سیاست و بازاریابی
لباس تازه آیفون؛ گوشی‌های 10 هزار دلاری به بازار آمدند
شنبه 5 مهر 1404 - 16:08:25
سیاست و بازاریابی - خبرآنلاین / خاویار از مجموعه جدید آیفون 17 پرو و آیفون ایر رونمایی کرد که با استفاده از چرم کروکودیل، تیتانیوم و طلای 24 عیار، ظاهری لوکس به گوشی‌های جدید اپل بخشیده است.
به گزارش خبرآنلاین، برند لوکس خاویار (Caviar) از مجموعه جدید آیفون 17 پرو و آیفون ایر سفارشی خود رونمایی کرد. این شرکت با تمرکز بر استفاده از مواد لوکس مانند طلای 24 عیار، تیتانیوم با درجه هوافضا و چرم کروکودیل اصل جدیدترین آیفون‌های بازار را به کالایی لوکس تبدیل کرده است. 
مجموعه «Rich Colors» آیفون 17 پرو و ایر
آیفون ایر نسخه‌ای اختصاصی با نام Air Black دریافت کرده است. این مدل ترکیبی از تیتانیوم مشکی و چرم کروکودیل دارد. قیمت این نسخه از 7,900 دلار آغاز می‌شود.
بازار



مدل جدید Cosmic Fire از چرم هرمس اپسوم و فولاد سیاه بهره می‌برد. این مدل فریم مقاوم در برابر خش با پوشش PVD دارد که دوام آن را افزایش می‌دهد. خاویار این نسخه را به‌عنوان بازتفسیر جسورانه طراحی نارنجی روشن اپل معرفی کرده است، و قیمت آن از 10,490 دلار آغاز می‌شود.
مدل Black Orange بدنه‌ای از جنس تیتانیوم با پوشش مشکی دارد که با تزئینات چرم کروکودیل و جزئیات نارنجی ترکیب شده است. این مدل بر کنتراست‌های تیز و دقت هندسی تأکید دارد. قیمت این مدل از 10,630 دلار شروع می‌شود.
مدل Gold Navy دارای چرم کروکودیل آبی و جزئیات طلای 24 عیار است. خاویار این مدل را برای بازتاب شیک بودن و جایگاه اجتماعی طراحی کرده است. قیمت این مدل از 10,770 دلار آغاز می‌شود.
مدل Silver Black از تیتانیوم صیقلی به همراه چرم کروکودیل مشکی بهره می‌برد. این طراحی مینیمالیستی مناسب مشتریانی است که ظاهر ساده و کم‌زرق‌وبرق را ترجیح می‌دهند. قیمت پایه این مدل 10,340 دلار است.

سیاست و بازاریابی

در آیفون‌های سفارشی خاویار، سخت‌افزار داخلی همان مدل اصلی اپل باقی می‌ماند، و این طراحی بیرونی گوشی است که دستخوش تغییرات و شخصی‌سازی می‌شود. 

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/785437/لباس-تازه-آیفون؛-گوشی‌های-10-هزار-دلاری-به-بازار-آمدند
بستن   چاپ