سیاست و بازاریابی
آتش‌بازی ChatGPT ادامه دارد
شنبه 6 خرداد 1402 - 23:40:44
سیاست و بازاریابی - زومیت / با اینکه فقط 6 روز از انتشار نسخه‌ی iOS چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT می‌گذرد، تعداد دانلودهای آن به رقم درخورتوجهی رسیده است.
گزارش جدیدی آژانس تحقیقات بازار Data.ai نشان می‌دهد نسخه‌ی iOS چت‌بات ChatGPT فقط 6 روز پس‌ از انتشار در اپ‌ استور، بیش‌ از 500 هزاربار دانلود شده است. این برنامه درمقایسه‌با چت‌بات‌های دیگری مثل بینگ جدید و اپلیکیشن‌های شخص‌ثالثی که از GPT-4 بهره می‌برند، محبوب‌تر شده است. به‌عنوان مثال، مرورگرهای اج و بینگ مایکروسافت بهترین عملکرد پنج‌روزه‌ی خود را در فوریه‌ی سال جاری به‌ترتیب با 340 هزار و 335 هزار دانلود نشان دادند که البته این آمار مجموع دانلود نسخه‌ی iOS و اندروید است.
اکنون نسخه‌ی iOS چت‌بات OpenAI فقط پس از چند روز به رقم 500 هزار رسید. همچنین، این گزارش نشان می‌دهد فقط پنج‌ روز پس‌ از انتشار این برنامه، کاربران ایالات‌ متحده 480 هزار بار آن را دانلود کرده‌اند.

سیاست و بازاریابی


برنامه‌ی ChatGPT چت‌باتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از آیفون خود با آن تعامل برقرار کنند. این اپلیکیشن نیز با بهره‌گرفتن از سیستم تشخیص گفتار Whisper شرکت OpenAI از ورودی صوتی پشتیبانی می‌کند. برنامه‌ی مذکور به‌‌رایگان ارائه شده است؛ اما اشتراک پلاس آن هر ماه 20 دلار هزینه دارد. کاربران سرویس ChatGPT Plus می‌توانند از موتور پیشرفته‌تر GPT-4 استفاده کنند.
به‌نوشته‌ی گیزمودو، OpenAI نسخه‌ی iOS برنامه‌ی ChatGPT را در هند و 32 کشور دیگر منتشر کرده است. این استارتاپ با حمایت مایکروسافت و Marquee VC قصد دارد چت‌بات خود را در سایر نقاط جهان نیز ارائه دهد.

سیاست و بازاریابی


با اینکه ChatGPT فقط برای iOS منتشر شده و فقط چند روز از ارائه‌ی آن می‌گذرد، به رکورد دانلود چشمگیر نیم‌میلیون رسیده است. محبوبیت این چت‌بات گواهی بر علاقه‌ی روزافزون مردم به هوش مصنوعی و ظرفیت‌های این فناوری برای متحول‌کردن روش تعامل ما با ماشین‌ها است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/696327/آتش‌بازی-ChatGPT-ادامه-دارد
بستن   چاپ