سیاست و بازاریابی
کمیسیون اروپا تصمیم‌گیری خود در مورد خرید اکتیویژن را به تعویق انداخت
شنبه 27 اسفند 1401 - 07:31:36
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - گیم فا / کمیسیون اروپا به‌تازگی مهلت تصمیم‌گیری خود در مورد خرید 69 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) توسط مایکروسافت را تمدید نموده است.
در پرونده‌ای که در روز پنجشنبه ارائه شد، تنظیم‌کننده رقابت اتحادیه اروپا اعلام کرد که پس از ارائه‌ی راه‌حل‌های مایکروسافت در تلاش برای جلب موافقت رگولاتوری‌ها در خصوص خرید اکتیویژن، تصمیم‌گیری خود در مورد این معامله را از تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت 1402) به 22 مه (1 خرداد 1402) موکول کرده است.
در حالی که جزئیات راه حل های مایکروسافت علنی نشده، اما این شرکت اخیراً چندین معامله را برای آوردن Call of Duty به پلتفرم‌های جدید کنسول و ابری اعلام کرده است. یکی از نمایندگان مایکروسافت در خصوص این موضوع، در مصاحبه با رویترز (Reuters) اظهار کرد: «ما روی وعده خود برای ارائه‌ی بازی‌های Call of Duty به گیمرهای بیشتری در دستگاه‌های بیشتر با انعقاد قراردادهایی با شرکت‌هایی از جمله Nvidia، Boosteroid و Ubitus برای آوردن بازی به کنسول نینتندو و سرویس‌های استریم بازی ابری ایستاده‌ایم. ما اکنون از این وعده با تعهدات الزام‌آور به کمیسیون اروپا حمایت می‌کنیم که تضمین می‌کند این معامله در آینده می‌تواند به نفع گیمرها باشد.»
کمیسیون اروپا حالا پیش از تصمیم‌گیری در مورد معامله اکتیویژن-مایکروسافت، به دنبال نظرات رقبا و مشتریان خواهد بود. رویترز قبلاً گزارش داده بود که کمیسیون اروپا بعید است که به عنوان بخشی از فرآیند تأیید این معامله، تقاضای فروش دارایی کند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/406350/کمیسیون-اروپا-تصمیم‌گیری-خود-در-مورد-خرید-اکتیویژن-را-به-تعویق-انداخت
بستن   چاپ