سیاست و بازاریابی
مایکروسافت: پلیرهای Call of Duty منحصر به فرد و ویژه نیستند
پنجشنبه 3 آذر 1401 - 02:37:12
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - گیم فا / در حال حاضر بر سر تکمیل قرارداد اکتیویژن بلیزارد، نبردی تمام عیار میان سونی و مایکروسافت در جریان است و هر دو تلاش می‌کنند تا به هر نحوی رویه را به نفع خود تغییر دهند.
مایکروسافت در بیانیۀ اخیر خود، Elder Scrolls 6 را یک بازی با مقیاس متوسط توصیف کرد و حالا سعی می‌کند تا اهمیت Call of Duty و جامعۀ گیمری آن را ناچیز توصیف کند. آن‌ها در دفاعیۀ جدید خود به سازمان تنظیم بازار انگلستان، پلیرهای Call of Duty را چنین توصیف کردند:
در مقایسه با گیمرهای فرنچایزهای معروف دیگر، پلیرهای Call of Duty از نظر هزینه کردن روی محتویات درون بازی یا تجربۀ مداوم، خاص و منحصر به فرد نیستند. Call of Duty یک فاکتور محوری حول انتخاب پلتفرم نیست. داده‌های جمع‌آوری شده از پلتفرم ایکس باکس نشان می‌دهد که میان سال‌های 2016 و 2022، [XX] درصد از گیمرهای جدید ایکس باکس، هیچوقت Call of Duty را خریداری یا تجربه نکرده‌اند. این آمار و ارقام نشان می‌دهند که بازی مذکور یک کشش قابل توجه در انتخاب پلتفرم به وجود نمی‌آورد.
نظر شما در این باره چیست؟

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/244714/مایکروسافت--پلیرهای-Call-of-Duty-منحصر-به-فرد-و-ویژه-نیستند
بستن   چاپ