سیاست و بازاریابی
در نشست کمیته بحران شرکت ملی گاز ایران مطرح شد
ضرورت تبیین راهبردهای عملیاتی برای جلوگیری از افت فشار گاز در شرایط اضطراری
شنبه 6 آذر 1400 - 15:02:53
سیاست و بازاریابی - نخستین نشست کمیته بحران شرکت ملی گاز ایران، سوم آذرماه 1400، به ریاست معاون وزیر نفت در امور گاز و با حضور اعضای این کمیته با موضوع «بررسی راهکارهای پیشگیری، مقابله و آمادگی در برابر کمبود گاز ناشی از افت فشار گاز طبیعی در زمان اوج مصرف زمستانی» برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، در این‌ نشست‌ پس از ارائه گزارشی از سوی محمدرضا جولایی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران درباره روند تولید و مصرف پرشتاب و زودهنگام گاز در یک ماه اخیر و مقایسه آن با روند سال‌های گذشته، همه سناریوهای محتمل برای حفظ و پایداری شبکه و جلوگیری از قطع گاز مشترکان بویژه مصرف‌کنندگان ویژه عمومی (نظیر نانوایی‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خدمات عمومی و ....) در استان‌های هدف بحث و بررسی شد.
مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز ضمن تشریح وضع و شرایط حساس کنونی کشور از نظر ناترازی تولید و مصرف گاز طبیعی و ضرورت انجام اقدام‌های پیشگیرانه مناسب در بخش‌های مختلف تولید، انتقال و توزیع گاز، به ضرورت تبیین راهبردها و راهکارهای عملیاتی فوری و مؤثر برای جلوگیری از هرگونه افت فشار و قطع گاز و نیز حضور فعال همه اعضا با آمادگی کامل در شرایط اضطراری احتمالی، تأکید کرد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/223421/ضرورت-تبیین-راهبردهای-عملیاتی-برای-جلوگیری-از-افت-فشار-گاز-در-شرایط-اضطراری
بستن   چاپ