سیاست و بازاریابی
لبخند به دیجیتال مارکتینگ با ایران وب لایف
سه شنبه 9 آذر 1400 - 17:58:18
زومیت
سیاست و بازاریابی - آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس ایران وب لایف، با تگ لاین لبخند به دیجیتال مارکتینگ، بیش از 7 سال است که به کسب‌و‌کار های مختلف در مسیر رشد آنلاین خدمت‌رسانی کرده است.

در این مقاله به بررسی این خواهیم پرداخت که آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی را می‌تواند به شما ارائه دهد. پیش از اینکه در مورد آژانس های دیجیتال مارکتینگ و خدماتی که ارائه می‌دهند صحبت کنیم، لازم است بدانیم اصلا چرا فضای آنلاین و دیجیتال تا این اندازه در کشور سنتی مثل ایران رشد داشته است. البته هنوز هم کسانی هستند که به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بدبین هستند و خرید های خود را حضوری انجام می‌دهند اما همین افراد هم برای رسیدن به مقصد خود، پیدا کردن قیمت مناسب یا محصولاتی که نمی شناسند، دست به دامن اینترنت می‌شوند. اصلی‌ترین دلیل رشد بالای خرید و فروش آنلاین، راحتی و قیمت مناسب تر است. در اغلب وب‌سایت‌ها می‌توانید قیمت رقابتی را ببینید و براساس مزایایی که ارائه می‌دهند؛ خرید خود را انجام دهید. (کد تخفیف، خدمات پس از فروش، ارسال رایگان، ارسال فوری و ...) همچنین پاندمی کرونا هم به رشد شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و بالطبع آن، دیجیتال مارکتینگ منجر شد. کسب‌و‌کار ها نیز با قدرت شبکه‌های اجتماعی، الگوریتم های موتور جستجو یا تبلیغات هدفمند در سطح اینترنت می‌توانند در این بازار داغ آنلاین بیشتر دیده شوند. برای اینکه شناخت بیشتری از اهمیت دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید می‌توانید به تداخل آن با تبلیغات سنتی آفلاین هم اشاره کنیم. دیگر کمتر پیش می آید که تبلیغی در تلویزیون یا بیلبوردی در خیابان باشد که بدون ذکر نام وب‌سایت یا اشاره به امکان خرید آنلاین، کار خود را تمام کرده باشد. برای استفاده از این فرصت های طلایی، باید اقدام به همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟
به زبان ساده آژانس دیجیتال مارکتینگ با ارائه مشاوره و راهنمایی حرفه ای، آنالیز رقبا و ارائه راهکار های خلاقانه در فضای دیجیتال، به رشد و بیشتر دیده شدن شما کمک می‌کند و با تخصص و دانش فنی لازم به کنترل فرایند ها می پردازند و در نهایت با ابزارهای حرفه ای، نتایج را کاملا ملموس و کمّی به شما ارائه می‌دهند. انواع آژانس های دیجیتال مارکتینگ
آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس فول سرویس بودن یا ارائه کامل تمامی خدمات در فضای آنلاین توسط یک آژانس واحد هماهنگی بالایی بین بخش‌های مختلف تبلیغاتی ایجاد می‌کند و بخصوص برای شرکت‌ها و برند های بزرگ کارساز است. در ادامه در مورد خدمات دیجیتال مارکتینگ بصورت کامل توضیح می دهیم. اگر در نظر دارید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمات مورد نظر شما را انجام دهد، این گزینه بهترین انتخاب است. شرکت سئو برخی شرکت‌ها بصورت تخصصی فوکوس خود را روی بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتور های جستجو قرار می‌دهند و براساس آنالیز کلمات کلیدی، مشاوره سئو، لینک بیلدینگ، رپورتاژ آگهی، تولید محتوای سئو شده و ... به بهبود رتبه وب‌سایت در نتایج گوگل کمک می‌کنند. آژانس تبلیغاتی دیجیتال ( PPC ) تبلیغاتی مانند G Ads یا بنر های ثابت داخل وب‌سایت‌ها مکانی است برای دیدن وب‌سایت و برند شما. بسیاری از آژانس های دیجیتال مارکتینگ صرفا این خدمات را ارائه می‌دهند و تبلیغات در پلتفرم‌های مختلف مانند اپ موبایل، وب‌سایت‌ها، ساخت تیزر و ... را در کنار هم انجام می‌دهند. آژانس مدیریت شبکه‌های اجتماعی رشد شبکه‌های اجتماعی بخصوص اینستاگرام در ایران باعث ایجاد برخی آژانس های تخصصی برای افزایش فروش در اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های سوشال مدیا شده است. تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی برای برند ها نیاز به طراحی حرفه ای، عکاسی تخصصی و نگارش متون با رعایت نکات تبلیغ نویسی است. به عنوان مثال عکاسی از لباس به صورت حرفه ای در اینستاگرام به‌شدت روی جذب فالوور و فروش برند تأثیرگذار است. بخش‌های یک آژانس های دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

سیاست و بازاریابی

تا اینجا در مورد درون یک آژانس دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. حال کمی در مورد خدماتی که از این شرکت‌ها می توانیم انتظار داشته باشیم، توضیح دهیم. البته میزان پوشش این خدمات در هر آژانس متفاوت است و صرفا آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس یا 360 درجه تمامی این خدمات را ارائه می‌دهد. SEO یا بهبود رتبه وب‌سایت در موتور های جستجو سئو یکی از محبوب‌ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است؛ زیرا یکی از موثرترین آنهاست. همچنین بهینه‌سازی برای موتور های جستجو بخصوص گوگل، سرویسی است که تقریباً در هر شرکت بازاریابی دیجیتال ارائه می‌شود. مجموعه خدماتی که به سئو می‌توانند ارتباط داشته باشند شامل لینک سازی، رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و مشاوره سئو است. PPC یا تبلیغاتی کلیکی PPC یا Pay-per-click یکی دیگر از استراتژی های بسیار محبوب دیجیتال مارکتینگ است؛ زیرا نتایج تقریباً فوری را به همراه دارد و برای کوتاه مدت مقرون‌به‌صرفه است. این نوع تبلیغات می‌تواند در وب‌سایت‌های معتبر به عنوان تبلیغات بنری، در جستجوی گوگل تحت عنوان گوگل ادز ( SEM) یا به عنوان پوش نوتیفیکیشن باشد. SMM یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ایجاد آگاهی از برند (Brand Awareness) در برخی موارد برای رشد یک کسب‌و‌کار از فروش بیشتر هم حیاتی تر است. پلتفرم‌های سوشال مدیا دقیقا مانند آهنربا هستند و اگر در جهت صحیح از آن‌ها استفاده کنید؛ نرخ بازگشت سرمایه (ROI) فوق‌العاده بالایی دارد. با استفاده از خدمات سوشال مدیا یک شرکت دیجیتال مارکتینگ شامل طراحی و دیزاین صفحه شبکه اجتماعی، طراحی پست و استوری، نگارش متون، انجام تبلیغات و اینفلوئنسر مارکتینگ به بهترین نحو، شاهد رشد کسب‌و‌کار خود خواهید بود. طراحی وب‌سایت بدون داشتن یک وب‌سایت زیبا و کارآمد، فکر به کسب درآمد بالا در فضای آنلاین هم بیهوده است؛ به همین دلیل است که ما طراحی سایت را به عنوان سنگ بنای بازاریابی دیجیتال می شناسیم. هنگامی که به آمار جهانی میزان فروش آنلاین هم نگاهی بیندازید، کسب‌و‌کار های بزرگ و کوچک را می بینید که بر پایه وب‌سایت فروشگاهی توانسته اند فروش های میلیون دلاری داشته باشند. طراحی وب‌سایت چه فروشگاهی چه برای معرفی شخص یا برند یکی از الزامات اولیه دیجیتال مارکتینگ است. ایران وب لایف: لبخند به دیجیتال مارکتینگ

سیاست و بازاریابی


http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/223935/لبخند-به-دیجیتال-مارکتینگ-با-ایران-وب-لایف
بستن   چاپ