سیاست و بازاریابی
بازی Ghost of Yotei شما را برای استفاده تنها از یک سلاح تنبیه نمی‌کند
دوشنبه 6 مرداد 1404 - 20:11:34
سیاست و بازاریابی - گیم فا / استودیوی Sucker Punch ضمن تایید اعمال آزادی کامل در گیم‌پلی، تایید کرد که بازی Ghost of Yotei بدون هیچ جریمه‌ای، به بازیکنان اجازه می‌دهد فقط با یک نوع سلاح بازی کنند.
Sucker Punch در یک ماه اخیر اطلاعات زیادی را از Ghost of Yotei به اشتراک گذاشته است، از جمله سیستم جدید سرنخ‌ (Clue)، کمپ زدن (Camping) و ژورنال مصور به نام Wolf Pack. اما بدون شک جذاب‌ترین ویژگی، استفاده از سلاح‌های متنوع است که جایگزین موضع‌گیری‌های مبارزاتی (Stance) در بازی Ghost of Tsushima شده‌اند. شخصیت اصلی بازی، آتسو، همچنان مانند جین ساکای یک کاتانا در فهرست سلاح‌های خود دارد، اما می‌تواند از نیزه (Yari)، شمشیرهای دوقلو، Kusarigama و Odachi هم استفاده کند.
بازار
هر نوع سلاح نسبت به دشمنان خاصی برتری دارد و اگرچه تعویض بین آن‌ها «کارآمدترین روش بازی» محسوب می‌شود، اما مجبور نخواهند شد چنین رویکردی را پیش بگیرند. نیت فاکس، کارگردان Ghost of Yotei، در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN گفت:
قطعاً ترجیح بر این است که بازیکنان یاد بگیرند چه زمانی سلاح‌ خود را عوض کنند و این کارآمدترین روش تجربه بازی محسوب می‌شود. اما بیایید روراست باشیم، گاهی مردم می‌خواهند به سبکی بازی کنند که احساس باحال بودن داشته باشد و اگر این‌طور باشد، بازی مانع شما نمی‌شود. اگر بخواهید فقط با دو شمشیر، یکی در هر دست، بازی کنید چون ظاهرش جذاب است، می‌توانید کل بازی را به همان شکل طی کنید. هیچ مشکلی ندارد.
به گفته‌ی فاکس، پیاده‌سازی سلاح‌های متعدد در واقع گسترش همان سیستم stance بازی Ghost of Tsushima است:
به جای چهار Stance، حالا پنج سلاح داریم. به جای Stance برای یک سلاح، همان سیستم را پیش گرفتیم و گفتیم خب، به جای Stance، حالا سلاح‌های جدید داریم. از لحاظ عملکردی، این همانند Stance‌ است، اما توسعه‌یافته‌تر.
او ادامه می‌دهد:
برای مثال، اگر از نیزه استفاده کنید، می‌توانید دشمنان را به عقب هل بدهید. بنابراین اگر کنار یک پرتگاه با آن‌ها بجنگید، می‌توانید باعث سقوط آن‌ها بشوید؛ دقیقاً مانند stance‌ها. البته هر یک از این سلاح‌ها توانایی‌های اضافه‌ای دارند که گزینه‌های بیشتری به بازیکن می‌دهند.
در نتیجه، طرفداران نسخه‌ اول بازی می‌توانند به‌راحتی با سیستم جدید کنار بیایند، اما حالا هر سلاح، جزئیات و تفاوت‌های خاص خود را دارد.
بازی Ghost of Yotei در تاریخ 2 اکتبر 2025 (10 مهر 1404) برای PS5 عرضه می‌شود. این بازی از نظر مدت زمان، وسعت و مقیاس مشابه Ghost of Tsushima خواهد بود.

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/782448/بازی-Ghost-of-Yotei-شما-را-برای-استفاده-تنها-از-یک-سلاح-تنبیه-نمی‌کند
بستن   چاپ