سیاست و بازاریابی
تأکید دکتر عبدالملکی بر تمرکز دستگاه رسانه‌ای وزارت مردم بر امیدآفرینی/ جهاد تبیین راهبرد مدیران روابط عمومی باشد
جمعه 6 خرداد 1401 - 19:28:52
وزارت رفاه
سیاست و بازاریابی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدآفرینی همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید راهبرد روابط عمومی‌های وزارت مردم باشد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در همایش ملی «جهادگران امیدآفرین وزارت مردم» که با حضور مدیران روابط عمومی‌های ادارات کل استانی، سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه برگزار شد، با تقدیر از اهتمام ارزشمند حوزه روابط عمومی وزارت مردم برای انعکاس خدمات و دستاوردهای این وزارتخانه، اظهار داشت: وزارت مردم اجتماعی‌ترین وزارتخانه دولت است و از این رو فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در آن اهمیت فراوانی دارد.
وی با بیان اینکه در حوزه تأمین اجتماعی، بهزیستی و فنی‌و‌حرفه‌ای جمعیت زیادی را تحت پوشش داریم، بیان کرد: بیش از 70 درصد مردم با این وزارتخانه در ارتباطند و حل دغدغه‌های آنان باید در اولویت ما باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهار کلان پروژه متناسب با عرصه زندگی مردم در این وزارت تعریف شده که تشریح و تبیین آن برای مخاطب توسط دستگاه رسانه‌ای و روابط عمومی‌های ما راهبردی است.
عبدالملکی بر کار مردم، رفاه مردم، آتیه مردم و اموال مردم تأکید کرد و افزود: در راه ایجاد تمدن نوین اسلامی و مقدمه‌سازی ظهور مهمترین عنصر امیدآفرینی است.
وی گفت: در گام دوم، امید مبتنی بر ظرفیت‌های واقعی کشور باید جهاد تبیین شکل بگیرد و این باید چشم‌انداز کارشناسان رسانه‌ای ما باشد.
وزیر تعاون اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت را ضروری عنوان کرد و افزود: خبرهای خوب را باید بازنشر دهیم تا بتوانیم در جنگ با رسانه‌های دشمن منفعل نباشیم.
عبدالملکی رعایت اخلاق و صداقت را لازمه کار رسانه‌ای در حوزه روابط عمومی‌های وزارت مردم دانست، و اظهار داشت: سنگ‌اندازی دشمنان نباید ما را در موضع انفعال ببرد و تمرکز بر امیدآفرینی را نباید فراموش کنیم.
وی گفت: برای پیگیری مشکلات حوزه روابط عمومی‌ها کمیته ویژه‌ای با حضور مدیران روابط عمومی تشکیل خواهد شد.
6 خرداد 1401 18:04
کد خبر : 270,922
نظرات بینندگان

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/237481/تأکید-دکتر-عبدالملکی-بر-تمرکز-دستگاه-رسانه‌ای-وزارت-مردم-بر-امیدآفرینی--جهاد-تبیین-راهبرد-مدیران-روابط-عمومی-باشد
بستن   چاپ