سیاست و بازاریابی - گیم فا / استودیو بلوبر تیم که پیش از این با ریمیک موفق Silent Hill 2 مورد تحسین قرار گرفته بود، موفقیت دیگری را با آیپی جدید خود، Cronos: The New Dawn، تجربه میکند. این استودیوی لهستانی رسما اعلام کرد که این عنوان ترسناک جدید تنها در سه روز نخست پس از انتشار، موفق به فروش بیش از 200 هزار نسخه شده است. این بازی که با استقبال مثبت بازیکنان و کسب امتیاز بسیار مثبت در استیم روبرو شده، در مسیر تبدیل شدن به یک موفقیت تجاری بزرگ قرار دارد.
به نظر میرسد انتظارات بالایی که از استودیو بلوبر تیم پس از ریمیک Silent Hill 2 میرفت، با عرضه بازی جدیدشان، Cronos: The New Dawn، برآورده شده است. این بازی که یک عنوان کاملا جدید محسوب میشود، شروعی بسیار موفق را در بازار تجربه کرده است.
بازار
![]()
بر اساس اعلام رسمی استودیو، تا تاریخ 8 سپتامبر (17 شهریور)، یعنی تنها سه روز پس از عرضه، فروش این بازی از مرز 200 هزار نسخه عبور کرده است. علاوه بر این، بازی پیش از انتشار نیز بیش از یک میلیون بار در لیست علاقهمندیهای کاربران قرار گرفته بود که نشان از هیجان بالای جامعه بازیکنان برای این عنوان داشت.
موفقیت بازی تنها به فروش محدود نمیشود. Cronos: The New Dawn توانسته با داستان جذاب و لحظات ترسناک خود، نظر مثبت بازیکنان را جلب کند و در حال حاضر دارای امتیاز کلی بسیار مثبت در فروشگاه استیم است.
بلوبر تیم همچنین تأیید کرد که بودجه ساخت این بازی حدود 27 میلیون دلار بوده و برای جبران هزینهها (رسیدن به نقطه سر به سر)، تنها به فروش یک میلیون نسخه نیاز دارد. با توجه به فروش قدرتمند در روزهای ابتدایی، انتظار میرود این بازی به راحتی از این مرز عبور کرده و به یک موفقیت تجاری دیگر برای این استودیوی متخصص در ژانر وحشت تبدیل شود.
این موفقیت در زمانی رخ میدهد که ژانر وحشت روزهای پررونقی را سپری میکند و طرفداران این سبک، مشتاقانه منتظر عناوین بزرگ دیگری مانند Silent Hill F و Resident Evil 9 هستند.
http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/784848/فروش-200-هزار-نسخهای-Cronos--The-New-Dawn-تنها-در-سه-روز