سیاست و بازاریابی - گیم فا / بازی Halo: Campaign Evolved که ریمیک اولین عنوان این مجموعه است، دارای بخش چندنفره PvP نخواهد بود. به نظر میرسد برنامهریزی Halo Studios برای عرضه یک بازی کاملا آنلاین و مستقل از دنیای Halo، دلیل حذف این حالت از Campaign Evolved بوده است.
Halo: Combat Evolved، در دورانی که هنوز Xbox Live وجود نداشت و تجربه آنلاین بازیها تنها با شبکه LAN ممکن بود به محبوبیت فوقالعادهای دست یافت و توانست تا خاطرات زیادی برای طرفداران حالت داستانی و چندنفره خود رقم بزند. Halo 2 نیز توانست تا به عنوان نخستین بازی آنلاین شوتر از سیستم مچمیکینگ Xbox Live بهره ببرد و بازیکنان را از سراسر دنیا، وارد یک رقابت جذاب و اعتیادآور کند. با این حال، در Halo: Campaign Evolved خبری از حالت چندنفره PvP نبوده و تنها میتوان کمپین بازی را به صورت کوآپ چهارنفره آنلاین تجربه کرد. دیمون کان (Damon Conn)، تهیهکننده اجرایی این پروژه در مصاحبهای با وبسایت Windows Central، درباره نبود حالت PvP در بازی گفت:
بازار
![]()
ما سعی نداریم چیزی که در نسخه اوریجینال یک شاهکار محسوب میشود را دستکاری و جایگزین کنیم.
کان تاکید دارد که دلیل وجود بخش کوآپ برای این ریمیک نیز تلاش توسعه دهندگان برای تقویت حس همبستگی و همکاری در جامعه طرفداری این مجموعه است. با این حال، موضوع دیگری وجود دارد که توجهات را به خود جلب میکند و آن هم پروژه دوم Halo Studios است که بنا بر گزارشات غیر رسمی، یک بازی لایوسرویس و چندنفره مستقل بوده که قرار است در سال 2026 منتشر شود. تیم سازنده، این پروژه را یک هاب مرکزی برای تجربه Halo در فضای چندنفره میداند و قرار است تا تجربهای شامل ویژگیهای محبوب و پرطرفدار از بخش آنلاین بازیهای کلاسیک Halo ارائه دهد. در نتیجه، صرف منابع روی ساخت یک حالت PvP اختصاصی برای Campaign Evolved، توجیه منطقیای نمیتواند داشته باشد.
در نهایت، شایعات میگویند که این بازی لایوسرویس، قرار است همزمان با Halo: Campaign Evolved عرضه شود که البته، هنوز تایید نشده است.
http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/786373/ریمیک-Halo-یکی-از-بهترین-ویژگیهای-بازی-اصلی-را-حذف-کرده-است