سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

69 دیدار با خانواده معظم شهدای امنیت به نمایندگی از دولت به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بنیاد شهید و امور ایثارگران

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با زادروز دخت محمد مصطفی (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن 69 دیدار به نمایندگی از هیئت دولت با خانواده معظم شهدای امنیت انجام می‌شود.

به گزارش «ایثار»، مدیران استانی و استانداران و آقایان محمدعلی زلفی گل وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلام و پیام رئیس جمهور مردمی را به خانواده معزز شهدای امنیت ابلاغ خواهند کرد.
این دیدارها به نمایندگی از هیئت دولت در سراسر کشور و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن انجام می‌شود.
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید «پوریا احمدی» و شهید «سیدفریدالدین معصومی»
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با خانواده‌های معظم شهید بسیجی مدافع امنیت شهید «پوریا احمدی» و شهید «سیدفریدالدین معصومی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را به خانواده معظم شهدا ابلاغ کرد.
شهید پوریا احمدی یکی از بسیجیان تهرانی بود که برای مقابله با اغتشاشگران و ایجاد آرامش در منطقه پیروزی حضور پیدا کرد که مورد حملات وحشیانه اوباش قرار گرفت و بر اثر اصابت 9 ضربه چاقو به شدت مجروح شد اما درمان‌های پزشکی مؤثر واقع نشد و بعد از حدود دو هفته عصر روز 12 مهرماه 1401 در بیمارستان به شهادت رسید.
دکتر سید فریدالدین معصومی، متولد 1363 در قم، نخبه ایرانی مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر در 4 آبان ماه 1401 در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ به شهادت رسید. او یکی از شهدای حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز است.
دیدار رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و سخنگوی دولت با خانواده شهدای مدافع امنیت در قم
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و سخنگوی دولت سلام رئیس جمهور را به خانواده‌های معظم شهدای امنیت و مادران شهیدان «مختارزاده» و «زاهدلویی» ابلاغ کردند.
میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این دیدارها که علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز حضور داشت وجه مشترک شهدا را اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه و داشتن ادب و اخلاق و احترام به پدر و مادر عنوان کرد و گفت: در دوره‌ای که خیلی‌ها در خواب بودند این شهدا مشعل روشن‌گری و هدایت را برای ما روشن کردن تا از سردرگمی و حیران بودن نجات پیدا کنیم.
پدر شهید طلبه حسن مختارزاده در این دیدار عشق و ارادت به حضرت زهرا(س) و حضور در فعالیت‌های اجتماعی و گروه‌های جهادی همچنین ولایت‌مداری را از ویژگی‌های بارز فرزندش برشمرد و گفت: فرزندم محسن مختارزاده در زندگی خود همواره منش شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده بود و همیشه آرزوی رسیدن به شهادت را از خداوند طلب می‌کرد.
پدر شهید زاهدلویی نیز به برخی ویژگی‌های برجسته شهید پرداخت و گفت: همواره مهدی در فعالیت‌های مذهبی و جهادی فعال بود و علاقه زیادی هم به خدمت به خانواده‌های محروم و نیازمند داشت طوری که روز‌هایی که درس و بحث تعطیل می‌شدند کارگری ساختمانی انجام می‌داد و درآمدش را برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین این خانواده‌ها صرف می‌کرد.
شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده در هجدهم آذر در جریان اغتشاشات اخیر در تهران در سن 21 سالگی به شهادت رسید.
مهدی زاهدلویی در دهم مهر ماه امسال در سن 20 سالگی به دست افرادی ناشناس در اطراف میدان امینی بیات جان خود را تقدیم نظام اسلامی کرد.
دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهید «آرمان علی‌وردی»
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با خانواده‌ معظم «آرمان علی‌وردی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
عیسی زارع‌پور در این دیدار با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سلام رئیس جمهور را به این خانواده معظم شهدا ابلاغ کرد.
وی خطاب به مادر شهید علی وردی گفت: منزل شما و دیگر شهدا جایگاه مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا مردم و مسئولان با حضور در این منازل با مرام و منش والای شهدا که در راه اسلام و انقلاب از جانشان گذشتند، آشنا می‌شوند و این آشنایی تأثیر بسزایی در زندگی آنها دارد.
طلبه شهید علی‌وردی در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران در اکباتان مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی 21 ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی (ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بود.
دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با خانواده شهدای امنیت/رشادت مدافعان امنیت توطئه دشمنان را خنثی کرد
رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با خانواده‌های معظم شهید مدافع امنیت «سید روح‌الله عجمیان» و شهید «علی‌اصغر قورت بیگلو» دیدار و گفت‌وگو کرد.
پیرحسین کولیوند در این دیدارها گفت: رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار مدافعان و شهدای امنیت توطئه اخیر دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کرد.
وی خنثی شدن توطئه اخیر دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را حاصل رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار مدافعان و شهدای امنیت دانست و گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.
وی افزود: شهدا، چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ها هستند و مدد و یاری شهدای والامقام راه‌گشای انقلاب و نظام اسلامی ما در عرصه‌های مختلف بوده و هست.
رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: بسیج همیشه در میدان‌های سخت، همراه و پشتیبان اسلام، انقلاب و رهبری بوده است و هر کجا که دشمنان داخلی و خارجی این نظام را تهدید می‌کنند بدون اتلاف وقت وارد میدان می‌شود و آن لحظه به چیزی جز دفاع از ناموس و اقتدار این مرز و بوم نمی‌اندیشد.
در پایان این دیدارها، رئیس جمعیت هلال احمر کشور لباس این نهاد را به عنوان عضویت افتخاری به خانواده این شهدای والامقام اهدا کرد.
شهید سرافراز مدافع امنیت «سید روح‌الله عجمیان» دوازدهم آبان در جریان آشوب آزادراه کرج-قزوین در محدوده بهشت سکینه کرج به‌دست اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید «علی‌اصغر قورت بیگلو» نیز بسیجی فعال یکی از پایگاه‌های نیروی مقاومت بسیج شهر کرج توسط عده‌ای اغتشاشگر به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با خانواده شهید «حسین تقی‌پور» در اسلامشهر
رئیس سازمان مالیاتی کشور با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «حسین تقی‌پور»، از همسر این شهید والامقام تجلیل کرد.
داود منظور به نمایندگی از هیئت دولت و رئیس جمهور با حضور در منزل شهید مدافع امنیت حسین تقی‌پور در اسلامشهر، به مناسبت گرامیداشت روز زن از همسر این شهید والا مقام تجلیل کرد و با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: ایجاد آرامش و امنیت امروز کشور و جامعه اسلامی ما، حاصل ایثار و از خودگذشتگی دلاور مردان و ایثارگرانی همچون شهید تقی‌پور است.
منظور افزود: اگر ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری مدافعان و حافظان امنیت در عرصه‌های مختلف جامعه نبود، این آرامش و امنیتی که امروز در سطح جامعه برقرار شده به وجود نمی‌آمد، ایثار و جانفشانی شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم اهل بیت (ع) با هیچ زبانی قابل ستایش و تقدیر نیست، همه ما مدیون خون شهیدان والامقام و قدردان خانواده‌های آنان هستیم.
در این دیدار که به نمایندگی از وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای هیئت دولت مردمی به‌ویژه آیت الله سیدابراهیم رئیسی و با همراهی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر انجام شد، با اهدای یک جلد قرآن مجید از همسر شهید تقی‌پور تجلیل و قدردانی شد.
شهید حسین تقی‌پور که از پرسنل شرکت ایران خودرو و از بسیجیان حوزه بسیج کارگری سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ و ساکن شهرستان اسلامشهر بود در تاریخ سوم مهرماه جاری در جریان ایجاد نظم و امنیت به دست عده‌ای از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت در منطقه تهرانپارس با ضربات وارده به ناحیه سر به شهادت رسید و پیکر مطهرش با بدرقه همرزمان و حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اسلامشهر، تشییع و در گلزار شهدای امامزاده عقیل (ع) آرام گرفت.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/248537/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «دهنوی»

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان دره شهر

حملات موشکی به سرزمین صهیونیستی دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را شاد کرد

گردهمایی از جنس غرور و اقتدار ملی در جزیره کیش/ شادی وصف ناپذیرکیشوندان از عملیات وعده صادق سپاه

با لغو پروازها، اقامت هتلی مسافران کیش تمدید شد

بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در حمایت از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی

تمدید اقامت هتلی مسافرانی که پروازشان لغو شده در جزیره کیش

حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران

برنامه ریزی جهادی برای استفاده حداکثری از آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد

اجتماع بزرگ مردم انقلابی کیش در حمایت از پاسخ دندان شکن رزمندگان اسلام به رژیم صهیونیستی

برگزاری مراسم اختتامیه فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

مادران شهدا آیه های ایثار و گنجینه های استواری و صبر هستند

تکریم 5 عضو جامعۀ ایثارگری تبریز توسط سلمانی

هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا در بهنمیر مازندران برگزار شد

وعده صادق هژمونی اسرائیل و استکبار جهانی را در هم شکست

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

آخرین وضعیت کارگروه رسیدگی به وضعیت اینترنت اعلام شد

پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی

افزایش مقاومت به خوردگی و سایش فولاد با نیتروژن‌دهی پلاسمایی

ارائه کاتالیستی برای سنتز نانولوله‌کربنی که از آهن و کبالت بهتر عمل می‌کند