سیاست و بازاریابی - زومیت / عرضهی GTA 6 به تعویق افتاد؛ اما ناشر بازی میگوید این زمان برای خلق «بیرقیبترین تجربهی سرگرمی» و محصولی بینقص ضروری است.
GTA 6 قرار حدود یک سال دیگر منتشر شود. راکاستار برای «پردازش نهایی» زمان بیشتری میخواهد و تیک-تو هم به دورهی طولانیتری برای بازاریابی نیاز دارد. همین موضوع موجی از واکنشها در میان توسعهدهندگان و کاربران ایجاد کرد.
بازار
![]()
با وجود افت سهام تیک-تو و نگرانی طرفداران، مخصوصاً بعد از اخراجهای اخیر راکاستار که گفته میشود ارتباطی با تأخیر GTA 6 ندارد، استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو همچنان در مسیر ایجاد هیجان حرکت میکند. او در گفتوگو با ورایتی گفته بازی جدید «بیرقیبترین تجربهی سرگرمی» خواهد بود؛ تکرار همان ادعایی که پس از تأخیر قبلی هم مطرح شد.
زلنیک تأکید کرد راکاستار قصد دارد «غیرمعمولترین بازی در تاریخ سرگرمی» را ارائه کند و برای رسیدن به چنین هدفی، زمان بیشتری برای پرداخت جزئیات نیاز است. بهگفتهی او، تیکتو کاملاً از این تصمیم حمایت میکند.
اخراجهای اخیر شاید به افت روحیه و فشار کاری منجر شده باشد؛ یک کارمند ناشناس اشاره کرده نیروهای باقیمانده «با ترس» کار میکنند؛ اما منابع مختلف میگویند این اتفاقات دلیل اصلی تأخیر نیست.
اعلام تأخیر در عرضه از همینحالا، (نه اوایل سال آینده)، برای این است که شرکت از مدتزمان قابل توجهی برای فعالیتهای بازاریابی استفاده کند و «اطمینان بیشتری» به سرمایهگذاران و گیمرها بدهد.
http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/786805/بازی-GTA-6-«تجربهای-خیرهکننده-و-بیرقیب»-را-رقم-میزند