سیاست و بازاریابی
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: مدیران روابط عمومی با انعکاس به موقع خدمات دولت موجب دلگرمی مردم شوند
دوشنبه 9 خرداد 1401 - 08:02:08
وزارت رفاه
سیاست و بازاریابی - مراسم تقدیر و تجلیل از مدیران روابط عمومی های ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان، با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران و مدیران روابط عمومی های ادارات تابعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان با اشاره به گستردگی حوزه های کاری این وزارتخانه و رویکرد دولت سیزدهم در ارتقاء وضعیت معیشتی و رفاهی مردم، گفت: عدالت اجتماعی، مردمی سازی یارانه‌ها، کاهش زمان صدور مجوزها، پرداخت تسهیلات کم بهره و ... از مهمترین اقدامات انجام شده در زمان استقرار دولت سیزدهم است و مدیران روابط عمومی های ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان باید با انعکاس به موقع این خدمات به جامعه، موجبات دلگرمی عموم مردم را فراهم آورند.
پیشکاری سپس مدیران روابط عمومی ها را صاحبان قلم و اندیشه خواند و اظهار داشت: پل ارتباطی مدیران و مردم روابط عمومی ها هستند که با انعکاس اهداف و دستاوردهای سازمان، موجبات رضایتمندی را در جامعه فراهم آورده و باعث رشد، شکوفایی و ارتقای سازمان خود می شوند.
فرهوش رادپور مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران نیز در این نشست ضمن تقدیر از روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت کار در انعکاس اخبار و دستاوردهای این وزارت گسترده، گفت: روابط عمومی ها می توانند در انعکاس اخبار و رویدادهای مهم و فعالیت ها و اقدامات انجام شده، جلوی شایعات دشمنان نظام را بگیرند که این خود وظیفه‌ای بس خطیر است.
در این مراسم از همه مدیران روابط عمومی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
8 خرداد 1401 11:47
کد خبر : 270,952
نظرات بینندگان

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/237616/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کردستان--مدیران-روابط-عمومی-با-انعکاس-به-موقع-خدمات-دولت-موجب-دلگرمی-مردم-شوند
بستن   چاپ