نشست هماندیشی روابط عمومیهای شرکت ملی نفت ایران برگزار شد
يکشنبه 9 مرداد 1401 - 11:47:31
|
|
سیاست و بازاریابی - نشست هماندیشی رؤسای روابط عمومیهای شرکت ملی نفت ایران به میزبانی شرکتهای پایانههای نفتی ایران و نفت فلات قاره ایران در جزیره خارک برگزار شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانههای نفتی ایران، نشست هماندیشی رؤسای روابط عمومیهای شرکت ملی نفت ایران پنجشنبه و جمعه (ششم و هفتم مردادماه) در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارک برگزار شد. در این گردهمایی دو روزه با حضور رؤسای روابط عمومی شرکتهای تابع شرکت ملی نفت ایران، مهمترین مسائل، چالشها و مباحث پیش روی روابط عمومیهای نفت، بررسی و درباره آن تبادل نظر شد. عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران ضمن قدردانی از حضور رؤسای روابط عمومیها در جزیره خارک و اهتمام روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در برگزاری این گردهمایی به اهمیت جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: باید با تلاش روابطعمومیها تصویری مناسب از فعالیتها و تلاشهای شبانهروزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود. وی افزود: امروزه پیشبرد اهداف و برنامههای یک سازمان با تقویت انگیزههای جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد متقابل امکانپذیر است و روابط عمومی بهعنوان اصلیترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه، مسئولیتی خطیر در فرآیند تصمیمگیری مدیران و شناخت افکار عمومی بهعهده دارد. مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران اطلاعرسانی سریع، صریح، شفاف و بهموقع در خصوص مسائل و مدیریت بحرانها را از اقدامهای مهم روابط عمومیها در صنعت نفت برشمرد و افزود: عملکرد روابط عمومیها باید شفاف و سنجشپذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی به شکل کاملاً حرفهای و روزآمد عمل کند. سیدمحمد جواد موسوی، رئیس پایانه نفتی خارک نیز در این نشست مأموریتها و اقدامها را در این منطقه عملیاتی تشریح و بر ضرورت توجه ویژه به انعکاس تلاش کارکنان سختکوش عملیاتی از سوی روابطعمومیها تأکید کرد. مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست اظهار کرد: تلاشی که در همه حوزههای صنعت نفت از تولید تا صادرات انجام میشود و سختی و فشار کار در این صنعت با وجود شرایط تحریمهای بینالمللی باید به جامعه اطلاعرسانی شود که در این رابطه وظیفه روابط عمومیها مهم و حیاتی است. وی ضمن تشریح اقدامها و برنامههای روابط عمومی شرکت ملی نفت، بر ضرورت برنامهریزی راهبردی، همچنین طراحی اقدامهای عملیاتی برای انعکاس دستاوردهای صنعت نفت تأکید کرد و افزود: هدف از برگزاری این نشستها، شناسایی مسائل و چالشهای روابط عمومیها در بخشهای مختلف است تا در ادامه با همفکری و تبادل نظر به راهحلها و نکات مشترکی در این زمینه نائل شویم. در ادامه این نشست رؤسای روابط عمومی شرکتهای تابع و مناطق عملیاتی نیز به بیان دیدگاهها، مسائل و چالشهای حوزه کاری خود پرداختند. در دومین روز از برگزاری این گردهمایی کارگاه آموزشی ظرفیت و کاربرد رسانههای اجتماعی در روابط عمومی با حضور حمید ضیاییپرور، استاد دانشگاه و مدرس روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد. در ادامه این گردهمایی نیز از تأسیسات شرکت پایانههای نفتی و شرکت نفت فلات قاره در خارک بازدید شد و در نشست با مدیران و نیروهای عملیاتی در بخشهای مختلف، ضمن خداقوت به کارکنان از مراحل مختلف عملیات در تأسیسات دو شرکت بازدید شد.
http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/241064/نشست-هماندیشی-روابط-عمومیهای-شرکت-ملی-نفت-ایران-برگزار-شد
|