سیاست و بازاریابی
معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران:
کارگروه‌های تخصصی بررسی زمینه‌های همکاری ملی حفاری با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نفت آغاز به‌کار کرد
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402 - 15:22:02
سیاست و بازاریابی - معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری از آغاز فعالیت کارگروه‌های تخصصی این شرکت برای ارزیابی و بررسی زمینه‌های همکاری با شرکت‌های حاضر در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هم‌زمان با گشایش این نمایشگاه در تهران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدرضا علیزاده عطار امروز (چهارشنبه، 27 اردیبهشت‌ماه) با اشاره به اهمیت بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان یک رویداد مهم و ارزشمند در صنعت نفت کشور که امسال با حضور یک هزار و 500 شرکت داخلی و 200 شرکت خارجی برگزار شده است، اظهار کرد: این شرکت برای حداکثر استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های سازنده، تامین‌کننده و دانش‌بنیان‌ها اقدام به تشکیل کارگروه‌های تخصصی متشکل از کارشناسان خبره از بخش‌های مختلف سازمان کرده است.
وی افزود: این همکاران در مدت چهار روز کاری نمایشگاه با حضور در غرفه‌های سازندگان، تولیدکنندگان، دانش‌بنیان‌ها و مراکز علمی و پژوهشی با تازه‌ترین فناوری‌های کاربردی در صنعت نفت و حفاری در بخش‌های ساخت قطعات و تجهیزات فولادی و لاستیکی و الکترونیکی با فناوری‌های پیشرفته آشنا و با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها به رایزنی و تبادل‌نظر می‌پردازند.
معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: نتایج بررسی‌های فنی و تخصصی این گروه‌ها در نشست مدیران ارشد شرکت مطرح و برنامه بازدید از ظرفیت‌های شرکت‌های منتخب و افزودن در فهرست شرکت‌های همکار و نحوه همکاری و ارتباط با آنها تبادل نظر و تصمیم‌گیری می‌شود.
علیزاده عطار اظهار کرد: این مدیریت افزون بر تشکیل کارگروه‌ها و حضور فعال در نمایشگاه، امضا و مبادله چند تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها و امضای قرارداد ساخت تجهیزات تخصصی حفاری در قالب تولید بار اول با شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار دارد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/Fa/News/692069/کارگروه‌های-تخصصی-بررسی-زمینه‌های-همکاری-ملی-حفاری-با-شرکت‌های-حاضر-در-نمایشگاه-نفت-آغاز-به‌کار-کرد
بستن   چاپ