سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

تبلیغات در گوگل با فامین ادز اخبار

تبلیغات در گوگل با فامین ادز
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - تا‌به‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید وقتی عبارتی را در گوگل جستجو می‌کنید و گوگل وب‌سایت‌هایی را به شما نمایش می‌دهد، این وب‌سایت‌ها بر چه اساسی در رتبه‌های برتر گوگل به شما نمایش داده می‌شوند؟

شاید الان بگویید این موضوع چه اهمیتی دارد و برای شما به‌عنوان کاربر فرقی نمی‌کند کدام وب‌سایت به شما نمایش داده می‌شود و فقط مهم است که وب‌سایت مدنظر پاسخ‌گوی نیاز شما باشد. بااین‌حال، هرچقدر این موضوع ممکن است برای شما بی‌اهمیت باشد، برای کسب‌و‌کارها و وب‌سایت‌های مختلف مهم است که وب‌سایتشان به کاربر نمایش داده شود؛ چرا‌که اگر برای مثال شما عبارت «خرید گوشی شیائومی» را در گوگل جستجو کنید، برای وب‌سایت‌هایی با این موضوع مهم است که سایت آن‌ها به شما نمایش داده شود و شما از وب‌سایت آن‌ها خرید خود را انجام دهید. قرارگرفتن در رتبه‌های برتر گوگل
وب‌سایت‌های مختلف می‌توانند از دو طریق در رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیرند: تبلیغات گوگل و سئو. در‌ادامه، تبلیغات گوگل ادز را بررسی و آژانس تبلیغاتی فامین ادز به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده تبلیغات گوگل را معرفی خواهیم کرد. در پاسخ به این پرسش که تبلیغات گوگل ادز چیست؟ ، می‌توان گفت تبلیغات گوگل یا گوگل ادز که در گذشته با نام گوگل ادوردز نیز شناخته می‌شد، یکی از قدرتمندترین روش‌های تبلیغاتی حال‌حاضر است. با استفاده از این روش تبلیغاتی، وب‌سایت شما می‌تواند در کمتر از چند ساعت در رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیرد. در این نوع از تبلیغات، محدودیتی برای کلماتی که می‌خواهید با آن‌ها در رتبه‌های برتر گوگل قرار داشته باشید، وجود ندارد و شما می‌توانید با هر تعداد کلمه‌ای که می‌خواهید در جایگاه‌های برتر گوگل نمایش داده شوید. نحوه کار تبلیغات گوگل چگونه است؟
در تبلیغات گوگل، شما باید در ابتدا فهرستی از کلمات کلیدی را تهیه کنید؛ یعنی(کلماتی که می‌خواهید وقتی کاربری آن را جستجو کرد، سایت شما بالاتر از رقبای شما به وی نمایش داده شود. سپس باید کلمات کلیدی مدنظر را در اکانت گوگل ادز خود وارد کنید و در‌نهایت برای تبلیغات خود آگهی تبلیغاتی بنویسید. پس از نوشتن آگهی تبلیغاتی، تبلیغات شما را گوگل بررسی و درصورت عدم تخطی از قوانین گوگل، تبلیغات شما را تأیید می‌کند. پس از تأیید تبلیغات، درصورتی‌که کاربری کلمات و عبارات کلیدی شما را در گوگل جستجو کند، گوگل سایت شما را به کاربر نمایش می‌دهد و درنتیجه می‌توانید مخاطبان و مشتریان زیادی که در فضای گوگل و اینترنت هستند، جذب تبلیغات و کسب‌و‌کار خود کنید. برای آگاهی از اهمیت حضور در صفحه اول گوگل و در حالت ایدئال حضور در رتبه‌های برتر گوگل (سه رتبه اول)، کافی است بدانید که در هر ثانیه بالغ بر 40 هزار جستجو در گوگل انجام می‌شود و تعداد استفاده‌کنندگان این موتور جستجو با هیچ پلتفرم و اپلیکیشن دیگری نظیر اینستاگرام و... قابل‌مقایسه نیست. جالب است بدانید که 70 درصد جستجوکنندگان در گوگل با بررسی سه وب‌سایت اول به کارشان پایان می‌دهند و درصد کمی از کاربران سراغ وب‌سایت‌هایی با رتبه‌های پایین‌تر می‌روند؛ بنابراین، حضور در این سه رتبه ارزشمند به‌معنی برنده‌شدن در رقابتی سودآور است.

سیاست و بازاریابی

تبلیغ در گوگل مزایای بی‌شماری نظیر زود‌بازده‌بودن، نداشتن محدودیت در انتخاب کلمات کلیدی، جذب هدفمند مشتریان و... دارد. هزینه تبلیغات در گوگل نیز یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع تبلیغات است. با استفاده از تبلیغات گوگل می‌توانید با هر میزان هزینه‌ای که می‌خواهید تبلیغاتتان را انجام دهید. در‌واقع، هزینه این نوع تبلیغات را خود شما تعیین و کنترل می‌کنید. گفتیم در تبلیغات گوگل زمانی که کاربری کلمات مرتبط با بیزینس شما را در گوگل جستجو کند، آگهی تبلیغاتی شما به کاربر نمایش داده می‌شود. تا به اینجای کار، این تبلیغات رایگان است و شما هزینه‌ای بابت نمایش تبلیغات خود پرداخت نمی‌کنید؛ اما اگر کاربری روی آگهی تبلیغاتی شما کلیک کنید، هزینه‌ای معادل یک کلیک از هزینه تبلیغات شما کسر می‌شود. هزینه هر کلیک بسته به میزان رقابت و کیفیت سایت و تبلیغات شما متفاوت است و از چند‌صد تومان تا چند‌هزار تومان می‌تواند متغیر باشد. بااین‌حال، موضوعی که به شما کمک می‌کند بتوانید هزینه تبلیغات خود را کنترل کنید، بودجه تبلیغات است. در تبلیغات گوگل، شما می‌توانید برای تبلیغات خود بودجه روزانه تعیین کنید. تعیین بودجه روزانه تبلیغات به شما کمک می‌کند تا هزینه تبلیغاتتان از حد تعیین‌شده بیشتر نشود. در‌واقع، شما سقف هزینه برای تبلیغات خود تعیین می‌کنید و تبلیغات شما تا میزانی که مشخص کرده‌اید، می‌تواند برایتان هزینه داشته باشد. بدین‌صورت، می‌توانید با خیال راحت و با هر هزینه و سرمایه‌ای تبلیغات خود را مدیریت کنید. سخن پایانی
کسب‌و‌کار شما بدون انجام تبلیغات درست و اصولی شانسی برای موفقیت نخواهد داشت. تمام بیزینس‌های موفق در جهان، از کسب‌و‌کارهای کوچک و محلی تا بزرگ‌ترین و معروف‌ترین برند‌های جهان، بخش درخورتوجهی از موفقیتشان را از‌طریق تبلیغات کسب کرده‌اند. در‌حال‌حاضر و با گسترش فعالیت کاربران در فضای اینترنت، روش‌های مختلفی نیز برای تبلیغات ایجاد شده که از بین این روش‌ها، تبلیغات گوگل به‌دلایلی که پیش‌تر ذکر شد، یکی از هدفمند‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی حال‌حاضر است. روشی که در آن تبلیغات شما فقط‌و‌فقط به افرادی نمایش داده می‌شود که دقیقا به‌دنبال شما می‌گردند و کلمات مرتبط با کسب‌و‌کار شما را جستجو می‌کنند. هیج تبلیغات دیگری وجود ندارد که از نظر هدفمندی و نیز هزینه تبلیغات بتواند با گوگل ادز رقابت کند؛ به‌همین‌دلیل، انتخاب این روش به‌عنوان روش تبلیغاتی کسب‌و‌کار شما می‌تواند انتخابی صحیح و هوشمندانه باشد و کسب‌و‌کارتان را به موفقیت نزدیک‌تر کند. برای استفاده از این روش تبلیغاتی هدفمند به وب‌سایت آژانس تبلیغاتی فامین ادز به آدرس https://famin-ads.com/ مراجعه کنید. کارشناسان متخصص این مجموعه با دانش و تجربه خود، باکیفیت‌ترین خدمات گوگل ادز را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/219045/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اندروید 15 برنامه‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند

ابداع روش جدیدی برای نابودی سرطان

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

مدل جدید گوشی ارزان گلکسی F15 سامسونگ عرضه شد

موج تعدیل نیرو به خالق هوش مصنوعی Stable Diffusion رسید

لحظه‌ای بزرگ در انتظار لپ‌تاپ‌های ویندوزی است

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

انیمیشن دیدنی ناسا از قمر سیاره مشتری

یک لرزه‌سنج مسافر ماه می‌شود!

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا شاهد پرواز قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود؟

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

ویژگی احتمالی بعدی اندروید، در آیفون وجود ندارد

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

سهام انویدیا سقوط کرد؛ بدترین روز غول سازنده تراشه از مارس 2020

سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

انتشار آپدیت HyperOS برای این گوشی‌ محبوب شیائومی آغاز شد

رئیس سامسونگ ثروتمندترین فرد در کره جنوبی شد

بازی/ Evil Lands؛ نبردی میان قهرمانان و شیاطین

روشی برای نقشه‌برداری از نانوحفره‌های روی غشاء ارائه شد

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

اینتل بزرگترین رایانه نورومورفیک جهان را ساخت

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

هواوی مچ‌بند جدیدی با الهام از اپل واچ می‌سازد؟

پیست مسابقات فرمول یک با آسفالت نانویی روکش شد

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

مطالعه جدید؛ ژن‌های قدرت می‌توانند از ما در برابر بیماری و مرگ زودرس محافظت کنند

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی Orion

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

آتشفشان‌های خشن، قمر مشتری را برای میلیاردها سال شکسته اند

چین برای ارسال 3 فضانورد به مدار آماده می‌شود

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

اینترنت ماهواره‌ای «استارلینک» می‌تواند همه ما را مسموم کند

Logitech فکر می­‌کند که ماوس­‌ها به هوش مصنوعی نیاز دارند