سیاست و بازاریابی
همه رازهای سامسونگ در یک کتاب
سه شنبه 20 اسفند 1398 - 10:09:31
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - دیجیاتو / «قیام سامسونگ» عنوان کتابی است که از رازهای سامسونگ پرده بر‌می‌دارد.
«ماشین های حمل سیب به صورت منظم به دفتر سامسونگ می آمدند و میوه ها در اتاق استراحت کارکنان قرار داده می شدند. همان زمانی که سامسونگ خود را برای نبرد با غول کوپرتینونشین آماده می کرد، کارکنان به خوردن سیب تشویق می شدند.»
این بخشی از کتاب در حال چاپ «قیام سامسونگ» است که به مرور نحوه چیره شدن شرکت کره ای بر اپل و نبرد آنها می پردازد. در این کتاب به نقل از یکی مدیران سامسونگ گفته شد: «ما فقط یک هدف داشتیم: شکست اپل. این را جدی می گویم.»
قیام سامسونگ به قلم گزارشگری به نام Geoffrey Cain نوشته شده که در حوزه فناوری آسیا تخصص دارد. اثر وی بر پایه مصاحبه با صدها نفری نوشته شده که به پیشرفت کمپانی کره ای و چالش های آن در این مسیر ارتباط داشته اند. همانطور که از کاور کتاب پیداست اپل در این داستان سهم بسیار بزرگی دارد.
قیام سامسونگ قرار است هفته آینده منتشر شود و در آن به نقش سلبریتی ها در جذب خریداران نیز اشاره شده است. یکی از آنها مجری مشهور «الن دی جنرس» است که در سال 2014 و حین اجرای مراسم اسکار با ثبت سلفی توسط گوشی گلکسی نوت به محبوبیت سامسونگ نه فقط در آمریکا بلکه کل دنیا کمک کرد.
در این کتاب اما نویسنده فاش می کند که الن در واقع کاربر آیفون بوده و برای ثبت این عکس کارکنان سامسونگ ناچار شده اند نحوه کار با گلکسی را به وی آموزش دهند. هدف آنها از این کار تغییر این نگرش بوده که افراد ثروتمند و مشهور همگی از آیفون استفاده می کنند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/114446/همه-رازهای-سامسونگ-در-یک-کتاب
بستن   چاپ