سیاست و بازاریابی - گیم فا / جان باکی باکلی (John “Bucky” Buckley) مدیر ارتباطات و مدیر بخش انتشارات استودیوی Pocketpair، سازنده عنوان Palworld، اعلام کرده است که اغلب به تجربه بازیهای مستقل میپردازد، زیرا از نظر وی این نوع بازیها تنوع بیشتری در مکانیکهای گیمپلی ارائه میکنند.
باکلی در مصاحبه با وبسایت 4gamer توضیح داد که تجربه زیادی با عناوین AAA نداشته و عمدتاً بازیها را روی کامپیوتر انجام میدهد. او بهطور ویژه به ژانرهای اتوماسیون، بازیهای کارخانهای و روگلایک علاقهمند است.
بازار
![]()
این توسعهدهنده در ادامه صحبتهای خود اشاره کرد که بازیهای مستقل معمولاً مکانیکها و گیمپلی منحصربهفردی ارائه میدهند. از نظر وی، عناوین AAA هرچند از نظر گرافیکی و بصری چشمنواز هستند، اما مکانیکهای گیمپلی آنها اغلب با سلیقه او همخوانی ندارد.
وی در این باره گفت:
بازیهای مستقل، بهویژه در سالهای اخیر، واقعاً منحصربهفرد بودهاند و بسیاری از این عناوین چیزهایی ارائه میدهند که قبلاً هرگز ندیدهام.
باکلی میگوید تمایل او به بازیهای مستقل ممکن است ناشی از سبک بازی کردن خودش باشد. وی پس از تمام کردن یک بازی دوست دارد به تجربهای کاملاً متفاوت بپردازد و بین ژانرها جابهجا شود. به نظر باکلی، بازیهای مستقل با تنوع گسترده مکانیکها، به خوبی با این سبک بازی کردن سازگار هستند.
http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/787544/توسعهدهنده-Palworld-از-دلیل-علاقه-خود-به-بازیهای-مستقل-میگوید