به عبارت ساده‌تر با توجه به ساختار فرمولاسیون این مواد که برپایه نانو تکنولوژی است، یک پوشش با قدرت تراکم نانو بر روی رنگ خودرو شکل می‌گیرد که با توجه به بافت بسیار ریز تراکم این پوشش، آلاینده‌های دیگر توان چسبیدن به این پوشش را ندارند. توجه داشته باشید که آب‌گریزی به معنای خاک گریزی یا کثیف نشدن خودرو نیست؛ بلکه این خاصیت موجب تسریع در تمیز کردن خودرو می‌شود به نحوی که با پاشش آب، خاک موجود روی رنگ بدنه به گِل تبدیل شده و از روی بدنه خودرو به سمت پایین می‌لغزد.
مزایا پوشش نانو سرامیک خودرو
پوشش نانو سرامیک خودرو مزایای زیادی دارد که از مهم‎ترین آن‎ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
حفاظت از رنگ خودرو
بدنه خودرو به علت تماس مستقیم با دنیای بیرون، در معرض آسیب‌های مختلف، اشعه خورشید و گرد و غبار است که تمامی این موارد به مرور زمان باعث کدر شدن رنگ خودرو یا حتی از بین‌ رفتن آن می‌شود و بر قیمت خودرو نیز موثر است. اصلی‌ترین وظیفه پوشش نانو سرامیک خودرو، ایجاد لایه‌ای مقاوم و محافظ روی رنگ بدنه است که علاوه‌ بر حفظ برق و شفافیت، آن را از آسیب‌های احتمالی نیز حفظ می‌کند. این لایه محافظ، رنگ بدنه خودرو را پوشش می‌دهد و درخشندگی آن را مانند روز اول حفظ می‌کند.
دوام نانو سرامیک خودرو
پوشش نانو سرامیک خودرو نسبت به رنگ بدنه خودرو، مقاوم‌تر است. فن‌‌آوری نانو موجب ایجاد لایه‌ای محکم‌تر و مقاوم‌تر از رنگ خودرو روی آن می‌شود که از آن در مقابل آلودگی‌های محیطی، اشعه‌ خورشید، باد و باران، فضولات پرندگان و … محافظت می‌کند.
مقرون به صرفه بودن
شاید در نگاه اول، قیمت نانو سرامیک خودرو بسیار گران‌تر از دیگر روش‌های محافظت از بدنه‌ی خودرو به نظر برسد؛ باید بگوییم دیگر روش‌ها مثل واکس بدنه، باید چندین بار در سال استفاده شوند، در حالی که سرامیکی کردن بدنه ماشین، اگر به‌طور حرفه‌ای و صحیح اجرا شود و نگه‌داری مناسبی نیز داشته باشد پوششی دائمی محسوب می‌شود و طول عمر زیادی دارد.
زیبایی و تمیزی خودرو
پوشش نانو سرامیکی به دلیل ساختار مولکولی‌اش، در ریزترین سطح بدنه‌ی خودرو وظیفه‌ی حفاظت را انجام می‌دهد و به همین دلیل، از نفوذ گرد و غبار و دیگر مواد آسیب‌زننده در امان است. زمانی هم که مواد خارجی روی بدنه بنشینند، اصلا نمی‌توانند جایی را برای نفوذ به سطح و چسبیدن به آن پیدا کنند. بنابراین زمانی که نیاز به تمیز کردن بدنه باشد این کار به راحتی و تنها با یک پارچه قابل انجام است؛ زیرا سطح بدنه، بسیار صاف و مسطح است. پس اگر بخواهیم این مزیت را خلاصه کنیم، باید بگوییم تمیز کردن خودرو پس از استفاده از روکش نانو سرامیکی، بسیار راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌گیرد.

سیاست و بازاریابی


معایب پوشش نانو سرامیک خودرو
زمان بر بودن
زمان بر بودن روند سرامیک نمودن ماشین نیز گاهی افراد را از انجام این کار باز می دارد. زیرا برای پوشش تمام سطح بدنه خودرو به نانو سرامیک باید زمانی در حدود 3 یا 4 روز صرف نمود. با توجه به این که ایجاد این پوشش روی بدنه خودرو به صورت دستی و در چند مرحله انجام می‌شود، برای تکمیل به چند روز زمان احتیاج دارد. سرامیک‌ کردن خودرو امری تخصصی و ظریف است و بدون صرف زمان، امکان‌پذیر نیست.
اهمیت اجرای آن توسط متخصص
اگر چه مواد نانو‌سرامیک خودرو به‌آسانی در دسترس است، اما انجام آن نیاز به نیروی متخصص و ماهر دارد؛ زیرا اگر فرایند سرامیک‌ کردن به‌ خوبی انجام نگیرد، نه تنها ظاهری خوب و جذاب برای خودرو پدید نمی‌آورد، که حتی موجب بد شکل‌ شدن آن هم می‌شود.
هزینه زیاد
باتوجه به این که سرامیک‌کردن خودرو مربوط به بخش تزئینات و تیونینگ است، هزینه بالایی دارد. ضمن این که برخی خودرو های خاص برای استفاده از پوشش سرامیک باید مبلغ بیشتری نیز بپردازند. اما اگر از مواد باکیفیت و خوبی استفاده شود، دوام بالایی خواهد داشت.
تفاوت نانو سرامیک خودرو با کاور بدنه خودرو
کاور بدنه خودرو به هدف محافظت از رنگ بدنه مورد استفاده قرار می گیرد که اغلب از موادی با نام اورتان ساخته می شود. عده ای پوشش سرامیک خودرو را همان کاور بدنه می نامند اما در واقعیت این دو با هم تفاوت های بسیاری دارند که برخی از آن ها را در ادامه بیان می کنیم: پوشش سرامیک خودرو ضخامت کمی دارد، در حالی که کاور بدنه خودرو به عنوان لایه ای مجزا و با ضخامت بالا به روی ماشین قرار می گیرد. پوشش های سرامیکی بی رنگ هستند و تنها موجب افزایش درخشندگی رنگ اصلی خودرو در کنار خواصی همچون آبگریزی و محافظت از خط و خش می شوند. اما کاورها از جنس پلاستیک بوده و در رنگ های مختلف ارائه می شوند. از این رو اگر قصد تغییر رنگ اتومبیل خود را دارید و در کنار آن می خواهید از رنگ بدنه محافظیت نمایید، کاور انتخاب مناسبی است. ضمن این که کاور قابلیت آبگریزی ندارد. پوشش نانو سرامیک بدنه ماشین نمی تواند در طول زمان خود را ترمیم کند این در حالی است که کاور قابلیت ترمیم آسیب های جزئی در اثر ضربه های سطحی را دارد. در صورت آسیب دیدن شدید کاور لازم است آن را از روی بدنه بردارند که این کار ممکن است آسیب های فراوانی به رنگ اصلی ماشین وارد کند. اما روکش های سرامیکی چنین مشکلاتی در پی نخواهند داشت. کاورها پس از گذشت زمان دچار اندکی تغییر رنگ خواهند شد. البته این مورد بستگی زیادی به مرغوبیت برند انتخابی شما دارد. هزینه‌ کاور خودرو بیشتر از هزینه پوشش نانو سرامیک است. عمر مفید نانو سرامیک خودرو
اغلب کارشناسان معتقدند سرامیک بدنه خودرو از رنگ بدنه مقاومت بیشتری دارد و با توجه به نحوه نگهداری شما می تواند در حدود یک سال از خودرو شما محافظت کند. البته اگر به خوبی از آن نگهداری کنید و در شهرهایی با شرایط آب و هوایی معتدل زندگی می کنید، عمر مفید نانو سرامیک می تواند بیشتر هم شود. جالب است بدانید رقیب پوشش نانو سرامیکی، یعنی تیتانیوم گرانیت می‌تواند ماندگاری‌ای در حدود 3 تا 10 سال داشته باشد که این اختلاف زمان بستگی به میزان مراقبت و نحوه نگهداری شما از خودرو دارد.

سیاست و بازاریابی


زمان مناسب انجام نانو سرامیک خودرو
زمان طلایی برای انجام سرامیک بدنه خودرو پیش از شروع فصل زمستان و سرد شدن هوا است زیرا با آغاز سرد شدن هوا پدیده وارونگی دما رخ می دهد که در اثر آن باران های اسیدی شروع به باریدن می کنند. این باران ها قاتل اصلی رنگ بدنه خودرو شما هستند و می توانند به راحتی موجب خوردگی رنگ اتومبیل شوند استفاده از سرامیک خودرو محدود به زمان خاصی نیست اما اگر قصد روکش کردن اتومبیلتان با این پوشش سرامیکی را دارید، پیشنهاد می کنیم پیش از شروع فصل زمستان آن را اجرا کنید.
شرایط مناسب اجرای نانو سرامیک خودرو
برای اجرای نانو سرامیک خودرو به مکانی مسقف و عاری از آلودگی نیاز است. در واقع اگر در محیط های باز و یا فضاهایی که آلوده هستند، اقدام به زدن سرامیک بدنه برای ماشین نمایید ممکن است اثرات آلودگی و یا گرد و غبار در پایان کار به وضوح در سطح خودرو دیده شوند. این اتفاق ظاهری نازیبا برای خودروی شما به همراه خواهد داشت.
مقدار مناسب نانو سرامیک برای خودروی شما
خودروها مختلف دارای ابعاد مختلفی نیز هستند. از این رو میزان سرامیک مصرفی برای هر مدل خودرو با دیگر مدل ها متفاوت خواهد بود. ضمن این که اگر از تعداد لایه های بیشتری برای پوشاندن سطح بدنه خودرو خود استفاده کنید به مراتب به سرامیک بدنه خودرو بیشتری نیاز خواهید داشت.
اقدامات قبل از انجام نانو سرامیک خودرو
انجام هر کاری نیازمند فراهم آوردن یک سری پیش‌نیازها و اجرای فعالیت های نگهداری پس از آن می باشد. سرامیک کردن خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید پیش از شروع کار ابتدا زمان مناسبی انتخاب نموده و سپس با استفاده از یک شوینده مناسب اتومبیل تمام آلودگی‌ها را از روی بدنه خودرو پاک کنید.
اقدامات بعد از انجام نانو سرامیک خودرو
پس از پایان کار باید از خودرو به خوبی مراقبت کنید تا عمر مفید روکش سرامیک بدنه در خودرو بیشتر شود. به طور مثال برای شستشوی ماشین باید از شوینده های غیر اسیدی و با درصد قلیایی پایین استفاده کنید. پس از اتمام شستشو از حوله ای نرم برای گرفتن رطوبت سطح خودرو کمک بگیرید تا لک ناشی از آب بر آن باقی نماند. گذاشتن خودرو به مدت طولانی در مقابل تابش نور خورشید نیز می تواند از طول عمر پوشش سرامیکی بکاهد.
برند های محبوب نانو سرامیک خودرو
در حال حاضر انواع مختلفی از بهترین برند نانو سرامیک خودرو در بازار وجود دارد که بنابر ویژگی های هر کدام دارای متقاضیان مخصوص به خود است. برندهایی مانند:
پوشش نانو سرامیک مفرا پوشش نانو سرامیک نانوتیس پوشش نانوسرامیک می وینچی پوشش سرامیک COLOR N DRIVE پوشش نانو سرامیک سوناکس پوشش نانو سرامیک هندلکس پوشش نانو سرامیک سیستم ایکس

سیاست و بازاریابی


نحوه اجرای نانو سرامیک خودرو
اچرای پوشش نانوسرامیک روی خودرو در چندین مرحله انجام می‌شود که مراحل آن شامل موارد زیر میشود:
تمیز کردن خودرو
در مرحله اول، بدنه خودرو باید از هر گونه آلودگی و کثیفی پاک شود.
احیای رنگ خودرو
در مرحله بعد، باید بخش‌های آسیب‌دیده رنگ خودرو ترمیم شود. تمامی معایب مانند خط‌ و‌ خش‌ها، فرورفتگی‌ها و رنگ‌شدگی‌ها باید ترمیم شوند. همچنین در این مرحله با استفاده از خمیر کلی بار، جرم‌گیری رنگ بدنه هم انجام می‌شود تا هر گونه لکه چسبیده به رنگ بدنه خودرو به ‌طور کامل بر‌طرف شود.
پولیش کاری
در این مرحله باید پولیش‌کاری رنگ بدنه انجام شود. ابتدا تمامی خط‌وخش‌های موجود و لکه های چرخشی ناشی ازشستشوی خودرو با دستگاه روتاری برطرف می‌شود و سپس با پد و پولیش آنتی‌هولوگرام و استفاده از چراغ‌قوه‌های خورشیدی بدنه خودرو عاری از هرگونه، فرورفتگی یا موج و … می‌شود. بعد از پولیش با استفاده از مواد مخصوص، بدنه خودرو چربی‌زدایی و برای نانوسرامیک آماده می‌شود.
اجرای نانو سرامیک خودرو
در این مرحله، عملیات پوشش نانو سرامیک روی بدنه بی‌نقص خودرو آغاز می‌شود استفاده از پنل خشک‌ کن موضعی رنگ (اینفرارد) در این مرحله، در تثبیت بهتر و ماندگاری بیشتر پوشش نانو تاثیر زیادی دارد.


خرید و قیمت خدمات نانو سرامیک خودرو
با یک بررسی کلی و ساده متوجه خواهید شد که قیمت سرامیک خودرو در بازه یک میلیون تا 15 میلیون در حال حاضر تغییر می کند. با توجه به تفاوت نرخ بسیار زیاد بدون شک این با ابهام و تردید در استفاده از این خدمات مواجه خواهید شد. لازم به ذکر است که پارامترهای بسیار زیادی در تعیین قیمت و هزینه سرامیک ماشین نقش دارند که مهم ترین آنها عبارتند از:
نوع مواد نانو سرامیک برند مواد سرامیک خودرو تاثیر نوسان نرخ ارز بر هزینه سرامیک خودرو سطح بدنه خودرو

سیاست و بازاریابی


در نتیجه اجرای دقیق و تخصصی چنین فرایندی نیازمند مهارتی است که باید به طور علمی فرا گرفته شود. کارواکس به عنوان اولین شرکت دیتیلینگ در ایران، علاوه بر فروش آنلاین و حضوری انواع محصولات مراقبتی خودرو و آموزش تخصصی پولیش، نانو سرامیک و کاور بدنه ، دارای نمایندگی‌های مختلفی در زمینه اجرای خدمات تخصصی دیتیلینگ خودرو است. اجرای خدمات در تمام نمایندگی‌های کارواکس دارای تعرفه یکسان و مشخصی است.
اگر به دنبال یک مرکز حرفه‌ای جهت پولیش، نانو سرامیک، کاور بدنه و صفرشویی خودروی خود در شهر‌هایی مانند کرج، مشهد، تبریز، زنجان، رشت و زاهدان هستید می‌توانید به سراغ یکی از نمایندگی‌های کارواکس رفته و با استفاده از مطرح‌ترین محصولات روز دنیا و زیر نظر حرفه ای‌ترین نیرو‌های دیتیلینگ به ریکاوری رنگ خودروی خود بپردازید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/694745/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی

سرهنگی: اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد باعث حفظ و جذب سرمایه گذاران و جلوگیری ازخروج آنان از کشور می شود

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر

ادای احترام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدای شهر بوشهر

نخستین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران در سال جدید برگزار شد

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «انصاری رامندی»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «فرشیدفر»

تعظیم روز ارتش

جانباز گرانقدر 70 درصد «سلمان کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

پیگیری فشرده‌ی سازمان منطقه آزاد کیش برای تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده/ جلسه اختصاصی کمیسیون اقتصادی مجلس با سرهنگی

همدلی همکاران در مسیر تحقق اهداف سازمانی ضرورت دارد

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار و مایه سربلندی کشور

پیام تبریک بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

سه‌شنبه‌های ایثارگری در مازندران

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران