سیاست و بازاریابی
مایکروسافت فعلاً برنامه‌ای برای افزایش قیمت بازی‌ها ندارد
دوشنبه 24 آذر 1404 - 12:32:22
سیاست و بازاریابی - گیم فا / پس از تلاش ناموفق برای تثبیت قیمت 80 دلار برای بازی‌های ویدیویی در سال 2025، مایکروسافت اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه جدیدی برای تغییر قیمت‌گذاری عناوین خود ندارد. این موضوع به دنبال حواشی رونمایی اولیه از قیمت The Outer Worlds 2 شکل گرفت ابتدا با قیمت 80 دلار معرفی گردید، اما به دلیل واکنش منفی شدید مخاطبان، مایکروسافت مجبور به عقب‌نشینی شد.
مت بوتی (Matt Booty)، رئیس محتوای بازی و استودیوهای مایکروسافت، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری Variety اعلام کرد که هدف اصلی این شرکت «جلب رضایت بازیکنان و ارائه ارزش واقعی» است. او تاکید کرد که مایکروسافت همواره به بازخورد مخاطبان گوش می‌دهد و تلاش دارد تا خود را با نیازهای آن‌ها تطبیق دهد.
بازار
او در ادامه خاطرنشان کرد که با توجه به اینکه امروزه روش‌های درآمدزایی متنوعی در صنعت وجود دارد، اهمیت قیمت اولیه و روی جلد بازی‌ها کمتر از گذشته احساس می‌شود؛ بنابراین آن‌ها ترجیح می‌دهند به جای تمرکز بر افزایش قیمت پایه، به بازخورد طرفداران گوش دهند و تعادل کسب‌وکارهای خود را از راه‌های دیگر حفظ کنند. اشاره او احتمالاً به سرویس ایکس باکس گیم پس است که اخیراً قیمت اشتراک آلتیمیت آن به 30 دلار در ماه افزایش یافته بود.
بنابراین فعلا از افزایش قیمت بازی‌های ایکس باکس خبری نخواهد بود، اما بعید نیست با توجه به چرخه‌های طولانی توسعه و مقیاس بازی‌هایی مانند Forza Horizon 6 یا Fable که برای سال 2026 یا بعد از آن برنامه‌ریزی شده‌اند، مایکروسافت مجدداً شانس خود را برای معرفی استاندارد 80 دلاری امتحان کند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/787867/مایکروسافت-فعلاً-برنامه‌ای-برای-افزایش-قیمت-بازی‌ها-ندارد
بستن   چاپ