|
تثبیت گواهی استاندارد بینالمللی ISO 15838 در مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی
دوشنبه 31 شهريور 1404 - 08:57:46
|
|
سیاست و بازاریابی - مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی از تثبیت گواهی استاندارد ISO 15838 این شرکت خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی مصطفی اسماعیلی گفت: این شرکت در ارزیابیهای دورهای، توانست گواهی معتبر استاندارد بینالمللی ISO 15838 در حوزه مرکز ارتباط با مشتریان را تمدید کند. وی اظهار داشت: این موفقیت بیانگر تعهد این شرکت به بهبود مستمر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است. وی گفت: این شرکت علاوه بر تمدید گواهی ISO 15838 (در مرکز ارتباط با مشتریان) همچنین موفق به حفظ استانداردهای بینالمللی ISO 10002 (در رسیدگی به شکایات مشتریان) و ISO 10004 (در رضایتمندی مشتریان) شد. به گفته اسماعیلی ارتقای زیرساختهای سختافزاری و نرمافزاری، بهبود فرآیندها و افزایش سطح کیفی خدمات، از جمله اقدامات کلیدی مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی در این مسیر بوده است. وی گفت: حفظ این استانداردها نشاندهنده پایبندی بیمه دی به اصول نوین مدیریت کیفیت، انضباط سازمانی و تمرکز بر ارتقای تجربه مشتری است. اسماعیلی اضافه کرد: این رویکرد شرکت بیمه دی را در میان دیگر بیمهگران کشور بهعنوان الگویی در حوزه خدمات مشتریان معرفی کند.
http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/785254/تثبیت-گواهی-استاندارد-بینالمللی-ISO-15838-در-مرکز-ارتباط-با-مشتریان-بیمه-دی
|