سیاست و بازاریابی
اپل هندزفری جدیدی تحت برند بیتس عرضه کرد
چهارشنبه 15 فروردين 1403 - 18:25:31
سیاست و بازاریابی - زومیت / بیتس با همکاری Alo Yoga نسخه‌ی ویژه‌ای از ایرباد بی‌سیم «فیت پرو» را با امکانات جذاب عرضه کرد.
بیتس (برند زیرمجموعه‌ی اپل) که محصولات متعددی در فهرست بهترین هدفون ورزشی دارد، برای عرضه‌ی نسخه‌ی ویژه‌ای از هندزفری بی‌سیم محبوب خود یعنی Beats Fit Pro با Alo Yoga وارد همکاری شده است.
مدل جدید بیتس فیت پرو از رنگ مشکی براق (Black Sparkle) بهره می‌برد و داخل محفظه‌ی شارژ آن شاهد روکش خاکستری درخشان هستیم. همچنین لوگو Alo در کنار لوگو براق بیتس روی خود ایربادها نقش بسته است.

نسخه‌ی ویژه‌ی هدفون بیتس به‌لطف سَریِ نگهدارنده‌، در طول تمرینات ورزشی به‌‌خوبی در گوش قرار می‌گیرد. از قابلیت‌های کلیدی این محصول می‌توان به پشتیبانی از صدای سه‌بعدی با قابلیت ردیابی سر (Spatial Audio with Head Tracking) و حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) اشاره کرد. همچنین، حالت Transparency به شما اجازه می‌دهد صدای محیط اطراف خود را بشنوید.
تراشه‌ی H1 اپل، به‌عنوان قلب تپنده‌ی نسخه‌ی ویژه‌ی ایرباد بیتس فیت پرو عمل می‌کند و به‌همین‌دلیل محصول مورد بحث، هم برای کاربران گوشی آیفون و هم دارندگان گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی یا هر دستگاه اندرویدی دیگری، می‌تواند انتخابی ایدئال باشد.
طبق اطلاعات سایت رسمی Alo Yoga، نسخه‌ی ویژه‌ی ایرباد بیتس فیت پرو با هربار شارژ تا هفت ساعت کار می‌کند که درصورت فعال‌بودن حذف نویز به 6 ساعت خواهد رسید. این محصول با درنظرگرفتن باتری کیس تا 30 ساعت شارژدهی دارد. قابلیت شارژ سریع پنج دقیقه‌ای به‌ شما اجازه می‌دهد تا یک‌ساعت موسیقی گوش دهید. این محصول از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، اما گواهی IPX4 دارد و بنابر این در برابر نفوذ آب و عرق مقاوم است.
قیمت هدفون ویژه‌ی بیتس فیت پرو 200 دلار است و از 4 آوریل (16 فروردین) روانه‌ی بازار خواهد شد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/738290/اپل-هندزفری-جدیدی-تحت-برند-بیتس-عرضه-کرد
بستن   چاپ