اختصاص 70درصد از فضاهای تبلیغاتی شهرتهران به طرحهای پویش «ایران ما»
شهرداری تهران
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اختصاص 70 درصدی فضاهای تبلیغاتی شهر به اکران طرح های پویش "ایران ما" خبر داد.
به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ رضا صیادی با اشاره به اکران فرهنگی طرح های پویش "ایران ما" در پایتخت اظهار داشت: این پویش با هدف ایران شناسی شهروندان تهرانی در قالب عکس های فاخر و طرح های فرهنگی در 70 درصد فضاهای شهری به اکران درآمده است.
رضا صیادی بازشناسی عوامل هویت بخشی تاریخی، ملی و مذهبی را از جمله اهداف پویش "ایران ما" عنوان کرد و افزود: به تصویر کشیدن اماکن و آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری، مذهبی، تفریحی و یادآوری آداب و سنن اقوام ایرانی از جمله عوامل هویت بخش ماست که فرصت ایرانشناسی را به هر بیننده ای خواهد داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به تمدن غنی ایرانی و اسلامی و آثار به جای مانده وهمچنین گوناگونی طبیعت کشور تاکید کرد: سازمان زیباسازی با اکران پویش "ایران ما" سعی در بازشناسی و یادآوری صحنه های بی بدیل از جای جای کشورمان دارد تا ضمن آرام سازی محیط شهری، امکان سفرتصویری را برای شهروندان فراهم کند.
وی ادامه داد: در تصاویرانتخابی سعی شده است آثار و ابنیه تاریخی و ملی به ثبت رسیده و نیز زیبایی های طبیعی و گردشگری مناطق مختلف کشور از جمله دیدنی های شهرهای کرمان، اصفهان، شیراز، تهران، گیلان، مازندران و جزایرزیبای جنوبی کشور به نمایش در آید.
انتهای پیام
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/245262/