سیاست و بازاریابی
اپل احتمالا گوشی آیفون 18 را سال آینده با 9 گیگابایت رم معرفی می‌کند
يکشنبه 7 تير 1405 - 09:38:58
زومیت
سیاست و بازاریابی - زومیت /گزارش‌ها نشان می‌دهند اپل قصد دارد در نسل بعدی گوشی‌های خود، رم را به ۹ گیگابایت برساند. این ارتقای سخت‌افزاری در مدل‌های سری آیفون ۱۸ اتفاق می‌افتد تا پردازش‌های سنگین‌تر و قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی با سرعت بیشتری اجرا شوند.
 این تصمیم اپل پاسخی به نیازهای پردازشی است که در نسخه‌های پیشین کمتر دیده می‌شد. افزایش رم به ۹ گیگابایت باعث می‌شود مدیریت برنامه‌های پس‌زمینه و اجرای مدل‌های زبانی بزرگ در دستگاه بهینه‌تر شود.

https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/794884/اپل-احتمالا-گوشی-آیفون-18-را-سال-آینده-با-9-گیگابایت-رم-معرفی-می‌کند
بستن   چاپ