سیاست و بازاریابی
رسمی: اکتیویژن روند عرضه بازی‌های Call of Duty را تغییر خواهد داد
چهارشنبه 19 آذر 1404 - 20:37:59
سیاست و بازاریابی - گیم فا / در پی عملکرد ناامیدکننده بازی Call of Duty: Black Ops 7، شرکت اکتیویژن رسماً اعلام کرد که استراتژی انتشار سالانه بازی‌های خود را تغییر خواهد داد و دیگر شاهد عرضه پشت‌سر‌هم نسخه‌های هم‌نام از زیرمجموعه‌های Black Ops یا Modern Warfare نخواهیم بود.
تیم توسعه‌دهنده Call of Duty در پست جدید وبلاگ رسمی سری خطاب به بازیکنان اعتراف کرده است که نسخه‌های اخیر این سری «به طور کامل انتظارات را برآورده نکرده‌اند» و آن‌ها متعهد شده‌اند که در آینده فراتر از انتظار ظاهر شوند. اگرچه در این بیانیه نامی از Black Ops 7 برده نشد، اما زمان‌بندی این پیام بلافاصله پس از عرضه نه‌چندان موفق این بازی و استقبال سرد از فصل اول آن، گویای همه چیز است.
بازار
یکی از مهم‌ترین تصمیمات اتخاذ شده، توقف کامل عرضه متوالی عناوین یک زیرمجموعه است. سال گذشته شاهد عرضه Black Ops 6 بودیم و امسال نیز Black Ops 7 منتشر شد؛ روندی که اکتیویژن قول داده دیگر تکرار نشود. هدف از این تغییر، اطمینان از ارائه «تجربه‌ای کاملاً منحصر‌به‌فرد در هر سال» عنوان شده است. به نظر می‌رسد از این پس شاهد چرخش بین زیرمجموعه‌های مختلف (مانند Modern Warfare و Black Ops) خواهیم بود.
علاوه بر این، سازندگان وعده داده‌اند که نوآوری‌های آینده «معنادار» خواهند بود و نه صرفاً تغییراتی جزئی و تدریجی. این تصمیمات نشان‌دهنده تلاش جدی اکتیویژن برای بازگرداندن اعتماد طرفداران و احیای هیجان پیرامون بزرگترین فرنچایز شوتر دنیاست، اما باید دید که اعمال این کمپانی در جهتی یکسان با وعده‌‌های ارائه شده خواهد بود یا خیر.

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/787797/رسمی--اکتیویژن-روند-عرضه-بازی‌های-Call-of-Duty-را-تغییر-خواهد-داد
بستن   چاپ