سیاست و بازاریابی - زومیت / تازهترین بازی ماریو توانست آمار چشمگیری در ژاپن ثبت کند و از مجموعههای قبلی بسیار بهتر ظاهر شود.
بازی Mario Kart World که همزمان با معرفی کنسول نینتندو سوییچ 2 بهنمایش گذاشته شده بود، آمار خیرهکنندهای در ژاپن ثبت کرد.
بازار
![]()
بازی جدید ماریو که در ایران به قارچخور معروف است 782٬566 نسخهی فیزیکی در سه روز نخست انتشارش فروخته است. این آمار فروش نسخههای دیجیتالی را در بر نمیگیرد.
چنین آماری از عناوینی مثل The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Mario Kart 8 Deluxe در مدت مشابه بسیار فراتر است. خودِ کنسول نینتندو سوییچ 2 هم اوضاع بسیار خوبی دارد و تا الان بیش از 3٫5 میلیون دستگاه فروش دارد.
Mario Kart World جانشین Mario Kart 8 Deluxe محسوب میشود و با ارائهی دنیایی بزرگتر و مسابقات و کاوشهای هیجانانگیز، سطح توقعات را از این سری بسیار بالاتر برده است.
http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/779261/نسخه-جدید-بازی-قارچخور-کارش-را-پرقدرت-شروع-کرد